< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (2)
Svibanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (4)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (16)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (8)
Lipanj 2020 (4)
Travanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Lipanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (1)
Listopad 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (2)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Srpanj 2015 (2)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (1)
Rujan 2013 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
O autoru bloga:
Mladen Smud

Mjesto stanovanja Velika Gorica
Starost 70 godina
Otac četvero djece i djed pet unučica i dva unučića
Hobby - Go, drevna kineska igra
Duhom mlad, kao da se još ni rodio nije i često se pita: 'Jesam li uopće?'
Životna filozofija - jedinstvo svijeta po Gospodu
Životna snaga - ljubav (tako on to misli)
Godine su da se broje, a život nama je darovan
Ovaj blog otvorio je za dušu. Život mu je darovan i on ga s ljubavlju daruje djelima Gospodnjima po Gospodu.
Religiozan nije, ali vjeruje iskreno do viđenja uz hvalu za postojanje
U životu on ništa ne posjeduje, mada se ponešto i piše svijetom na njega
Zahvalan za život i darove po Njemu.
Na putu iz vječnosti u vječnost
Sve vas voli i one koji razumijete, a i one koji ne.
e-mail: mladen.smud@gmail.com

Čuka

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
“Xportal.hr“/


javascript:%20void(0);

annaboni
Auroraisa
Bugenvilija-foto
Bugenvilija-text
danila1
deni(daniel
Dordora2
duliba
EuM
fra_gavun
Go-misaona igra
gogoo u prirodi
gustirna
hajjnezir
ima jedan svijet
kapi sreće
maslačkove zbirke
(Norra
OTISAK srca
preživjeti
promatram, razmišljam
rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...
sewen
Smotani
sven adam ewin - superfaca
... šok ...
Trill
Vatrene vijesti
Voljela sam umjetnika
Zagora

alba-istriana
anaris
kicker
mamablogerica
modrinaneba
novipocetak50
nutrina
proziran svijet
soba za utjehu
sv
tayana
tvrtkodolić
zlatnazitnapolja


Zanimljivo

Na rubu znanosti



Posjetili ovaj blog od 06. 01. 2020.

Flag Counter

pri_Mladenu
09.11.2009., ponedjeljak
Vidim ...


Neprekidom vremenskoga niza, što bitnost je svijesti osobne, nižu tako stanja razna i viđenja okruženja raznih. To vrijeme kao da nas pokupilo i nosi. Što se to zbiva i što zbivanje ustvari jest?
Pomislih kako bi to vrijeme gledao izdvojeno, kao da sam van dohvata njegovog, nepromjenjiv, nedodirljiv. Pa, tada ne bi ni promjene bilo. Gledanjem je promjena u meni, a tada sam ipak u vremenu. Možda si samo zamišljam da vrijeme ne 'šljivim'. I kada duboko spavam mijenjam se. U novo jutro dolazim ipak drugačiji.
Jasno mi je da promjena jest, a vrijeme stvorismo mi kao neku osnovu promjene, nešto što čitav sustav nosi i obilježava. Mjeri se jedinicama kao udaljenost. Ni udaljenosti ustvari nema. Postoji ono što postoji na putu, i čini put, i mi koji njime idemo. Tako je i sa vremenom.
Stvorismo vrijeme tumačenjem promjena. Ima li ga u 'prostoru' u kojem nema ničega? Ima li promjena tamo i da li stvarno ima ničega? Mogu zamisliti da vrijeme tamo nije i kada se dođe u taj prostor, vrijeme donesu oni koji su tamo došli.
Pokušavam zamisliti 'prostor' u kojem je postojala materija, a nestane vrijeme. Ništa lakše, jer to je svaki tren, ali i manje od trena. Tada postoji nepostojanje. To mi čak izgleda kao osnova bitka. To je ono što jest i u čemu je sve ovo. Kao oblaci na 'nebu', rijeka u 'koritu', voda u 'čaši', život u 'Istini' … To je ono što nepromjenjivo jest. Nema materije ni vremena, a ipak, bez toga nema ovoga što ima.
Bez promjene, života nema; ničega nema.
Sad si mislim što je to što se mijenja; što to 'vrijeme' nosi 'prostorom'?
Čudno je kako sve te izmišljotine mogu zamisliti. Valjda zato što su izmišljotine. Što to jest? Vidim sliku… one impulse što mi dolaze u mozak i konstatiram da je to to. Ustvari to nije to, nego su to ti impulsi koji dolaze od nečega za što mislim da je to to. Već tu je ogromno odstupanje od istine. No, nije tu samo ono što se vidi. Imam i drugih senzora. Značajno je usmjerenje. E, tako se pitam: 'Kuda sam to usmjeren?' Mora postojati nešto čemu idem, jer inače ne idem? Postojim, a to zmači da idem! Što ako se sve to izmišlja? Ali i sama misao je rezultat nekih odnosa. Tu vidim nekoliko nivoa odnosa.
-Materijalni u samom mozgu, koji utječu na procese u njemu i nama tako utječu na misao i sudove 'o istini'.
-Kao drugo, utjecaj impulsa dobivenih putem senzora, a oni ovise i o senzorima samima i utjecajima na njih.
-Kao treće, utjecaj među mislima, kojima se gradi nova misao i novi sudovi 'o istini'.
Zanimljivo, a skloni smo tvrditi kako je to to i istina istina.
Baš zanimljivo! Koje li su to konstrukcije, koje sinteze? Dođe mi da se nasmijem. Veliku mi radost čini opažanje na taj način, da postoje tamo negdje u 'prostoru' i 'vremenu', sličnosti. Eto, pišem i vidim rezultat toga, a nalazim još sličnih rezultata, a koliko se sjećam, nisam ih ja ostvario. To si ti čovječe. Jesi li? E Tebi se radujem. Tako je, valjda, i onaj s lampom čovjeka tražio. Iako stvarna, lampa je bila simbolična. Tako ima puno stvari koje mnogi smatraju stvarnima, a su, ipak, simboluične.
Svijet, u kojem postojim, meni je po mojoj percepciji. Nekako ne mogu samo tako, kao nošen rijekom, prihvatiti svijet i istinu njegovu. Zagledao sam se u to što se to zbiva i otkrivam neki drugačiji svijet. U tome svijetu i ja sam drugačiji nego se to uobičajeno smatra. Kolika je moja sloboda u toj zakonitosti i određenosti? Ima je. Stvarno postoji, ali ona je drugačija od uobićajenih mišljenja. Darovan mi je život Mladenov. U njemu sam ja onaj istinski. Onaj kojemu dadoše ime Mladen i koji je dobio određenja svijetom i rođenjem. Da li je to duša? Misliti se može i određivati svašta. Nosim u stanju te spoznaje sa radošću ovaj dio što cjelovitost istine čini. A Istina jest jedna jedina, pa i kada bi se jiš nešto našlo s radošču bi shvatio još uvijek svoju ograničenost. Hvala za povjerenje za život.
Eto nas, prijatelji dragi, u savršenstvu kojega mnogi svijesni nisu. Pitam se znaju li što je to savršenstvo? Ta sve nekako određujemo svojim nesavršenstvom. I ja sam tako činio ovdje. Bio sam na putu mislima. Završavam put taj zavšetkom oblikovanja tog dijela moga puta koji je polučio ovaj post i idem dalje.
Sve vas pozdravljanm i volim … :)

- 20:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>