26

nedjelja

ožujak

2023

Pričuljak broj 1500

Danas ću na blog.hr-u objavit evo ovaj pričuljak pod rednim brojem 1500. Na mojoj skromnoj stranici ima ih više jer sam na blog.hr-u počela objavljivat svoje pričuljke nešto kasnije.

Neko će reći – da, i? Pa ništa; čisto ko info, da se zna kojim brojem stranica baratamo. Da sam bila pametna ( ko što nisam ) mogla sam do sada napisat više od pola epskog romana tipa Gričke vještice, samo posvećenog smijehu. Bez spaljivanja coprnica, bez pisama pisanih krvlju, bez galopirajućeg konjanika koji je svoju ljubljenu Neru oteo iz ruku inkviziciji. Kod mene bi Nera vjerojatno u naletu peemesa napala Sinišu da šta je čeko dotad i da nije trebo ni dolazit, pa bi se namrtvo posvađali pred okupljenom ruljom.
Kad bolje razmislim, pisala sam o toliko toga da je to čudo jedno. O sebi, svojim padovima, potrganim kišobranima, ženskim temama, vjenčanjima i sprovodima, povijesnim događajima kojima sam dodala malo svoje farbe...o svemu i svačemu. Pisala sam puno o Petrinji i golgoti koju prolazi već treću godinu. Pišem i o načinu na koji se nosim sa demonom bolesti koji mi je okreno svakodnevicu za trihiljadešesto stupnjeva, i ne pišem o tome zbog lajkova niti da bi me neko žalio. Želim svima onima koji vode identičnu, nemilosrdnu borbu pokazat da se demoni užasavaju smijeha, i da je smijeh čudo kojim se može puno toga postić. Želim po tko zna koji put zahvalit svim mojim ljudima – anđelima koji su dali sve od sebe da se ne prestanem smijat, ni onda kad je bilo baš gadno.

O svemu tome sam pisala. O čemu ću još pisat – ko to zna. Nije mi niko kriv šta nisam pisala opširno pa sad bubnula u knjižare roman od recimo četri nastavka, koji bi se onda tisko u stohiljada primjeraka. Ja umjesto toga svaki dan pustim u svijet neku drljobu koja je meni smiješna, ili me nešto zdrma do temelja pa to pustim iz sebe van.

Hvala svima onima koji odvoje par minuta i na mojoj skromnoj stranici pročitaju ono šta sam nakanila objaviti urbi et orbi. Kolegama blogerima hvala na podršci koju su mi pružili kroz sve šta sam prolazila.

I idemo dalje. Voli vas Rossovka.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.