<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Ja, licemjer
četvrtak, 16.04.2009.
500

Davno, davno bila sam zaljubljena u jednog tipa.
Zaljubljena je mala riječ, zatelebana preko glave i u krug nekoliko puta. To je ona ljubav zbog koje patiš i hodaš okolo ko pokisla kokoš i tasmanijska neman naizmjence. Pa sam kao super dok ga opet ne vidim i opet se ne spetljamo. Onda ga izbjegavam po mjesec dana i tako u krug, dok patim jer znam da nije dobar za mene, ali kada me privlačio kao lampa leptira, a zna se kako leptiri prođu...sprženih krila.
Kada smo se upoznali imao je djevojku za koju ja nisam znala, a nije mi ni rekao dok nije bilo kasno, a onda je stvarno bilo kasno za mene, već sam zaglibila preko glave.
Nakon nekog vremena sam se opametila, ne potpuno i ne dovoljno, ali sam izbjegavala svoju lampu u širokom krugu jer u njegovoj blizini pamet je bila kao izvan tjelesno iskustvo, stajala je sa strane promatrajući.
U međuvremenu on je ostavio staru i našao novu djevojku. Kako smo ostali dobri čak smo i razgovarali o novoj djevojci i onda mi je ispričao kako je okrenuo novi list i neće više živjeti kao prije, kako želi normalan život bez varanja i laži.
I meni je bilo toplo oko srca jer možda još ima nade za njega da postane onaj pravi tip, imao je sve osim toga da može držati pišu u hlačama. I bila sam sretna, neka njega, nema veze što nije samnom, ali sam barem zaljubljena u pravog tipa...hmmm, da.
Prošlo pola godine pravedničkog života u ljubavi i on ju je prevario...samnom...
Bilo mi je drago, ali mi je i malo pao u očima.
I tako se to ponavljalo s vremena na vrijeme. Ja sam imala svoj život, on svoju djevojku, ali bi se našli ponekada u ime starih dobrih vremena. I svaki puta kada bih ga pitala da se nađemo nadala sam se da će reći ne i željela da kaže da, i rekao bi da i razočarenje se pretvaralo u neko malo gađenje. a zvao j ei on mene i ja bih govorila da. U biti razočaravala sam samu sebe, on ionako nije znao što ja očekujem od njega.
Bila sam jednim dijelom odgovorna za njegovo posrtanje, ali birao je on sam. I kada bi nešto natuknula kako i nju vara, rekao je: pa samo s tobom! Hahahhaa, kao ja se ne računam ili što već jer to sam JA? Pa bih mu samo rekla da njegova djevojka ne bi mislila tako na što bi dobila prijekoran pogled.
Iskreno, ja sam licemjer...
htjela sam biti jebena, a da on još bude i pošten...e to u ovoj priči nije išlo.Ni u jednoj ne ide.
S vremenom je moja zaljubljenost prestala, a moja velika ljubav ostala u prošlosti jer koliko god da je dobar tip koji meni savršeno odgovara ipak nije tip za mene, a što je najbolje sama sam si ga srušila s trona...na kraju sama sam ga i postavila tamo.
Kakav god on bio, ja priznajem da sam licemjer jer sam uživala u plodovima njegovog grijeha, a u sebi ga prekoravala zbog toga i sve više gubila dobro mišljenje o njemu.
Kada je krenula ta priča o ponovnom životu s varanjem izgubila sam želju biti ikada njegova djevojka jer toliko sam ga dobro znala da bi samo sebi uskraćivala miran san.
Je, za dobro utvrđivanje gradiva mi je trebalo samo 4 godine...možda sam licemjerna , ali nisam luda, neke stvari je dobro ponavljati unatoč grintanju savjesti.cerek



| 14:12 | Komentari (12) | On/Off | Print | # |