13

subota

svibanj

2023

Jedem ŠČvarke i ŠČekam

Danas sam preživŠČana za prepriŠČavanje nekih dogodovŠČtina o kojima sam mislila pisat. Nemrem al nikako.

Jer na RTL2 poŠČinje Mad Max, nastavak drugi iz 1981., u kojem glumi Mel Gibson u najboljim godinama. LijeŠČi ŠČovjek oŠČobolju bolje od svih mogućih kapi za oŠČi. A ja u zadnje vrijeme imam zamućeno vidno polje al naskroz, pa moram razbistrit to zamućenje. Kud ćeš bolje od Mela u tu svrhu?
A onda ću nekad prebacit na HRT, jer naŠČi deŠČki ionako nastupaju predzadnji. Bavila sam se miŠČlju da napravim neke kartonske brkove pa opalim selfi, al i inaŠČe slabo vladam ŠČkarama, pa da ne stradam krvno i ne zaglavim na hitnoj odustala sam od brkova.

Evo jedem ŠČvarke, luk, paradajz i peŠČenu papriku ( znam da paprika ne ide uz naprijed navedeno al kad je volim ) i pokuŠČavam se ne zasrat jer trebam pratit radnju filma i pogađat usta sa prehrambenim artiklima.
Vi ste sigurno jeli na vrijeme, pa se samo opustite i do nastupa i proglaŠČenja pobjednika.

ŠČta bi recimo falilo da cirkus od Evrovizije nagodinu dotaljiga u Zagreb il Rijeku?

( photo kapi za oŠČi – The Guardian )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.