13

četvrtak

srpanj

2023

Cro Copica u nastajanju

Došlo je vrijeme da ja ko takva barem malo probam ojačat mišiće, ove jadne kvadricepse i nepostojeći gluteus. Sve se to razlabavilo i opustilo prvo ležanjem iza operacije, pa otežanim kretanjem, pa taman kad sam se malo dobila došlo na red zračenje i eto opet situacije. Vukla sam se ko prebijena mačka, o držanju neću ni pričat.

I odem ja kod fizijatrice, šta ću drugo, da me žena pregleda i preporuči mi vježbe koje trebam radit. S tim šta neću hodat tamo na fizikalnu terapiju, otić samo da mi pokažu vježbe pa ću vježbat kod kuće. Velike su vrućine, na sunce ne smijem pa ću se kod kuće na prostirci pretvarat u žensku verziju Kro Kapa.
U utorak ujutro otišla na fizikalnu u cik jutra, pa na stol mojoj Jasminki, pa udri ona meni pokazivat, a ja vježbat.Pita ona mene – hoćeš ti to zapamtit, reko naravno da hoću, šta me uopće pitaš. E jebiga, iza nekih sedam vježbi vidim ja da to izmiče kontroli i da meni zvone samo vježbe istezanja sa početka. Srećom je Jasminka pametna, pročitala me ko Alana Forda, pa ko usput veli – znaš ti šta, pripisaću ja tebi to na papir pa da imaš redosljed i da ne zaboraviš. Reko – ma pripiši, neka šalabahtera da se ne pomutim. ( Budimo realni, ne da bi se pomutila nego bi napravila prvih pet šest jednostavnijih i dalje plakala na prostirci šta ne znam dalje. )

I tako ja već dva jutra, nakon šta popijem kavu, važno stavljam prostirku na pod, šalabahter kraj sebe, pustim najveće hitove Abbe i opleti. Vježbe disanja i ono drndanje sa zatezanjem stopala ne trebam gledat, to sam zapamtila, al onda kreće seansa jer moram uzet šalabahter i čitat šta ide dalje. Pa dok ABBA maže ja poslje svake vježbe papir u ruke i doktoriram šta trebam zategnut i kud idu koljena.
I sve je dobro dok ne dođu jebene vježbe gdje se moram čelom oslonit na podlogu, jer onda moram pročitat, pa skinut naočale i odvježbat, pa stavit naočale i pročitat, pa ispočetka. A ABBA svira recimo Dancing Queen dok se ja borim sa stavljanjem i skidanjem naočala i vježbanjem.
Za vježbe sa koljenima sam je morala i dodatno zvat, nisam znala kud ih privlačim. Šta reći, nisam nikad bila sportski tip pa mi fali iskustva.

Uglavnom krenula sam jačat muskulaturu, i čvrsto vjerujem da ću za mjesec dana imat kvadricepse ko Jarni a gluteuse ko Kardašijanka.
Pa neću ja hodat svijetom spigana, sa nogama ko da su skuvane i bez gluteusa. Imam izgledat ko Kro Kapica, ende.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.