26

četvrtak

travanj

2018

Nightmare menu

Ja jako volim čitat o tome šta ko kome poslužuje za večeru kad mu dođe u goste. Ponajpače ak se poslužuje u precjedničkoj kući. Pa eto tak je francuski precjednik bio na večeri kod američkog precjednika, i mislim da su Francuzi otišli odande gladni ko divlje zvijeri.

Naime, predjelo je bilo pita od kozjeg sira s namazom od paradajza. Ko se još s kozjim sirom usrećio, a naročito kad je uglavljen u pitu i premazan paradajzom? Pa glavno jelo janjeći kotleti i džambalaja ( ajde janjeći kotleti to znam šta je, al džambalaja...sjetila se jedino Džoa Maračića, pa išla kopat po internetu da vidim šta je džambalaja, i znate šta je to? Rižoto, lejdiz end džentlmen; pileći rižoto uz dodatak ljute kobasice i stabljika celera. To inače baš paše, janjetina i pileći rižoto. ) Pa za desert tart od nektarina s medom i sladoledom od vrhnja. ( A ubiše i oni dekori po tanjurima, nikad nemoš znat jel se to jede il je samo za ukras, pa gledaš sve oko sebe jel iko struže beštekom po tim črčkarijama po tanjuru, ma strašno ). Pa za zalijevat odgovarajuća vina.
Znate šta? Od ovog svega nakuburanog u jelovnik moš jedino proljev dobit, života mi moga. Pa to da pojedeš i popiješ dvije čaše vina, pa odeš zapalit jednu van, eto crijevne situacije momentalno; kozji sir plus paradajz plus janjetina plus rižoto plus nektarine plus vrhnje jednako je sjedenje na zahodu do sudnjeg dana. Kad pošalju osiguranje da vidi šta se s tobom dešava, samo iznutra kažeš - dohvati mi moje cigarete, isključi onaj alarm za dim i donesi još tri role toalet papira, ja van neću skoro izać. I reci kuvaru kad ikad - nekad izađem da ću mu se najebat mile majke apropo menija; gdje je taj išo za kuvara, u Kuala Lumpuru, i to dopisni tečaj završio?
E da, i vašingtonska nacionalna opera je muziciranjem uveseljavala i pospješivala varenje visokih uzvanika. Pa taman kreneš prinest malo te džambalaje žlicom do usta, kad mecosopran zine prvo popucaju sve kristalne čaše po stolovima a odma zatim ti konobar uz pomoć prvog do tebe vadi žlicu iz dušnika, jer si je previše gurno u usta uslijed visokog ce.

Tak da...fala na tim oblizekima, blažena sarma il pohano sa restanim krumpirom i zelenom salatom. Sve mi slabo dolazilo dok sam došla do kraja menija. ( Srećom nisam ničiji precjednik pa mi nigdje neće nudit sve te strave na tanjuru. )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.