Drugi par postoli

nedjelja, 31.05.2009.

Strah ili radost ?

Osim izborne.Hrvatsku ovih dana sve više potresa i Loto groznica,jer cifra na dobitku 7/39 popela se na vrtoglavih 32 miliuna kuna,šte će reć oko 4.75 miliuna eurčića.Što je vjerovatno jedan od najvećih dobitaka u Hrvatskoj u toj loto varijanti.Ja kao pojedinac,još nisam uplatio jedan ispunjeni listić svoje kombinaciju,ali još se razmišljam,da li to učiniti ili ne.Budući da mi je privremena financiska situacija spala na vrlo niske grane,vjerujem da svako ko bi bio na mom mjestu priželjkivao bi na lotu nekakav dobitak,pa makar i onaj s 4 pogodka.Taman da nešto kapne,rećemo....makar za kavu ili cigarete.Ja vjerujem da svako od građana koji su uplatili loto listić 7/39,pogotovo kad je tako velik dobitak,svako zamišlja sebe kao dobitnika,makar sigurno ima slučajeva da na jedan loto listić igra više igrača,jer time će se vjerovatno glavna nagrada međusobno podjelit,međutim ja bi u ovom slučaju kao glavnog dobitnika metnuo pojedinca,a koga bi drugog mogao zamislit bolje nego sebe.roflDakle da krenemo redom kako zamišljam sebe kao dobitnika,i šta mi se u ovom momentu dok ovo pišem glede toga po glavi mota.
Sama pomisao na osvajanje nagrade u meni budi strah i radost.Zašto strah,a zašto radost??? Pa sigurno da bi s tim novcem u prvom redu doživotno rješio svoje egzistencialno pitanje uključujući i dobar dio od onih mojih 42 želje koje sam si zaželio u 2009.oj,a riješio bi još i štošta drugo ne samo sebi,kako ne bi pomislili da sam egoist,nego i svojim najbližima ili bar u dobrom djelu jako pripomogao,a šta bi s ostatkom iznosa učinio,mislim da je glupo da s tim nabrajam u detalje.To šta bi rješio svoje egzistencialno pitanje, a tu bi nabrojio stambeno,zdrastveno i mirovinsko osiguranje...to bi mi vjerovatno donjelo određenu sreću...ali postoji i druga strana medalje.
Budući da sam loto listić uplatio kao anonimac,niko u Hrvatskoj nema moje osobne podatke,glede toga...osim što bi se saznalo da je uplatni listić dobitne kombinacije uplaćen na tom i tom mjestu u tom i tom gradu.Sad se ja pitam...ja kao anonimac,osvajać glavne premije-32 milijuna kuna,koliko ću ja dugo izdržati u svom gradu da ostanem anoniman.Kako se ponašati pritom u društvu i ostati normalan ( ne skrivam mogućnost da bi mi pritom porasli apatiti),a da niko ništa ne posumnja.....kako dugo držati tu tajnu.Jer predpostavljam,da neko na neki način,posumnja ili sazna o meni kao o novopečenom miliunašu,a takav glas bi se vjerovatno među mojim društvom jako brzo raširio,a širio bi se i dalje, to bi moglo za mene imati i vrlo negativne posljedice.Tu bi se sad dalo svašta nabrajat i izmišljat..bilo kako bilo život bi mi se preko noći promjenio.E sad je pitanje na šta i koliko dugo bi imao pritom svoj mir i kako ostao svoj i normalan kakav sam bio i prije osvajanja nagrade.Zato....sam sebi bi zaželio ipak nekakav dobitak,ali da on ne bude tako visok, ako mora bit,nek bude takav da se malo pomognem i stanem na noge,bar dok ova kriza ne prođe,a dalje kako bude.
- 22:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.