18

petak

rujan

2020

Fotošop kontra flašica

Valjda mi nikad neće bit jasno zašto, o zašto ljudi ( ponajpače žene, da se razumijemo, iako ima i muških koji polude ) koriste fotošop.

Čemu od sebe radit ono šta nisi i navlačit ljude da misle kak imaju pred sobom čudo neviđeno, a ono fotošop epskih razmjera? Jel to neki poremećaj, tipa besposličarenja, pa ajde da se malo poriktam e da bi izgledala ko milion ako ne i par miliona novaca. I onda se svemir, koji i inače brine o sveopćoj dobrobiti, pobrine da kod objavljivanja promakne sitni detalj. Pa recimo noga ko noga izgleda vraški dobro, al stopalo je ko od Jetija. Broj pedesetšest, ako ne i veće. Dobro, možda ženica ima krupnije kosti u stopalu, a nisu joj sigurno ni zamatali stopala ko gejši da nosi broj dvadesetšest, al šta je previše - previše je. Pa to dva postolara mjeru moraju uzimat jebote, jedan drži stopalo na krilu a drugi uzima mjeru jer drugačije nemre izmjerit da ga boguješ. Štikle broj pedesetšest Blahnik ne radi, nema tak velik kalup. Pa je za pretpostavt da obuću šivaju ekskluzivno uz uzimanje mjere, i to uz dosta muke.
Ja ko žena koja nosi broj tridesetosam nemam al nikakvu potrebu zajebavat se sa slikanjem i fotošopiranjem nogu. Doista nemam pet miliona pratitelja na društvenim mrežama koje zanimaju moje noge, al i da imam isto bi im bilo. Koga još zanimaju peraje od stopala. Al zato recimo brljugam po vodi i perem flašice za najnoviju turu ajvara, dakle vršim artiljerijsku pripremu za sutrašnje pretvaranje rogova i patlidžana u moj omiljeni prehrambeni artikl za slučaj kad mi padne sol ( ja naime nisam od slatkog, al slano i ljuto mi je slaba točka ). I onda kad ne koristim fotošop i ne naslikavam noge, onda poslikam flašice, friško oprane i poslagane da se suše, sa pripadajućim poklopcima koje sam baj d vej dvaput prala jer sam ih srušila kad sam krenula poslikat jebene flašice.

Pa vas ja sad pitam - jel nije onda lakše se fotošopirat i glumatat fatalnu ženu zbog koje treba imat respirator za disanje, ono - ostavlja bez zraka? Kako kome. Ja rađe perem svoje flašice, više me veseli.
A i ne nosim broj pedesetšest.

( fotka prva - bespuća interneta; fotka druga - moje flašice nakon drugog pranja poklopaca )



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.