10

petak

ožujak

2023

#nijemenematerrodiladaodustajem

Peti krug druge runde smo zaustavili.

Nakon dvadeset zračenja koža je počela odbijati suradnju. Iskreno, uopće me ne čudi, više me čudi da je i toliko izdržala.
Znači malo sam na poštedi, trudim se iznjegovati tu kožu i ne razmišljati o tome da iza poštede imam još deset zračenja koja moram primiti. Nazovimo ovo neplanskim odmorom ratnika.

Hvala svima koji zovu, koji šalju poruke ili stavljaju – baš kao i ja – heštegove u komentare. Moje su misli i uz sve one koji danas primaju terapiju i lavovski se bore za život.

Pa dajte za sve njih bubnite neko srce ili neki hešteg koji vam se sviđa.

Ja ću recimo početi sa #nijemenematerrodiladaodustajem.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.