Drugi par postoli

subota, 07.12.2013.

Browser

Dragi blogosferci.
Budući da postove trenutno pišim preko tableta,ne pišem ih najprije ovdje direktno,nego posebno pa ih onda ovdje zalijepim.Kako svoj blog otvaram u Opera browseru,pa s toga na istom i pejstam postove,dobio sam komentare na svoj predhodni post u kojem je navedeno da je moj blog,ako se otvori u Google Chrome nedovoljno čitljiv,jer se text iz boxeva preklapa preko posta u šta sam se i sam uvjerio.S toga bih molio blogerske putnike-namjernike koji ovo čitaju,da mi pomognu nekim savjetom riješit ovaj problem,kako bi ovaj blog bio normalno pregledan i čitljiv...Mogućim pomagačima > bilježim se sa štovanjem..

Oznake: Savijet

- 00:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.