< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
službeni blog kluba studenta povijesti umjetnosti

kspuff@gmail.com

službeni sajt kspuff-a


PUME PIŠU...
5. Berlinski bijenale
by Jelena Pašić

ljudi & PROJEKTI!!
BLOG
DIZAJN
KULTURNI KRUŽOCI
SLUŽBENI SAJT KSPUFF-a
STAKLENIK
SUBOTNJE KAVE


linkovi...

akademija art
culturenet
e flux
ff
institut za povijest umjetnosti
InZg
kiber đezva
kulturpunkt
mdc
platforma kustos
salon revolucije
SCCA
sc
stipendije
u drugom filmu
udruženje arhitekata
volonterski centar
ZaMirZINE


galerije...
g-mk
galženica
nova
VN
škuc, ljubljana

pume i to.
26.02.2008., utorak
130 godina Udruženja hrvatskih arhitekata

Udruženje hrvatskih arhitekata obilježava 130 godina postojanja. Klub arhitekata i inženjera osnovan je 2. ožujka 1878. godine u Ilici 6 u Zagrebu, te je riječ o jednom od najstarijih cehovskih udruženja u Hrvatskoj. Obljetnička događanja počinju 1. ožujka u 12 sati.

Kako bi obilježili obljetnicu u UHA-i pripremaju niz događanja koja će započeti u subotu, 1. ožujka, u 12 sati uručenjem javnih priznanja zaslužnim pojedincima za izuzetan doprinos radu Udruženja arhitekata i javnoj afirmaciji ove struke u posljednjih tridesetak godina. Također, bit će pročitane i nominacije za najbolja arhitektonska ostvarenja u protekloj godini u slijedećim kategorijama: najuspješnije arhitektonsko ostvarenje u protekloj godini (Viktor Kovačić), zatim ostvarenje na području stambene arhitekture (Drago Galić) te oblikovanje i unutrašnje uređenje, Bernardo Bernardi.

Prvog ožujka održat će se Svečana skupština Udruženja arhitekata gdje će se okupiti brojne ugledne ličnosti iz javnog, kulturnog i političkog života te arhitekti i umjetnici.

Tom će prigodom UHA najaviti akciju vezanu uz djelo arhitekta Ivana Vitića u kojoj će se javnim postavljanjem prigodnih spomen ploča na deset kuća u Zagrebu, Zadru, Šibeniku i Splitu obilježiti uspomena na ovog autora, a koja će se idućih godina nastaviti obilježavanjem kuća ostalih značajnih hrvatskih arhitekata. Najavit će se i nastavak vrijednog projekta posvećenog arhitektu Ivanu Vitiću. Naime, UHA je kao nakladnik monografije 'Ivan Vitić' pokrenula u suradnji s gradom Komižom akciju obnove jedne od najznačajnijih, a arhitektu Vitiću najdraže kuće 'Doma kulture u Komiži' na Visu, bivšeg Doma JNA iz 1961.godine. Cilj je akcije prikupiti sredstva za temeljitu obnovu kuće i njezin povratak u izvorno stanje. Sredstva se prikupljaju preko web portala www.uha.hr gdje se klikom na jedno polje donira tisuću kuna.

Na istoj svečanosti UHA će podsjetiti na još jedan značajan i okrugli datum u hrvatskoj modernoj umjetnosti. Izložbom naslovnica časopisa Arhitektura 50-ih godina, koje su oblikovali umjetnici grupe EXAT51, UHA želi podsjetiti da je upravo u njenim prostorima, prije 55 godina postavljena prva izložba članova grupe EXAT51 'Kristl-Picelj-Rašica-Srnec', 18. veljače – 4. ožujka 1953.godine.

Godišnjica UHA-e ujedno je i godišnjica Društva arhitekata Zagreba. Udruženje danas broji deset gradskih i regionalnih društava arhitekata koja okupljaju 2400 hrvatskih arhitekata.

Časopis 'Čovjek i prostor' izlazi neprekidno već 55 godina, a prošla godina bila je u znaku 60 godina od neprekinutog izdavanja časopisa 'Arhitektura' koji je 1947. UHA pokrenula na čelu s prvim urednikom, arhitektom Nevenom Šegvićem.

www.uha.hr

- 00:51 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
25.02.2008., ponedjeljak
infocrtice #9

zg...

izložba Mirko Zrinšćak- kiparska instalacija
Image Hosted by ImageShack.us

Dva su događaja bitno obilježila umjetničku i osobnu biografiju Mirka Zrinšćaka: studij slikarstva na venecijanskoj Umjetničkoj akademiji kod Emilia Vedove, te sudjelovanje u nacionalnoj selekciji na Venecijanskom bijenalu 1995. godine. I dok su studijske godine na mletačkim lagunama bile važna životna prekretnica i njegovo najdublje egzistencijalno i profesionalno iskustvo, a nastup na Bijenalu njegov blistavi trenutak i prilika za međunarodnu afirmaciju, Zrinšćak je svoje kreativno uporište i domicilnu životnu i duhovnu oazu najzad pronašao na planini Učka. ...
Umjetnički paviljon

izložba Boris Bućan: 'Forum Traiano'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Željka Sančanin: '1998-2007 Arhiva prostora'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Roberta Vilić
Image Hosted by ImageShack.us


hr...

izložba
Baranjska umjetnička kolonija 2007, Osijek
Image Hosted by ImageShack.us

Izložba obuhvaća radove poznatih hrvatskih suvremenih umjetnika - Tomislava Brajnovića, Vladimira Freliha, Ivana Ladislava Galete, Zlatka Kopljara, Jelene Kovačević, Ines Krasić, Andreje Kulunčić, Ines Matijević, Kate Mijatović, Zorana Pavelića i Svena Stilinovića. Moći će se vidjeti videoradovi, fotografije, crteži i objekti, kojima je svima zajednički kontekst mjesta nastanka. Baranjska umjetnička kolonija organizirana je od 23. do 26. kolovoza u kompleksu dvorca Tikveš u Kopačkom ritu.


izložba
'Sasvim obično/ritualno', Koprivnica
'Naziv 'Sasvim obično/ritualno' određuje izložbu kao tematsku, pri čemu je svaki umjetnik imao slobodne ruke odrediti te otjeloviti vlastito poimanje ritualnog. Umjetnici propituju rituale kroz različite medije, tako se video instalacijama predstavljaju Smiljana Šafarić-Bunić, Kristina Horvat-Blažinović i Ivan Mesek, crtežima Krešimir Hlebec, kompjuterski tretiranim fotografijama Luka Bunić i Dario Štokić, tradicionalnom keramikom Robert Wrana, prostornim instalacijama Mihael Štebih, Stjepan Jerković te Bojan Miljančić, koji uz to predstavlja i zvučnu instalaciju.' Ljubica Sekuli

festival Culture Shock ugošćuje Dubravka Matakovića i Septicu, Križevci
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Luisa Ritoša- D6, Krk


nagrade Nagrada 'Ivo Kalina' Seni Kulenović
Sena Kulenović autorici koncepta izložbe '8372 nisu došli', uspjela je senzibilnim izborom umjetnika, umjetničkih djela i postavom prilagođenim galeriji 'Kortil' ostvariti emotivno nabijenu, estetski vrhunsku te stilski i kvalitativno uravnoteženu posvetu žrtvama pokolja u Srebrenici.

Nagrada 'Ivo Kalina' od 20.000 kuna u bruto iznosu dodjeljuje se za najbolju likovnu izložbu na području suvremene umjetnosti tijekom godine u galerijskim i javnim prostorima na području Rijeke i to za najbolju samostalnu izložbu ili autorsku koncepciju izložbe.




Izvor: culturenet, uha
- 16:29 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
24.02.2008., nedjelja
predstavljanje ljudi i projekata- SUBOTNJE KAVE

poštovani posjetitelji ovog bloga, pozdrav!

večeras vam predstavljam mladu nadu kspuff-a, jednu od rijetkih 'bolonjki' koja se aktivirala i prestala kukati kako ništa ne stigne jer ima hrpu seminara/kolokvija/ispita koje mora dati/napisati/položiti.

mlada, lijepa i perspektivna...
Image Hosted by ImageShack.us

ives vodanović

osobno ju ne poznajem, no djeluje mi samozatajno i zato vam ne mogu natipkat nikakve pikanterije. za sad. ;)

njezin projekt ujedinit će pume svih generacija i prosjeka ocjena u indexu koje će svake subote umjesto na špicu odlazit u galerije i uz stručno vodstvo razgledavati izložbe kako bi imali još više argumenata za stav 'ja sam kunsthistoričar i znam sve o svemu!'.
- 23:52 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
22.02.2008., petak
infocrtice #8

zg...
Krunislav Stojanovski: 'Sell Your body!'
Image Hosted by ImageShack.us


Urbani dio projekta, preko billboard-a i city-light plakata okreće pažnju javnosti na fiktivnu tvrtku koja kroz 'ljepuškaste', privlačne, djelomično 'skriveno' informativne, tipično marketinške plakate današnjih dana, intrigira prolaznike i javnosti, pozivajući ih na prodaju organa s ciljem dobre zarade. Zainteresirani nalaze odgovor u Galeriji Karas u drugom dijelu projekta, na izložbi. Ovaj dio je multimedijski i čine ga performans, izloženi plakati, izloženi organi u formalinu kao objekti na postamentima, video projekcija dokumentarnog filma (u produkciji kuće Arte), art-web stranice fiktivne tvrtke po kojima posjetitelji surfaju, printevi istraživanog materijala sa Interneta sa dokazima, naznakama i sumnji u vezi sa ilegalnom trgovinom, kao i diskusija u svijetu sa stavovima oko legalizacije prodaje i doniranje organa.

www.sellyourbody.com.hr

hr...
Vedrana Valenčić: 'Dupla defra'
Image Hosted by ImageShack.us


Viktor i Egon Hreljanović u Samoboru
Image Hosted by ImageShack.us


outThere...
'Bit International. [Nove] Tendencije - kompjutorska i vizualna istraživanja'; Karlsruhe, Njemačka

No Borders; Brussels, Belgija


Sorry Wrong Number by Lala Raščić
15 min
Video
2006


Izložba se sastoji od 29 radova mladih umjetnika iz 22 zemlje, koji istovremeno pokazuju i zajedničke korijene i različitost izražavanja. Osim što nastoji osnažiti već postojeću umjetničku razmjenu, osobiti je naglasak na davanju mogućnosti mladim umjetnicima da izlažu u različitim ambijentima i pred različitom publikom.

Projekt je nastao iz suradnje organizatora s umjetničkim školama iz različitih zemalja, a pratio ga je niz različitih diskusija s djelatnicima tih škola. Jednako tako svoj su doprinos dali i likovni kritičari, muzejski djelatnici i ravnatelji galerija blisko uključeni u suvremenu umjetničku scenu.


Image Hosted by ImageShack.us

Voting Voyeurism by Kristina Drašković
Installation
2005

više info o ostalim umjetnicima, njihovim radovima i cv-ima na AICA.



Izvor: ZKM | Zentrum für Kunst und Medientechnologie, AICA |The International Association of Art Critics, European Cultural Foundation, www.sellyourbody.com.hr, CULTURENET
- 20:32 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
21.02.2008., četvrtak
izložba- Ivan Marušić Klif, "Telephoning", Galerija Galženica 20.2. - 23.3. 2008.

Umjetnički rad Ivana Marušića Klifa obilježavaju dva aspekta medijske umjetnosti: jedan se odnosi na primjenu suvremene elektroničke i digitalne tehnologije u kontekstu svijeta umjetnosti, a drugi na istraživanje odnosa između čovjeka i njegove tehnološke okoline. U prostoru umjetničke izložbe, oba su aspekta najčešće nerazlučiva: posjetitelj ulazi u zatvoreno, tehnološki kreirano okružje, mijenja njegove parametre, i potom, ostavljajući veći ili manji trag svog prisustva, izlazi iz njega.

Image Hosted by ImageShack.us


Kada bi među žanrovskim slojevima suvremene umjetnosti morali izabrati onaj koji najbolje kontekstualizira Marušićev rad, bila bi to, bez sumnje, ona vrsta umjetničke intervencije, koju poznajemo pod imenom ambijentalna instalacija. Bilo da radi sa zvukom, svjetlom ili video slikom, Marušić najčešće konstruira jedan zatvoreni ambijent, različit od okoline u kojoj se posjetitelj njegove izložbe svakodenvno kreće. Marušićevi su ambijenti, s vremenom, postali sve tehnološki složeniji: rane svjetlosne ambijente kreirane 1993. uz pomoć mobilnih objekata - čije kretanje mijenja vrstu i intezitet svjetla u prostoru - od 1995. počinju zamijenjivati instalacije pokretane i kontrolirane kompjuterskim programom, da bi od 2001. Marušić počeo raditi sa složenim interaktivnim zvučnim i video instalacijama. Niz izložaba održanih od 2004. do 2007. u Zagrebu, Mariboru (Slovenija) i Labinu pod nazivom Unutra/Vani najbolje ukazuju na autorov pristup tehnološki određenom, interaktivnom ambijentu. Riječ je o video instalaciji koja radi na principu zatvorenog kruga proizvodnje, obrade i projekcije slike: slika se proizvodi uz pomoć kamera razmještenih u prostoru, nekoliko puta prolazi kroz sistem monitora i kamera te projicira na zidovima galerije i monitorima razmještenima po prostoru. Kamere su izravno spojene na monitore i videoprojektore, dok računalo upravlja isključivo njihovim kretanjem, zumiranjem i fokusiranjem. Nema dodatne digitalne obrade slike. Instalacija radi, mijenjajući ambijent prostora bez obzira na naše prisustvo.

Marušićevi su ambijenti izrazito vizualno atraktivni, pa nam se nerijetko čini da aspekt interaktivnosti prije narušava tehnološki biotop instalacije nego što ga potpomaže. To da unatoč aspektu intearktivnosti, instalacija može i bez nas, jedna je od najvažnijih osobitosti Marušićevog rada. Na izložbi u Galeriji Galženica, mogućnost da ambijentalna instalacija radi sama, bez interakcije s posjetiteljima dodatno je naglašena. Naime, zahvaljujući kompjuterskom algoritmu Marušić iz javno dostupne baze telefonskih pretplatnika Republike Hrvatske nasumično bira telefonske brojeve, čije korisnike zatim uz pomoć Skype web servisa stavlja u poziciju neželjene komunikacije. Posjetitelju je ostavljeno da bira između pozicije voajera (slušatelja) i pozicije sudionika (sugovornika).

Gledano iz današnje perspektive, ima nešto fer u Marušićevim instalacijama. One nas naime ne opterećuju interaktivnošću, iluzijom da posjetitelj ravnopravno sudjeluje u stvaranju (novo)medijskog rada. Marušić nas prije zavodi mogućnostima tehnologije, ljepotom tehnološki generiranih slika, nego što nas upozorava na kulturalne, upravo političke temelje svake, pa i one tehnologije upotrebljene u kontekstu umjetnosti. (Klaudio Štefančić)

Ivan Marušić Klif rođen je 1969. Diplomirao je 1994. na Visokoj školi za oblikovanje zvuka u Amsterdamu. Negov se rad odvija na području umjetnosti (performans, kinetičke, zvučne i video instalacije) i na području tehnološkog i scenografskog oblikovanja za film, televiziju i kazalište. Izlagao je u Hrvatskoj, Nizozemskoj, Sjedinjenim državama, Njemačkoj, Danskoj, Italiji i Makedoniji. Na Odsjeku za animaciju i nove medije na ALU u Zagrebu predaje umjetnost multimedijalne instalacije. Dobitnik je Nagrade publike na nedavno održanoj izložbi T - HT nagrada@msu.hr u Zagrebu.

Linkovi:
klif- dokumentacija
PERFORMANCE U GALERIJI MARINO CETTINA


izvor: galerija galženica
- 20:15 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
20.02.2008., srijeda
'Posljednja večera' na popravku

Sitne duše snimaju filmove po knjigama i stripovima, a face poput Petera Greenawaya kao predložak imaju djelo Leonarda Da Vincija. 65-godišnji Greenaway redatelj je poznat po bizarnim idejama, tako da ne čudi njegov najnoviji plan da dovede projektore, ispriča svoju priču i 'oživi' legendarnu fresku Leonarda Da Vincija. Poznati art redatelj dobio je dopuštenje od Središnjeg restauratorskog instituta u Rimu da iskoristi Da Vincijevu 'Posljednju večeru' u umjetničke svrhe.

Image Hosted by ImageShack.us


Da bi se gledateljima pružilo drugačije iskustvo, poslužit će dramatično osvjetljenje, te projekcija glumljenih scena i snimljenih glasova. Sve to treba rekonstruirati trenutak sa slike, kada Isus objavljuje svojim učenicima da će ga jedan od njih izdati. Predstava se neće ograničiti samo na taj tren, u planu je da se predstavi Isusov život od rođenja pa do smrti, i to kroz glasna razmišljanja njegovih učenika putem 'rekonstrukcije' glumaca. Za ovaj projekt Greenaway planira snimiti Sunce kako izlazi iza Kristove glave, a 7-minutna predstava završila bi utrnućem svjetla, nakon čega bi se sjene svakog od učenika sa slike proširila po podu. Zbog osjetljivosti slike, samo 25 ljudi bi moglo gledati taj show, ali bi se zato sve snimalo i prenosilo za tisuće ostalih.

...

I to je samo jedan od Greenawayovih planova da animira svjetske najveće slike, od Picassove 'Guernice' pa do Moneta i Jacksona Pollocka. Već je pristupio i Vatikanu, čiju dozvolu treba ako bi htio prčkati po 'slici nad slikama', 'Posljednjem sudu' na Sikstinskoj kapeli. Mišljenja likovnih kritičara su podijeljena - jedni ne vide kako bi bilo koji filmaš mogao 'popraviti' ono što je generacijama ljudi bilo veličanstveno i u dosadašnjem obliku. Drugi, kao predavač povijesti umjetnosti na Oxfordu, Martin Kemp, smatraju da Greenaway odlično razumije slikarstvo, a i da bi Da Vinci sam volio da se njegova djela pretvore u 'pokretne slike'.

više na filmski.net
- 11:12 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
19.02.2008., utorak
KLUB 100

Klub 100 je multimedijalni prostor u kojemu ce se ispunjavati društvene, kulturološke, edukativne i
aktivisticke potrebe lokalne zajednice i stvoriti podloga za njezin razvoj.

Doprinos takvog prostora u stvaranju uvjeta za razvoj udruga mladih u Velikoj Gorici iznimno je važan
buduci da se radi o prostoru koji im omogucuje realizaciju projekata i medjusobno povezivanje.

Image Hosted by ImageShack.us


Uz to, privlacenjem široke publike, ne samo iz Velike Gorice, vec iz cijele županije i Grada Zagreba, Klub 100
ispunit ce javne potrebe za klupskim aktivnostima (koncertima, predavanjima, performansima, obiteljskim
aktivnostima, izložbama, itd.)

Klub 100 doživljava se kao neutralni prostor, poput svojevrsne 'crne kutije' ciji karakter i atmosfera
proizlaze iz sadržaja koji se u pojedinom trenutku u njemu odvija. Organizacijom i estetikom sam prostor
ne namece niti ne iskljucuje pojedine subkulturne i socijalne dijelove društva, vec je prilagodljiv za
specificne, ponekad oprecne situacije.

Projekt dizajna interijera i vizualnog identiteta povjeren je dizajnerima Ivani Fabrio i Vedranu Kasapu
(Kolektiv)
.

Klub 100 je zamišljen kao jedinstveni javni prostor koji korisnike ukljucuje u aktivnosti kluba, te potice
komunikaciju i interakciju. Prostor se po potrebi pregradjuje platnima na kojima se projiciraju video
sadržaji, cineci ga tako manje ili više intimnim, ovisno o specificnim zahtjevima.

Koncept 'otvorenosti, neutralnosti i transformacije' ne podliježe stilovima u dizajnu, trudi se biti svevremenski
i neopterecen tipicnim namještajem za opremanje interijera slicne namjene. Takav sustav pruža
korisnicima platformu za kreativno izražavanje te potice na osvježavanje sadržaja interijera, cineci ga uvijek
interesantnim i aktualnim.

Vizualni idenitet Kluba 100 proizlazi iz identifikacije razlicitih subkulturnih skupina, kojima je suvremeni
nacin komunikacije zajednicka poveznica. Okosnicu vizualnog identiteta cini informaticki sustav koji je
definiran jedinicama i nulama (binarni sustav), a koji proizlazi i iz samog imena kluba. Na to se logicki
nastavlja sustav kodiranja s elementima koji “postoje” ili “ne postoje”, odnosno tockom i praznim
mjestom. Asketizam logotipa u skladu je s jednostavnošcu definiranom u samom interijeru kluba, te
omogucava raznovrsnu aplikativnost na elemente vizuala s obzirom na karakter programa koje ce se u
klubu održavati.

DJ Itch publici je poznat kao clan projekta Groodanje koji se od proljeca 2001 održava u klubu KSET. U timu
je nekoliko entuzijasta, zaljubljenika u dobru glazbu, video, dizajn, tocnije umjetnost i umijece dobrog
življenja. Itchev moto je: 'Glazbom protiv tuge!' a njegovi se DJ setovi mogu okarakterizirati kao 'pop-clash'.
Tijekom 10 godina koliko je aktivan kao DJ, Labosh je ostvario brojne nastupe na svim renomiranim klupskim
i multimedijalnim programima u Hrvatskoj. Uz nekolicinu inozemnih nastupa, iza sebe ima i 6
službenih albuma za Creative Commons, etikete Egoboobits i Gentle Junk Co. Pored dj-skih i producentskih
aktivnosti, Labosh je clan glazbeno improvizatorske skupine Impromondays.

Ravnateljica Puckog otvorenog ucilišta Velika Gorica
Senka Bulic


Klub 100 otvara se u petak 22.02.2008 u 21,00 sat, uz prisustvo gradonacelnika Velike Gorice Tonina Picule
i clanova poglavarstva.

Na otvorenju glazbeni program kluba potpisuju DJ Labosh i DJ Itch.


izvor: POU VG
- 01:08 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
18.02.2008., ponedjeljak
predstavljanje ljudi i projekata- DIZAJN

dragi moji...
danas vam predstavljam jednog fenomenalnog, no stidljivog lika, koji nije naš član jer je već velik i star.

Image Hosted by ImageShack.us


on ne voli kad nije u centru pažnje.
i funkcionira po principu mrkvica- batina! :)

osim toga... radi nam dizjan za svašta nešto i to ni više ni manje nego pro bono! :)

naravno, ja sam ta koja će se u ime kluba žrtvovati i biti mu vječni dužnik.

on se zove matej korlaet i dio je dizajnerskog studija ''io dizajn''.

on je vjerni čitatelj, komentator i kritičar ovog bloga. ukazuje mi na propuste i sramežljivo daje savjete. tako da...
od danas sve infocrtice će biti numerirane. razlog je onostrane prirode. :)


- 17:00 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
16.02.2008., subota
infocrtice #7

zg...
izložba Hrvoje Šercar- retrospektiva

izložba Filip Beusan: 'Zemlja dviju obala'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba
Hommage crtežu- Ines Matijević, Tanja Tintor Keller, Marijo Čaušić, Tihomir Matijević i Domagoj Sušac
hr...
Image Hosted by ImageShack.us


izložba 'Formalno – Angažirano'- u povodu 60. obljetnice MMSU, Rijeka

izložba 'Svijet kroz objektiv', Split
Image Hosted by ImageShack.us


izložba D6 - Igor Gržetić 'Pitanje & Evolucija', ciklus izložbi u Krku

izložba Alen Božac: 'Venecijanske maske', Novigrad
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Slavica Marin: 'Morfologija mijena IV.' & Luisa Ritoša: 'It didn't work, lost in technology' , Grožnjan
Image Hosted by ImageShack.us


priznanja, nagrade i tako to...
Međunarodna nagrada katalogu 'Prodori avangarde'
Katalog 'Prodori avangarde u hrvatskoj umjetnosti prve polovice 20. stoljeća', u izdanju Muzeja suvremene umjetnosti, Zagreb, dobio je priznanje Certificate of Typographic Excellence koje dodjeljuje Type Directors Club u New Yorku.
Autor grafičkog oblikovanja kataloga 'Prodori avangarde' je Igor Kuduz, zagrebački likovni umjetnik i dizajner iz Studija Pin_head. Naslovnica, prijelom kataloga, vizualna ekspresija svake stranice te kompozicija teksta i slike, kontrast crvene i crne boje koje je Igor Kuduz osmislio u publikaciji prate tipografske eksperimente iz vremena avangarde.
Katalog sadrži stručne tekstove Jadranke Vinterhalter, (uvodni tekst), Daine Glavočić (avangardne pojave u Rijeci), Vlastimira Kusika, (primjeri avangarde u Osijeku), Ivane Kancir (nadrealistički opus Josipa Seissela), Jasne Jakšić (publikacije Ljubomira Micića i anotirana bibliografiju publikacija iz Rare – Zbirke rijetkih i starih izdanja knjižnice MSU), te opširnu kronologiju, kataloške podatke i bibliografiju koje je napisao Darko Šimičić.


Međunarodna priznanja Borisu Ljubičiću
Dizajnerska rješenja Borisa Ljubičića uvrštena su u nekoliko međunarodnih publikacija: International Logo & Design 2006, 'Squares (checks, and grids)', 'Logo Lounge 4', 'The Big Book of Logos', a Graphis LOGO 7 uvrstio je logo Ministarstva kulture među prestižnih 200 iz cijelog svijeta dajući mu oznaku Gold.

Image Hosted by ImageShack.us


izvori: ,culturenet mmsu ri, grupa '69
- 14:55 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
13.02.2008., srijeda
Slobodne veze XII

Sylvie Fleury : Yes to all***
(Road movie koji prati 4 izložbe, film Coraly Suard)

SLOBODNE VEZE: SUVREMENE UMJETNIČKE PRAKSE NA MEĐUNARODNOJ SCENI DANAS niz je prezentacija i predavanja, koji najširoj javnosti nastoji približiti relevantnu umjetničku produkciju, odnosno umjetnike koji su obilježili ili još uvijek određuju kretanja u području suvremene umjetnosti.

Dvanaesto izdanje «Slobodnih veza» u MM centru zagrebačkog SC-a, u četvrtak, 14.02. u 20.00 sati predstavlja dokumentarac redateljice Coraly Suard, «Road movie koji prati četiri izložbe» kontroverzne švicarske umjetnice Sylvie Fleury.

Image Hosted by ImageShack.us


Sylvie Fleury (Ženeva, 1961.), stupa na art scenu krajem 1980-ih/početkom 1990-ih svojim Shopping vrećicama, s logoima poznatih modnih kreatora koje su ležale na podu galerije ostavljene kao poslije velikog shoppinga. Njezine instalacije obuhvaćaju luksuzne američke sportske automobile, kozmetičke proizvode, cipele ili dijelove odjeće. Ovi elementi često su međusobno povezani, potcrtavajući time proces estetizacije i igre, fascinacije.

Art kritičar Eric Troncy opisuje je kao umjetnicu koja «realizira svoje radove pomoću kreditne kartice», a zapravo nikada nije razriješeno pitanje da li je njezin rad kritika (konzumerizma) ili njegova afirmacija. Jedna od njezinih važnijih samostalnih izložbi, u Parizu, nosila je ime «Yes to all/Da svemu!» u kojemu su sadržani svi paradoksi koji se inače vezuju uz Fleury. «Prakticiram jogu, ali me to ne priječi da hodam u visokim potpeticama», riječi su same umjetnice.

Ako se krene analizirati Fleury iz feminističkog diskurza, takvo nastojanje suočit će se s nizom ograničenja. Fleury se predstavlja kao «predmet» želje, u isto vrijeme kroz svoj rad komunicirajući emancipatorsku energiju, uzimajući shopping i šminku kao akt zadovoljstva, ponovno zahtijevajući svoje pravo na konzumiranje i hedonizam, prema principima «neo-feminizma».

Film Coraly Suard prvi će se puta prikazati u Hrvatskoj, ali i šire. Kontroverzna umjetnica, Sylvie Fleury, nikada nije sasvim blagoslovila rezultat suradnje s francuskom redateljicom koja ju je pratila po svijetu, snimajući je za vrijeme njezine četiri velike izložbe, u maniri road filma.


Image Hosted by ImageShack.us


Program «Slobodne veze» realiziraju Ivana Meštrov i Nataša Bodrožić u suradnji s Kulturom promjene SC-a, uz potporu Gradskog ureda za kulturu grada Zagreba


Ulaz na projekciju je besplatan!

izvor: SC
- 12:36 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
infocrtice #6

zg...
izložba Kata Mijatović: 'Luka i Matej iz Branjinog Vrha'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba
Almut Rink: 'Zona kontakta'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba
Saša Jokić: 'Jedan pogled, dvije fotografije'
Image Hosted by ImageShack.us


hr...
izložba 'Museum of Broken Relationships' , Pula
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Letricija Linardić: 'Sigurnost(ne)sigurnost', Rijeka
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Riviera Poreč – izložba slikarske kolonije
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Dino Bićanić: 'Premijere 01', Split
Image Hosted by ImageShack.us


izvor: culturenet
- 11:54 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
10.02.2008., nedjelja
infocrtice #5

zg...
izložba Nevena Jagodića: 'Görlitz', Galerija Badrov
Image Hosted by ImageShack.us


hr...
izložba Osječka grafička scena, Mali salon u Rijeci
Image Hosted by ImageShack.us


natječaj Jan van Eyck Academie – poziv umjetnicima, dizajnerima i teoretičarima

vrijeme:
8.2.2008. - 15.4.2008.
mjesto: Maastricht / Nizozemska
organizator: Jan van Eyck Academie

Jan van Eyck Academie poziva na sudjelovanje u post-akademskom institutu za istraživanje i produkciju na području umjetnosti, dizajna i teorije. Prijave za sudjelovanje primaju se do 15. travnja.

Jan van Eyck Academie svake godine dodjeljuje podršku za 48 internacionalnih, individualnih ili kolektivnih, projekata. Multidisciplinarni institut nema unaprijed zadane lajtmotive; umjetnici, dizajneri i teoretičari mogu priložiti neovisno oblikovane prijedloge za istraživanje i/ili produkciju. Institut organizira tjedne aktivnosti, predavanja, seminare, radionice, projekcije, izložbe na koje se pozivaju posebni predavači. To rezultira dinamičnom i kritičnom razmjenom između različitih agensa izvan i unutar Instituta.

Sudionike programa savjetuje tim globalno priznatih umjetnika, dizajnera i teoretičara. Svaki sudionik dobiva stipendiju, a ima na korištenje vlastiti studio, knjižnicu, dokumentacijski centar i različite radionice.

Kandidati se mogu prijaviti na jednogodišnji ili dvogodišnji period koji počinje 1. siječnja, no jednako tako i za drugi period.

Odjel za teoriju je internacionalna platforma za refleksiju i istraživanje. Njezin je cilj stvoriti mogućnost izvrsnim istraživačima da istražuju alternativne načine oblikovanja intelektualnog horizonta, stvarajući stimulativni okolinu za kritičko ispitivanje i intenzivnu diskusiju. Primaju se istraživači neobičnih profila koji svoj umjetničku i/ili intelektualnu viziju stvaraju na sučelju kritičke teorije, filozofije, estetike, psihoanalize i vizualnih umjetnosti.

Jan van Eyck Academie
Academieplein 1
6211 KM Maastricht
Netherlands
e info@janvaneyck.nl
t +31 (0)43 350 37 37
f +31 (0)43 350 37 99


izvor: culturenet, Jan van Eyck Academie
- 20:20 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
09.02.2008., subota
Galerija ULUPUH predstavlja autore- RUŽA HODAK

Image Hosted by ImageShack.us

Od ove subote, 9. veljače, Galerija ULUPUH, uz svoju izlagačku aktivnost, uvodi novi program: 'Galerija ULUPUH predstavlja autore'. Program otvara modna dizajnerica Ruža Hodak.

Subotom će se u galeriji uz redovni izložbeni program posjetitelji moći upoznati s autorima iz raznih područja primijenjenih umjetnosti i dizajna i kroz razgovor s njima bolje se upoznati s njihovim radom.

Galerija ULUPUH ovim projektom nastoji discipline primijenjenih umjetnosti i dizajna publici približiti iz drugog kuta, na neposredniji način, kroz razgovor s umjetnicima. Umjetnost na taj način dobiva novu akustiku, širi se, dopire do većeg broja korisnika, a kreativne se ideje integriraju u svakodnevnicu.

Image Hosted by ImageShack.us


Program je dopuna aktualne izložbe u galeriji 'Skica za model', na kojoj uz Ružu Hodak sudjeluje još 5 modnih dizajnerica.

izvori: culturenet, ulupuh
- 00:18 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
07.02.2008., četvrtak
predstavljanje ljudi i projekata- BLOG

dragi blogeri, pume i svi ostali, budite pozdravljeni!

došao je i taj dan... danas vam predstavljam blog i sebe kao jedinog admina koji to ne želi biti. sam.
Image Hosted by ImageShack.us

dakle tražim pomoćnike, suradnike, volontere, ljude dobrog srca, robove i sve ostale.
oni koji u sljedeće 4 sekunde pošalju mejl i izjasne da jako i neopisivo žele biti dio tima koji stvara blog, a pritom su otvoreni, kreativni i ionako stalno vise na netu, bit će mi u milosti.

ostale beneficije koje dobivate postajući moji osobni miljenici jesu...
1. pozivi na sve legendarne, ekskluzivne i nezaboravne tulume koje organiziraju pume
2. uvid u sve tračeve koji kruže odsjekom i šire
3. rekla kazala informacije o tome znam li nadobudne studente željne prakse
4. povjerenje! (s tim dolaze i preporuke i sl.)

blog je zamišljen kao svakodnevni izvor aktualnih informacija o klubu prvenstveno, a potom i o izložbama koje se održavaju u zg, hr, eu i svijetu.

trudimo se kao imati neke rubrike, i više manje labilne kategorije: outThere, outHere, infocrtice, predstavljanje ljudi i projekta i itd.

što još reći?
uskoro ćemo imati novi predivan dizajn i kako čujem ... pume iz pećine io dizajn :)

pa... izborite se sad za funkciju i status ili zauvijek žalite! :P
- 23:22 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
outThere...

MAGNUM Photos 60 years
8.02.08 - 12.05.08
Stedelijk Museum CS, Nizozemska


Image Hosted by ImageShack.us

© Paolo Pellegrin, Moments after an Israeli air strike destroyed several buildings in Dahia. Beirut. Lebanon, August 2006

Throughout that period MAGNUM never ceased to supply photographs that have become part of the world’s collective memory – pictures of landmark events like the Russian army’s invasion of Prague in 1968 and the Tiananmen Square demonstrations in Beijing in 1989. The exhibition uses photographs, books and texts to illustrate the history of MAGNUM year by year and gives visitors the opportunity to view work by 83 photographers, such as Robert Capa, Henri Cartier-Bresson, Carl de Keyzer, Martin Parr, Susan Meiselas and Leonard Freed.

MAGNUM was established in 1947 by Robert Capa, Henri Cartier-Bresson, George Rodger and David Seymour. They were convinced that photography was the best medium with which to document world events and raise public awareness. And they succeeded – the way MAGNUM photographers have recorded the background to the news has proved vital to the public’s perception of events. From the start, the agency was distinguished by its complete independence: the choice and length of reportage, editing control and intellectual property rights were all kept in the agency’s own hands, guaranteeing photographers the status of auteurs. Attracted by the energy and artistic ethics of its founders, other photographers soon began to join the new agency, eventually making it one of the most original and prestigious creative co-operatives in the world.

više...


Allora & Calzadilla -
'Never Mind That Noise You Heard'
8.02.08 - 4.05.08
Stedelijk Museum CS, Nizozemska

Image Hosted by ImageShack.us

Allora & Calzadilla, Returning a Sound, 2003 (Videostill)

'Never Mind That Noise You Heard' is the first ever solo exhibition in the Netherlands by artist duo Jennifer Allora (b. 1974, US) and Guillermo Calzadilla (b. 1971, Cuba).

Eric Vloeimans en Angelo Verploegen will play the trumpet and singers of Opera Studio Nederland will sing opera fragments of speeches by key actors in the global theatre of recent political history: from Martin Luther King and the Dalai Lama, to George Bush and Saddam Hussein.

Never Mind That Noise You Heard will provide an opportunity to see (and hear!) recent installations and videos that consider the continuum between noise and music as a productive measure and potentially rich tool through which cultural, social, and political relationships can be gauged and challenged. Many works in the exhibition are the outcome of Allora and Calzadilla´s investigations into militarism, war, and the inscriptions of power encoded in and through sound.

Image Hosted by ImageShack.us

Sediments Sentiments (Figures of Speech) (2007)

više...

izvor: Stedelijk Museum CS
- 22:39 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
06.02.2008., srijeda
infocrtice #4

zg...
izložba Ivan Tomasović: 'Kassel 2007.', CEKAO
Image Hosted by ImageShack.us

izložba Ana Horvat: 'Tabula rasa', SC
Image Hosted by ImageShack.us


outThere...
izložba
David Maljković i Rosa Barba: 'Handed Over', Dublin
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Sanja Iveković & Slaven Tolj: 'Osim samoga sebe', Beč
Image Hosted by ImageShack.us


hr...
Dan Performansa u Rijeci 9.2.2008.
MMC-ov tradicionalni Dan Performansa održava se u Rijeci, u subotu, 9. veljače, od 14 sati pa do kasno u noć.

Sudjeluju: Krešo Kovačiček, Vedrana Stipić, Pino Ivančić, Sven Stilinović, Davor Dundara, Karlo Došen, Tajči Čekada, Andrea Knežević, Zoran Krema, Predrag Kraljević, Neda Šimić-Božinović, Vladimir Dodig Trokut, David Belas, Josip Maršić, Iris Radivoj i Vedrana Valenčić.
Image Hosted by ImageShack.us


izvor: culturenet, project
- 21:28 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
izložba- Galerija Nova: 'Mobilni arhiv'

Dodjite i istrazite arhivu Centra samostalno birajuci video radove iz
Mobilnog Arhiva!!!

Od 7. do 26. veljače galerija Nova ugostit će Mobilni arhiv - Izraelski centar za digitalnu umjetnost. Autori koncepta su Eva Birkenstock, Eyal Danon, Galit Eliat, a koordinatorica projekta je Maya Pasternak.

Zamisao Mobilnog arhiva nastala je s ciljem približavanja bogatog video i filmskog arhiva Izraelskog centra za digitalnu umjetnost iz Holona široj međunarodnoj publici, te uslijed potrebe promišljanja djelovanja arhiva izvan svog prvotnog konteksta. Izraelski centar za digitalnu umjetnost dinamična je platforma za promišljanje, istraživanje, produkciju, prezentaciju i analizu suvremene umjetnosti, te mjesto susreta i razmjene suvremenih umjetnika, kustosa, kritičara i publike. Kao javni umjetnički prostor Centar kontinuirano propituje mjesto umjetnosti i umjetničkih institucija unutar njihova društvenog konteksta, ističući društvena i politička pitanja koja umjetnost ne bi smjela ignorirati.

Centar je ideju inicirao u dijalogu s Kunstvereinom iz Hamburga koji je ujedno bio i prva stanica na putovanju Mobilog arhiva. Tokom sljedeće dvije godine Mobilni arhiv bit će pokazan u nekoliko evropskih gradova, nakon toga putuje na Bliski istok, a svaka od institucija gdje će arhiv biti pokazan u arhiv će uvrstiti nove video radove.

Arhiv sadrži više od 1200 naslova, uključujući radove uglednih izraelskih umjetnika poput Yael Bartane, Avi Mograbija, Uri Tzaiga, Amit Gorena, kao i niza međunarodnih umjetnika koji su izlagali u Centru, te radove umjetnika koji su tijekom godina priložili svoje radove u Arhiv. Artur Zmijewski, Krzystof Wodicko, The Yes Men, Multiplicity, Little Warsaw, Mark Lewis, Big Hope, Ana Hušman, David Maljković - neki su od umjetnika čiji se video radovi tijekom izložbe mogu pogledati u galeriji Nova.

Image Hosted by ImageShack.us


izvori: culturenet, radio 101, zamirzine
- 10:07 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
05.02.2008., utorak
infocrtice #3

zg...

izložba Ivan Kožarić: 'Presretan sam da sam sretan!'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Sonja Gašperov: 'Vuk je vuku čovjek'
Image Hosted by ImageShack.us


izložba
Robert Pauletta: 'Povratak slike'
Image Hosted by ImageShack.us


predavanje VIII Pepelnica umjetnika: 'Budućnost umjetnosti?!'


hr...
izložba Darija Dolanski Majdak: 'Skyline Revisited', KA
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Hrvoje Duvnjak: 'Passage', VŽ
Image Hosted by ImageShack.us


izložba Suvremena japanska keramika, VŽ
Image Hosted by ImageShack.us


Ana Krleža: izložba maski u Krapini
Image Hosted by ImageShack.us



outHere
Valentina Šuljić izlaže u Ljubljani
Image Hosted by ImageShack.us


Ivan Fijolić: Linienstrasse 113, Berlin
Image Hosted by ImageShack.us



izvor:
culturenet

isprike svim redovnim čitateljima i čitateljicama jer su ostali zakinuti za info o jednom zanimljivom predavanju i jednoj radionici.


- 22:44 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
03.02.2008., nedjelja
outThere - Niki de Saint Phalle / Matthew Buckingham

Niki de Saint Phalle in Tate Liverpool (1 February - 5 May 2008)

Image Hosted by ImageShack.us
Niki de Saint Phalle
Autel O.A.S 1962–92
courtesy Musee d'Art Moderne et d'Art Contemporain
© 2008, NIKI CHARITABLE ART FOUNDATION, All rights reserved


Tate Liverpool will present the first UK exhibition of the work of Franco-American painter and sculptor Niki de Saint Phalle since her death in 2002. The exhibition presents a comprehensive survey of the artist’s entire career and will include key examples from all phases of her work; from her early assemblages and paintings in the 1950s, her acclaimed /Shooting Paintings/ in the early 1960s, her religious altars and bride sculptures in the mid 1960s, the Nanas and larger sculptural works, a wide selection of graphic work, to her late works including drawings and model sculptures from her /Tarot Garden/.

Image Hosted by ImageShack.us
Niki de Saint Phalle
Film Still -- From Daddy 1972
Copyright: NIKI CHARITABLE ART FOUNDATION.
All rights reserved 2007.


Beautiful, flamboyant, daring, provocative and fiercely independent, Niki de Saint Phalle emerged in the 1960s as a powerful and original figure in the masculine international arts world centred around Paris. Yet despite her association with the Nouveau Réalistes, and a number of collaborations with many of the world’s leading artists and her marriage to Jean Tinguely, her work has been overlooked, or dismissed as merely playful. A believer in mythology and fairytales, her work is bright and colourful, demonstrating an exuberant love of life, at the same time revealing a certain darkness. This exhibition, a wide-ranging presentation of the work and exploration of her themes and concerns, will attempt to address this oversight and bring her work to a wider audience.

Izvor: e-flux,Tate Liverpool


Matthew Buckingham at Index, the Swedish Contemporary Art Foundation (February 7 - April 6, 2008)
Image Hosted by ImageShack.us

What separates the firm document from what history randomly will preserve? What remains of a story when first hand accounts and visual representation is no longer imminent? The works of Matthew Buckingham (born 1963, Nevada, Iowa) reveals an interest in the construction of historical reality, and how genres like film and literature connect to notions of history and its underlying narratives. Here, such conceptions are put under scrutiny and given a visual representation, whilst narrative structures are made meaningful by elements of voice-over.

In the artist’s solo exhibition at Index, Buckingham juxtaposes Image of Absalon to Be Projected Until it Vanishes (2001) and False Future (2007), two works addressing ideas of historical presence versus the nonappearance. False Future, a 16 mm film installation tells the story of Louis Le Prince, the French inventor who, after his technological invention consisting of an eight-lens camera, mysteriously disappears after stepping onto a train in 1890. Was the surviving footage of the protagonist’s 1888 film photographic experiment – a split-second showing horses, carts and pedestrians crossing Leeds Bridge – an ambition to record moving images? With Buckingham’s returning to the historical site and his recreation of the motive, it becomes a ten-minute cinematic short story which seeks to unearth a forgotten or lost story hidden beneath its archival surface.

Buckingham’s slide piece Image of Absalon to Be Projected Until it Vanishes portrays the statue of Copenhagen’s mythical founder Absalon towards a wide open sky – shot from behind, almost disappearing and out of frame. The fact that the slide is slowly fading away due to the heat of the projected light contributes to the work’s transitional nature – an image and a legend returning to point zero where meaning has to be rediscovered.

Image Hosted by ImageShack.us


Matthew Buckingham received his B.A. in film production and film studies from the University of Iowa in 1988, and in 1996 he completed an M.F.A. at Bard College. In 1997, he participated in the Whitney Independent Study Program, New York.


The exhibition at Index will be accompanied by the following events:

Wednesday, February 27, 2008
6pm: Lecture Trond Lundemo: “Immersion and Absence in Early Cinema”, in English

Wednesday, March 12, 2008
8pm: Lecture Work Method (Guillaume Désanges and François Piron): ”Work and Method presents: Appropriate answers to various situations in the field of curatorial practice”, in English

Izvor: e-flux, Index, the Swedish Contemporary Art Foundation

n.


- 15:12 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
02.02.2008., subota
infocrtice #2

Žive slike u Muzeju grada Zagreba

Đuro Pulitika – izložba doniranih djela

Vlatko Čerić - izložba u New Yorku
Image Hosted by ImageShack.us


Paulina Jazvić – izložba u galeriji Karas
Image Hosted by ImageShack.us




izvor: culturenet
- 01:59 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
01.02.2008., petak
outHere- ŠKUC: 'Schengen Women', Ljubljana

Izložba međunarodnih ujetnic/ka 'Schengen Women' organizira se u ljubljanskoj Galeriji Škuc, od 1. do 28. veljače. Na izložbi, među ostalima, sudjeluju Vlasta Delimar, Sanja Iveković, Sandra Sterle te Andreja Kulunčić, a kustosica je Zdenka Badovinac. Izložba je dio projekta 'Hosting Moderna galerija!'.

Izložba predstavlja radove nekoliko umjetnica i jednog umjetnika koji problematiziraju ideje i stereotipe o ženama iz istočne Europe. Fokusirat će se na umjetnost i sudbine žena s krive strane granice, povijesno i sad opet. U prošlosti, njihova drugost definirala se kroz 'željeznu zavjesu'; danas je određena Šengenskim sporazumom koji ih isključuje iz 'Europe bez granica'.

Image Hosted by ImageShack.us


Šengenski sporazum još jednom redefinira granice Europe. U vremenu kad se ponovo odlučuje tko je Europljanin postoji prava opasnost da drugost Europe izvan granica postane još eksplicitnija.

U kolektivnoj svijesti Europljana, europski identitet odnosi se prvenstveno na zapadnu kulturu i mušku kreativnost. Nema dvojbe da i dalje znamo manje o europskim umjetnicama nego o njihovim muškim kolegama; a kad se govori o istočoeuropskim umjetnicama, ta je istina dvostruka.

Nepoznavanje drugog neminovno vodi do stvaranja ideja i stereotipova. I povijesno i trenutno postoje brojen istočnoeuropske umjetnice koje su problematizirale različite ideje o stereotipnim slikama Istočnih Europljanki, od androgenih partizanki i komunista, do siromašnih žena koja se ne uklapaju u zapadnu medijsku sliku, a u tranziciji do izbjeglica i prostitutki.

Pogled drugog često žene iz istočne Europe tretira tek kao objekte, prije žrtve režima, a sada žrtve neobuzdanog kapitalizma. Izložba će naglasiti važnost samodefiniranja umjetnica u istočnoj Europi, koje – za razliku od pogleda izvana koji traži pasivnu drugost – nudi aktivnu drugost. Otkrivajući prave okolnosti u kojima danas žive Istočnoeuropljanke te prizivajući pažnju na njihov status i ulogu u prošlosti, danas umjetnice žele aktivno pridonositi mijenjanu svog položaja, često kroz provokativne geste.

Izložba 'Šengenske žene' bit će jedan u nizu događaja u sklopu projekta pod nazivom 'Moderna galerija!’, kojeg organiziraju brojne galerije u Ljubljani za vrijeme dok je Moderna galerija zatvorena. Dva predstavljena rada dio su Arteast Collection 2000+, a ostale radova Moderna galerija htjela bi otkupiti ako nađe sponzore.


Sudjelju:
Maja Bajević (Bosna i Hercegovina, Francuska), Danica Dakić & Sandra Sterle (Bosna i Hercegovina, Njemačka & Hrvatska), Vlasta Delimar (Hrvatska), Sanja Iveković (Hrvatska), Šejla Kamerić (Bosna i Hercegovina), Zofia Kulik (Poljska), Andreja Kulunčić (Hrvatska), Tanja Ostojić (Srbija, Njemačka), Tadej Pogačar i P.A.R.A.S.I.T.E. Muzej suvremene umjetnosti (Slovenija), Marija Mojca Pungerčar (Slovenija).


izvor: culturenet
- 01:04 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>