Drugi par postoli

nedjelja, 27.01.2013.

Pojidež opet jaše

....bogami,bogami...prošlo je već podosta vremena od kako sam objavio svoj zadnji post pred otprilike 3 godine i 8 mjeseci...ali eto...nedavno sam sreo svog prijatelja,koji se s bloga ni mrdnuo nije i redovito svaki dan...ili svaki drugi...možda i treći...ali reći ćemo bar svaku šetimanu jedanput nešto zabilježi.Razlog mojeg povratka nije u tome jer me dotični kolega Bellarte obavijestio kako je jedna dotična blogerica obrisana ili je obrisala svoj blog,zato jer se već poduže nije pojavljivala,pa da se ja sad trebam bojat da će mi admini uklonit blog jer nisam ništa već dugo natrkeljao...ne.nego to je više nekako reda radi..onako..malo za promjenu.Znam da mi je blog jadan ožednio za kojim slovcetom ko sahara kapi vode...pa ono..aj da ga više ne mučim.

Eeeeeeeeee...stanite,stanite...polako..ne morate me sad slinit i grlit jer sam se pojavio reklo bi se inkognito...ne morate sada zbog toga iskaljivat salve histerično - euforičnog raspoloženja začinjeno cjelodnevnim oblokavanjem i žderačinom...jer ko zna koliko ću ja durat...možda me opet ne bude..ali dobro...sad sam momentalno i nezaposlen...a zime,jedva da je prošao tek 1 mjesec..pa prema tome bit će valjda i još kojeg piskaranja ovdje..i vremena..i inspiracije...Yes da mi je blog malo zarđao..ali da se to uvjek podmazat...
- 00:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.