05

petak

listopad

2018

Krivi tajming

Kad ste zadnji put imali onak, divan dan da vam al baš sve ide naopako ? Takozvani krivi tajming ?

E pa ja danas preživjela kataklizmu ( ako jesam, dan još nije gotov ). Ajmo redom. Dogovorila još prekjučer za danas poslije posla, točnije u pet nula nula, čvenk kod frizera, nemrem baš ić na smotru zborova ko da me poplava izbacila. E al danas sam išla radit od sedam do tri, a ne od osam do četri ko šta inače idem. Pa reko ništa, doću doma pa malo nešta napravit pa opet od kuće otić na uljepšavanje onog šta se kolokvijalno naziva kosom.
Krenem doma s posla, zvoni mobilni uređaj. Da se sutra pile drva, jer je to jedini izvedivi termin. A ja ranom zorom, do dana krećem za Rovinj. Ajde dobro, izaću kod Plodina pa ću kupit nekih narezaka pa će me junior prebacit doma. Zovem ispred Plodina jer sam skužila da dolazi za par minuta; kaže - ma nisam ja ni blizu, za dvadeset minuta sam tu. Ajde dobro, kupiću ja to pa ću pješice kući, šta sad ( a imam hodat dvajst minuta do kuće ). Kupim nareske, hodam, zvoni mobilni uređaj. Da gdje sam ja, čeka me pred Plodinama. Pa hodam prek mosta od Petrinjčice, idem doma. E pa saće on za mnom, al moram i na bankomat dić pare za svaštanešta. Pa do bankomata, pa kući.
Pa dođem doma, strpam nareske u frižider i veš prat, okrenem se dvaput oko svoje osi i ajde nazad na frizuru ( a imam hodat dvajst minuta do tamo). Pa se isfriziram, svratim opet u dućan jer sam zaboravila kupit još neke sitnarije u Plodinama, pa dođem doma i udri pokosit travu ispred jebenih drva, da se lakše kupe klipe i piljevina. Miči iz šupe neke kolce od paradajza i metle i lopatu od snijega ( dajojmajkujebem šta radi tamo, cijelo ljeto stoji u garaži a sad osvanula u šupi ). Pa pokupi suhi veš, pa prostri mokri veš. Pa pometi terasu, jer su mačketine razvukle neki stari kruh iz najlonkese u koji ga skupljam za tamo nečije kokoši.
Pa upali bojler, nema kapi tople vode, a treba mi za stopedeset stvari koje moram obavit. Pa sad kad završim sa ovim ajde spremat stvari i peglat haljinu i sam bog zna šta sve još ne moram napravit. Trenutno držim noge u lavoru da obavim pedikuru i pišem, jednim udarcem dvije muhe.

Kad bolje razmislim, nekak mi se čini da je cijeli moj život krivi tajming. A možda sam samo pod dojmom današnjih prehodanih četrdeset kilometara.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.