...šok za sistem...

četvrtak, 27.09.2007.

..."zdrava prehrana"...



...I dođe tako ONA iz šetnje sa svojim kokošima po kvartu, pardon, kontinentu Trešnjevka, vadeći iz vrećice slavodobitno neki okrugli komad sjajnog papira. Uspjela se u apotekarnici dokopati te najnovije "điđe", nove izmišljotine eminentne farmaceutske kompanije. To je u biti nekakav okrugli "semafor" onog što bi trebali a što ne bi trebali jesti. Uglavnom klasična priča modernih nutricionista, baziranih na nauku one Oprah koja već desetljećima neuspješno pokušava smršavit na nivo Renate Sopek.

...Prebivamo mi tako u dnevnom boravku, teve je upaljen, ja sam se upravo skinul sa trake na kojoj sam spržil svoju dnevnu dozu od 500 kalorija i lagano manevriram sa utegom od 10Kg u serijama po 20 ( po 25 na lijevoj ruci jer mi je slabija ). I tak, čita ona, naglas komentira, al mene ne smeta. Jer bog nam je dal dva uha, da kroz jedno nebuloza može nutra a na drugo van. Uostalom, priroda je i napravila da nam je važnije kak ženska zgleda nego kaj priča, zato i imamo oči naprijed a uši sa strane. Kad ne bi bilo tako, imali bi uši naprijed a oči sa strane. Sve bi bilo u redu dok se u svojim opservacijama nije dotakla kružnog isječka na kojem je pisalo "meso i mesni proizvodi". Tu sam ju rezolutno prekinul i "ljubazno" zamolil da me ne ometa sa svojim pizdarijama...

...Sad pred sobom imam taj famozni kartonski krug i čitam...
Preporučeno izbjegavati u prehrani: salame, kobasice, čvarci, slanina, mesne konzerve, pašteta, kunić, divljač, janjetina, teletina, govedina, svinjetina !!!!
Halooo!?!? Pa koji bolesni mozak može tak nekaj napisat? Iz kojeg je podneblja uopće isplazil takav poremećeni um? Slavonac sigurno nije, ovi tam bi ga sigurno kamenovali, umočili u katran i perje, te prognali u Etiopiju. Kak se netko normalan može odreć slavonske seke, kulena, dimljene šunke, veprovine sa knedlicama, čobanca, domaće ( doma rađene ) paštete, dobre kotlovine ili vrhunskog roštilja?!?!

...A pazite sad ovo! Preporučeno jesti rjeđe i u manjim količinama: prešana šunka ( ok, to baš i ne volim ), pršut bez masnoća, pureća prsa, pileća prsa, puretina bez kože, piletina bez kože! Pa taj je lud! Pa kaj bum od pršuta jel samo crveno a bijelo dal pesu?!?! Pa kak bi me gledal netko kome bi došel u goste i ostavil mu bijelo od narezanog pršuta na tanjuru?!?! Poznajem sasvim dovoljno ljudi koji bi me sterali u... ili bacili kroz prozor!!! Nemre se baš reći da pernato obožavam al kaj je je, hrskava kožica je na tome najbolja stvar!

Kak si taj zamišlja da treba zgledat purica sa mlincima? Albino look??? Spodobu treba tužiti Bozaniću jer sabotira i dobre stare hrvatske katoličke navade...

Al idiotarijama tu nije kraj. Na "crvenoj listi su i kavijar ( ne ljubim baš ), jastog ( puno muke a ostaneš gladan ), škampi ( mooolim?!?! ), dagnje ( svašta ). Kunjke valjda pisac nikad nije jel pa je zaboravil napisat. Naravno da je perverzna "crvena lista" zaokružena krumpirom ( prženi, restani, pire, pomfrit )...

...Ok, jedan od nastupajućih vikenda bum malo otišel na brdo, stavil bum si u brocak malo kuruznog kruha, jegera od ždrebetine i špeka, model američka zastava. Pažljivo bum pratil okolinu i ak vidim nekog da iz ruksakića vadi sijeno za pojest, mam bum ga pljunul. To je jamačno autor te "čarolije"...

...No, da se vratim na situaciju pred tevejom. I pita ONA mene, " čuj, a zake se ti tak mučiš s tim utezima"? Milo, odgovaram razdražljivo, da bih npr. u prosincu i prelazu u siječanj mogao "unlimited" uživat u svemu "crvenom" kaj si pročitala...

- 09:24 - Komentari (45) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.09.2007.

...pušiona...

..Pušenje je bez konkurencije poslije braka najidiotskija stvar na koju sam se u životu dao navuć. Sad mi je definitivno dopizdilo. Iritira me pomisao da sam na nešto ovisan i to je jedini razlog. Kako ne dolazi u obzir da prestanem metodom odlučnog reza, jer mogao bih u napadu nervoze poubijati familiju, koja mi inače i u "full smoke" modu počesto ide debelo na živce, odlučio sam drastično smanjiti. U mom slučaju, to znači da sa 3 kutije na dva dana, planiram smanjiti na do 10 cigareta dnevno. To u praksi izgleda ovako, ujutro si toleriram dvije cigarete uz jutarnju kavu a poslje jednu svaka tri sata. Takvom metodom dolazim do 7 popušenih cigareta na dan. Taj režim traje već treći tjedan i uredno sam na količini do 7. Zadnjih dana počinjem preskakat rasporedom predviđenu cigaretu u 15 ili 18 sati. Kutija mi počinje trajat tri dana ( jeeeeee! who is the man )! U stvari, ševi me kaj me stalno neko podsjeti na pušenje, normalno se više čak ne bih ni sjetio zapalit. U autu više ne pušim, u radnji isto tako i ne nosim cigarete sa sobom. Pljuge su u ormaru, u džepu od zimske jakne. Nemam namjeru skroz prestat pušit, ne smeta me, nemam nikakvih zdravstvenih tegoba, ne kašljem, ne pljujem, ne rastajem se sa životom ujutro. A zašto i bih, u ostalom gotovo svi kardiolozi puše, kad dođete u bolnicu obratite pažnju, svi imaju u džepu ili bar u ladici marlboro. Cilj mi je počastit se tabakerom i pušit nekaj finijeg, ali stvarno samo za gušt. Ima jedna čudna pojava, sad nakon 3 tjedna, kad zapalim više mi tak ne paše i gotovo da me počinje smetat. Ipak, povremeno mi se puši ko konju ( kao sada dok pišem ovo )...Vidjet ćemo kako budu išle stvari nakon još kojeg tjedna...

...Već sam jednom prestao, metodom reza, iznenada sam zgužvao na podnevnoj kavi polupraznu kutiju, bacio u smeće i rekao da više ne pušim. Kolegice i kolege su mislile da se zajebavam, drugi dan su na kavu dofurali Camel ( moja najdraža), puhali mi u lice i verbalno me maštovito "zlostavljali" na sve moguće načine...
Nisam zapalio točno godinu dana. Osjećao sam se užasno, došao na 125Kg, sve me svrbilo, kile su me ubijale. Držao dijete tjednima i kad bih konačno nakon par tjedana, ispižđen, u raspoloženju da bih ubil čovjeka za šniclu, stao na vagu. Užasnut, ustanovil sam da sam zgubil samo dve jebene kile. Žena i djeca su vrištala da počnem pušit jer se sa mnom tak živčanim "nemre živet". Jedino pozitivno je bilo to kaj me u tih godinu dana nikad nije zaboljela glava, niti jednom. Onda je došla 1991. i moral si propušit oćeš-nećeš...

...Ovog puta me kile ne bi trebale ubijat. Ufuran sam na traku, utege i bicikliranje već godinama, držim se na kilaži pokoju preko 100. Ako primjetim neke promjene oko struka podignul budem vožnju biciklom za još koji puta tjedno i ne bi smjelo bit problema. I tak, držite mi fige i nemojte me nervirat više nego kaj je to normalno...:))))))))

- 22:12 - Komentari (72) - Isprintaj - #