19

četvrtak

travanj

2018

Ulazak u vidno polje

Kad ja uvijek idem čitat ono šta ne treba; drage žene, evo koja nije znala sad će saznat šta muškarci prvo primjećuju na ženi ( prema onom šta sam pročitala, a prema nekim krvavo provedenim istraživanjima čiji su mi rezultati neznatno čudni ). Veli ovim redom:

1.kosa; da ne povjeruješ, i to ko više vole gustu, sjajnu i urednu kosu ( sumnjam da je baš ovo na prvom mjestu, al dobro ), viš čudo da im se ne sviđa rijetka, prljava kosa sa krevetnom frizurom
2.držanje tijela; eto problema, vole uspravno i samouvjereno držanje, pa sve mi koje hodamo zgrbljeno ko Kvazimodo odma pet bodova manje
3.usne; navodno im se najviše sviđa prirodan izgled usana, sad jel to znači da ne vole silikonjače koje mogu progutat nahtkasl il nenašminkane labrnje to ne piše ( bitno da napišu šta je na trećem mjestu, to šta ne objasne precizno kakve usne nije bitno )
4.stvari koje nosiš sa sobom ( za primjer dali žensku torbu; pa u moju torbu da neko zaviri uteko bi glavom bez obzira, zimus sam nosila i WD40 kad sam išla na kontrolu, a bilo vani smrznuto, pa ja ponijela da našpricam bravu ak se sledi )
5.osmijeh; ne se smijat na silu, odma se vidi, znači osmijeh takav mora bit da izgleda koda ste se rodile i zauvijek ostale nasmiješene, još u dobrom društvu...
6.cipele; navodno moraju bit štikle; eto drugog problema, jer ak u štiklama hodaš ko metiljava krava il se nedajbože raspružiš uslijed pokušaja da hodaš ko Hajdi Klum on te samo prekorači i ode dalje ( kaže u tekstu - hodajte poput dame, e sad kak to uskladit sa saplitanjem u štiklama o tom potom )
7.odijevanje; prema istraživanju muškarci manje vole oskudno odjevene žene ( aj ti reci, pa neš se valjda pojavit na kavi u badekostimu s gepard uzorkom, i to u veljači recimo; ležerno raskopčaš kaput a ono šouprogram ispod )
8.stražnji dio; ono šta bi mi rekle da prvo primijete istraživanje stavilo na marginu, sad jel svijet poludio dokraja il šta je, al navodno je vaša pozadina jako malo bitna ( odlična vijest za sve one koje nemaju pozadinu jer je nemaju )

I šta vi iz svega ovog možete zaključit? Da mi sirote pojma nemamo kud oni gledaju, eto to. Kosa na prvom mjestu, a pozadina na zadnjem. Alzo prat kosu i kad hodate trudite se da to bude hod filmske dive.Pozadinu oni ionak ne gledaju, ko ni prednjicu ( koju ni spomenuli nisu, izgleda da je nebitna al skroz ).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.