28

ponedjeljak

ožujak

2022

O šljaski

Jutros se probudim u četri nula nula, podivljam momentalno jer već vidim šta slijedi - okreni, zakreni, vamotamo, otkrij se, pokrij se i spavanja više nema. A onda mi bljesne - pa prenose dodjelu Oscara, daj da vidim šta ima s druge strane bare među tim pustim parajlijama.

I prebacim taman kad je Will Smith zvizno šamarčinu kolegi Chrisu Rocku. Tu je mene razbudilo skroz jer ne znam zašto ga je pljusno, jel to neka zajebancija il šta. Pa pojačala teve da čujem šta je bilo, i ajde skužim šta je na stvari.
Sad za početak da prvo kažem baš ovo šta ću reć - da se meni neki šaljivdžija narugo zato šta zbog bolesti imam frizuru ko GI Jane, ne bi se moj muž trebo dizat da ga pljusne. Ja bi ga sastavila s crnom zemljom, pa bilo to torbom, štiklom, nogom il šakom. Trebo bi vod onih izbacivača da me odvuku sa stejdža. Kakav čovjek moraš bit da ti uopće padne na pamet tako nešta izvalit.

Nadalje, to je svijet za koji mi mali smrtnici znamo da troše svakojake dodatke prehrani, i pritom ne mislim na multivitamine il žele bombone. Ko zna čega se nadimio il šta je proguto pa ga prebacilo na neslane pošalice koje ne idu ni uz ringišpil. a kamoli uz dodjelu Oscara.

Još malo nadalje, išla sam malo pročitat reakcije na taj tukež i opet se ostala čudit ko pura dreku kakve sve komentare ljudi ostavljaju, da ne povjeruješ. Ona vaka ona naka, dobro je i reko krmači, neka ga je pljusno, šta on ima pljuskat i to radi koga na dodjeli Oscara...ma cijela čudesa.

Pa sam samo htjela, onako izdaleka, svim komentatorima reć slijedeće - jel vi zbilja mislite da je Willu Smithu stalo do toga šta ćete vi mislit o njegovoj šljaski i o njegovoj ženi? Čovjek je do sada zaradio preko tristopedest miliona dolara. Znači ne da mu nije stalo do naših mišljenja, nego mu se živo fućka šta će neko tamo o njemu mislit. Da više ne pomakne ni noktom, osiguro je lagodan život idućih deset generacija svoje obitelji. Boli ga ćošak za nečija mišljenja i komentare, vjerujte mi. I vas bi bolio da ste na njegovom mjestu.

Mene od komentiranja takvih vijesti više zanima naprimjer bi li gospodin Rock tako nešta izvalio za pratilicu Mikea Tysona. Jebote, još sad bi ga vadili il iz parketa il iz reflektora na stropu.
Naučio bi na teži način kad treba držat jezik za zubima. A jest bez slamke - za jedno dva do tri mjeseca.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.