02

ponedjeljak

svibanj

2022

Situacija oko tegle

Ja stalno imam neke situacije sa biljkama, šta sadnicama šta sjemenima.

Sagu o naglotamnocrvenoj magnoliji ste popratili, ispalo je da je bijela naskroz. A prije nekih dva tjedna posijala sam sjeme prkosa u teglu, nebil nekako opstali jer se moja paradajz terasa pretvori u malu džunglu, cherry paradajzi išibaju do oluka a volovska srca se ispomrse s njima pa nemrem skinut sve zaperke i onda imam paradajze vidljive iz svemira. Znači kupila sjeme i frišku zemlju, čistu teglu i posijala prkose, malo pliće jer tako piše na vrećici. I prije nekih par dana vidim ja da je došlo do naglog razvoja klijanja, hoću reć zeleni se nešta u tegli. Ja sva sretna, idem se navirit, i ima nešta malo prkosa, al ima i . pazi sad - jedno sedam, osam stabljičica paradajza.

Ja u šoku. Pa znam šta sam posijala, znam kako izgleda sjeme prkosa, znam kako izgledaju koščice od paradajza; otkud su se stvorili u tegli, da mi je znat? I to nekakve tamnije biljčice. Da mi neko po noći ne hoda po terasi i ne copra tegle? ( Čisto sumnjam, al ne vidim načina kako su paradajzi mogli niknut iz sjemena prkosa. ) Jebote, ne usuđujem se ništa više posijat, još će mi baobab niknut i podić temelje od terase.

Sjetilo me to pokojne babe koja je jedne godine uobičajeno posijala svaštanešta za flance, i tamo gdje je zatakla kesicu na kojoj je bio karfiol niklo ko ludo. Flanaca za pola tone karfiola ubrat. Susjede navalile ko lude - daj meni, daj meni. Baba sva važna razdijelila flance, trajo taj tukež za karfiolom par dana. I desi se šta? Da to uopće nije bio karfiol nego stočni kelj. Sitni oni listići, ona ko darovatelj ćorava a susjede ko flancoprimatelji isto obezglavljene od ushita jer će imat karfiola ko u priči i eto ti spektakla. Bilo stočnog kelja i za kokoši, i za svinje, i za piliće. Karfiola ni za lijek.

E zato ja nikome neću nudit flance paradajza. Ko zna šta je uopće niklo u toj tegli među prkosima; možda su zbilja baobabi?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.