08

ponedjeljak

kolovoz

2022

Pojedoše naskroz

Čitam da je uvezlo nekih ne znam koliko hiljada sterilnih komaraca, navodno da se na taj način smanji populacija tigrastih komaraca. I navodno su pušteni u Istri, ako sam dobro skužila.

E sad...ja ne znam jel koji kontingent komaraca uteko iz Istre pa udario na ovu stranu ( jer ih navodno puštaju svakog tjedna po par hiljada ), al vidim da ovi nisu ni sterilni ni negrizući nego satraše grizući, susjedi eno oko zatvorilo jer ju je đubre ugrizlo za kapak.
A komarci su sa mnom povezani nevidljivim sponama ovisničke ljubavi, i to već godinama. Ja sam sigurna da oni svoju ljubav prema meni prenose sa koljena na koljeno, ono - čim se novi komarac okomari, odma ga upozore da je moja krv nešta najfinije šta mogu probat u životu. A ove godine ih ima trilijarda, i imam osjećaj da samo mene vrebaju kad ću napustit stambeni objekt.
Predvečer krenula zalit paradajze i ubrat zrele. Kad je to krenulo ujedat...ešalon za ešalonom, u brišućem letu. Sjetila se da imam malo zaostataka autana; e tu su podivljali dokraja, majko mila...pa ulaze mi u oči, uši, grizu ko krokodili. Svakih četrnajst sekundi ubijem dvadeset komaraca, pa uberem jedan paradajz. Pa opet ubijanje, pa uberem drugi paradajz. Pa tak u pet minuta uberem četri paradajza i ubijem dvjesto komaraca. Noge i ruke krvave ko da me inkvizicija ispitivala. Još se počela i znojit, pa braća navalila združenim snagama iz svih raspoloživih pravaca. Sad se tu već i frućke počele pojavljivat, svrbi za poludit.

Eto sam ušla u kuću, oprala krv sa sebe, iščešala se i namazala nekom kremom za protiv ugriza. Čekam da me prestane svrbit, pa da mogu izać opet van i nastavit ubijat jata koja se zloguko nadvijaju nad Brezjem i samo čekaju da se primim kvake i krenem u paradajz. Točno bi mi bilo najpametnije obuć zimsku jaknu i stavit kartonsku kutiju na glavu, al ne da mi se vadit jaknu iz ormara i krojit rupe za oči na kutiji.

Ako nastave ovim tempom, za par dana ostaću bez kapi rođene krvi. Pa ovim putem molim sve koji imaju nula pozitivnu, a spremni su donirat ubogoj izgriženoj ženi barem deci il dva, da se jave u inboks. Valjda ću bit u stanju odgovorit na poruku. Srećom nemaju zube ko pirane, već bi me oglodali davnih dana.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.