srijeda, 01.04.2009.

majstorica

uspjela sam sj...at svoj domesticus kompjuter.
što je radio radio je.
a sve je počelo baš jednostavnom instalacijom T-comovog MAXadsl paketa,
kako bih ubrzala svoj dosadašnji pristup internetu.
dakle, fino sam uz pomoć online djelatnika T-coma došla do brže veze
a onda sam sva važna ugasila komp jer ću otić u krevet spavati (to je bilo sinoć)
a prije kreveta sva važna poslala svom dragom porukicu
kako ćemo sad moć puno brže chatat preko kompa jer nam je do sad to bio problem.
i on me odmah nazove
i zamoli da pogledam nešto na netu,
ja sva bitna uključim komp
i nakon one početne stranice Windowsa
moj komp zamrači ekran i izgubi se negdje u tom radu.
nekoliko puta ponovim isto, isključim ga na glavnoj sklopki i ponovo uključim,
jutros isto, no na žalost ništa.
super, sad imam brzi internet ali nemam kompjuter ;)
plavuša, što ću vam drugo reć.

- 12:17 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!