24

petak

svibanj

2019

Lašate mi kantare

Jel postoji ijedna familija koja nije koristila Jupol kante za sve i svašta? Znate ono, kad se pokreči kuća onda ostane tih kanti nekoliko komada, pa ih se može primjenjivat za svakojake kućanske aktivnosti, ko šta se antibiotik širokog spektra tipa Sumamed može koristit za sve moguće i nemoguće upaleštine.

Može ih se recimo ostavit barem jednu za neko buduće krečenje, da se može razrijedit Jupol. Pa kad dođe taj strašni moment da se sav namještaj razmiče i mrlja po zidovima, uzmeš kantu i poluprofesionalnim pokretima razrijediš farbu u staroj kanti. Uputstvo ti ne treba, to se odokativnom metodom najbolje napravi ( dok se ne dokaže suprotno; ja sam jedne godine previše razrijedila Jupol pa sam morala ić po još jednu manju kantu u dućan, e onda sam išla čitat kolko vode treba dodat da mi ne curi farba u vidno polje ).
Može se u njima nosit krumpir iz podruma; šta bi se patilo i nosilo u najlonkesi koja pukne sad pa sad? Uzmeš kantu i ležerno nosiš, bez straha da ćeš skupljat krumpire usljed nepažljivog rukovanja najlonkesom. ( Ko u onom vicu - tata, jelda da ja nemam baš jako veliku glavu? Ma nemaš, sine, ajde uzmi kapu, trkni u podrum i donesi dve - tri kile krumpira. Čemu djetetu il ženi il kome već nabijat komplekse kad imaš kantu ko stvorenu za teglenje. )
Može se u njima napravit turšija il kiselo zelje, pod uvjetom da se dobro opere Jupol iz kante. Nezgodno je imat turšiju koja vonja na friško pokrečene zidove. Znači ko misli u prehrambene svrhe koristit kantu - oprat je ko da će osobno švedski kralj jest turšiju iznutra.
Može se u njih brat povrće i voće svih boja i oblika, ko stvorene su za u bašču. Pa tako stranica Erogag u jednom feomenalnom tekstu piše da je - citiram - Jupol kanta uvrštena u SI međunarodni sustav mjernih jedinica ko mjerilo nosivosti. Navodno u Hercegovini trešnje beru jedino u kante od Jupola, a moram priznat da me to uopće ne čudi. Popneš se na trešnju, natandrljiš kantu na ogranak i bereš ko gospodin. Jedino je malo možda problem spustit je dolje, al o tome nek brigu vodi onaj ko prima kantu s trešnjama. Berač je zauzet šta branjem, šta prežderavanjem trešnjama.
Mogu se u njima i djeca kupat prek ljeta. Šta fali, staviš vodu na sunce da se malo zgrije, daš djetetu plastične pištoljiće na vodu i kojekakvu plastičnjavu i nek se igra dok ne dođe vrijeme za ić na neko normalno kupanje.
Nema te vremenske nepogode koja može naudit kanti od Jupola. Ajde da vidim ko će po grmljavini s limenom kantom ić bilo kuda? S kantom od Jupola nema straha; ni direktan božemeprosti šus groma, ni olujni vjetar, ni sunce joj ne mogu ništa. U slučaju baš jake kiše može se prosut to šta se nabralo i nataknut kantu na glavu; bolje i to neg pokisnut, jebiga.

Znači šta god da krenete radit - ova kanta će vam spasit situaciju. Multipraktik, nema tu.
Lašate mi kantare.



( eto gledajte, multipraktik sam takav )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.