24

utorak

srpanj

2018

So wath?

Meni nos baš svakud mora zapet. Dobro, ne nos neg oko, svejedno. Pa u izlogu usput vidim naglobarbiroza majicu, sa divnim uzorkom cvjetne grane nečega, na kojoj izrijekom piše:
"Imperfect" pa subito lijevo ( kad obučeš nedajbože ) "so wath?".

Sad ja vas pitam šta je pisac time htio reć? Da je nesavršen pa je eto tak i napiso, wath umjesto what? Da ne zna da se what piše what neg je natrtrljio wath, pa šta god bude? Da bi trebalo još i platit za takav natpis na naglobarbiroza majici? Da je onaj ko je slago slova za štampat na tkaninu sjebo stvar? ( Cijenu nisam uspjela vidjet, prećorava sam, al da mi daju džaba - kud ću brate nosit majicu na kojoj nešt krivo piše? Ajde oni koji su učili ruski il njemački pa ne znaju, al ja sam anglofil prokušanih vrlina za takve nosilačke egzibicije ).

Dešava se u pisanju svašta, i to je istina. Tak sam recimo u odgovoru na zamolbu za posao dobila nakon nekog vremena odgovor u kojem stoji:
"Poštovana, zavaljujemo vam..."
Dalje nisam ni čitala. Došlo mi da nazovem tu tamo neku koja veselo tipka u službi za ljudske resurse i da je pitam šta ona zavaljuje i kome, i jel nema kome drugom zavalit neg baš meni? Il da odem osobno pa joj zavalim šljasku, jer piše ko da kupus kiseli jebote.

A jedan od najdražih primjera nepažnje u pismenom izričaju pripada našoj nekadašnjoj profesorici likovne kulture, koja je bila u vikendici na moru i poslala na školu razglednicu slijedećeg sadržaja ( htijući reć da neće stić na one famozne prve sjednice ):
"Dragi moji, sve vas srdačno pozdravljam sa plavog Jadrana. Nažalost, neću se pojaviti na vrijeme jer mi nikako nije dobro. Ja evo ležim, a Nikola ( op.a. njen suprug ) svršava na krovu."
Naravno da je time htjela reć da krovopokrivački radovi još nisu završeni, al to nikome ko je pročito razglednicu nije ni palo na pamet, počevši od poštara pa nadalje.

Pa ak pišete bilo šta - oprez, da ne ispade pičvajz. Oće to koga ne pozna.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.