07

četvrtak

studeni

2019

Volumen, i to veliki

Ja u roku hitno moram počet radit na volumenu. Pritom ne mislim na frizuru il na kubikažu auta ( dobro, možda malo na trepavice, al to odrađuje ricinus ).

Dakle, mislim na voluminozno pisanje. Ja pišem već cca dvije godine, u vrlo kratkoj formi. Pa zamislite vi šta sam ja za dvije i kusur godine mogla napisat da sam se primila recimo pisanja romana. Ljudi moji, za mene bi ruski klasici bili hrašćanski čestitari, da ne velim literarni odsjek hlebinske škole. Mogla sam do sada imat prvi tom od sedamstotrideset, ako ne i više, stranica neke besmrtne cvilojebne sage o čemu god. Pa iznapisala sam cijela čudesa o kuhanju, peemesu, čišćenju, odrastanju, Kafetinima...pa jel nisam mogla odmah bit orijentirana na voluminoznu formu? Šta je tak teško zaplest radnju, nać pet šest glavnih likova i dovest ih u nespojive situacije, i još jedno dvadesetak sporednih kojima je jedina zadaća da zagorčavaju život onim glavnima i trude se postat glavni likovi? Pa recimo napišem za deset godina otprilike metar knjiga i idu u tvrdi uvez raznih boja, damogu ljudima pasat uz namještaj. Štajaznam, tamnozeleni, naglotamnocrveni, pariški plavi, i ljudi si uzmu za dnevni boravak, čisto da popune police il šta već. Da im paše uz trosjed i dvosjed i tabure, il tepih. Hoće se nekom dat to iščitavat i sekirat se oko glavne junakinje, koja je recimo vrhunaravna ljepotica prokušanih vrlina, inače vanbračno dijete il barem privremeno slijepa il gluha i samo čeka da njen princ dojaši u sumrak pa da je strpa iza sebe na konja i dok odmiču kasom ona progleda il pročuje il se desi već nešta vanserijsko? Ko da je to bitno. Ono, kad već pišem pa da bude spektakularan rezultat u smislu volumena, tema se uvijek da razvuć na kilometre. Naravno, kod onih koji znaju pisat kilometarski.

Pa sukladno voluminoznom pisanju na metre, mislim da je krajnje vrijeme da napravim radikalan zaokret i osmislim do sada neispisane stranice koje će - ako ništa drugo - zbog volumena i tvrdog uveza ispunit kućanstva neviđenom ljepotom. Dobro, možda malo i prašinom. Znate vi šta je skidat prašinu sa metra knjiga? Jebeš pedeset nijansi sive šta je to.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.