Drugi par postoli

četvrtak, 22.01.2009.

MOJE 42 ŽELJE U 2009-oj

Objašnjenje:malo sam zasrao...ovaj post je bio prije već objavljen,ali sam ga greškom skinuo...pa eto sad ga moram ponovo zalijepit...ali neće dugo.....kad napišem nivi post...objašnjenje brišem.

Dragi bolgeri,ponajprije ono koji me posjećuju i čitaju,kao i oni koji su bacili oko na moj blog,a i oni koji će to uskoro i učiniti,želim vam svima sretnu i veselu Novu 2009-u godinu...puno zdravlja...u prvom redu,sreće i pameti....također svakom potrebne....ljubavi.....što više moguće...šoldi...o tome da i ne pišem...Pa sam eto odlučio sastaviti svoju listu od 42 želje,po mogućnosti što realnije...opće i osobne...za godinu u koju smo tek ušli..
A kako je lista želja podugačka,i kako bi se bolje sjetio onih pravih...možda ću ovaj post pisat onako...natenane...odnosno u više navrata.Pa neka moji dragi čitači ne zamjere,ako ovo malo potraje.

Pa evo...krenimo redom onako kako mi koja padne na pamet:

1.Želio bi se ponovo sresti sa nekim dragim osobama i prijateljima i obnoviti stara prijateljstva koja sam nekim svojim krivim potezima zanemario ili zapostavio.

2.Da mi se mama oporavi u domu za starije osobe,kao i to da operacija kuka protekne što lakše uz brzi oporavak,te da nam se vrati doma.

3.Da si konačno ja i moj buraz nađemo svaki svoju curu,jer smo već oboje poduže vrijeme solo.

4.Da prestanem više odlazit u inozemstvo trbuhom za kruhom.

5.Da si u Hrvatskoj nađem pristojan i stalan posao i dobru zaradu

6.Da se ne uljenim previše zbog sjedenja pred kompjutorom i buljenjem u monitor...jer to ždere vrijeme

7.Da zdravlje koje me relativno dobro služilo do sada,da se nastavi i dalje....kuc,kuc...u drvo

8.Da se smanji broj stradalih u prometnim nesrećama na Hrvatskim cestama.

9.Da položim vozačku...konačno.

10.Da kupim auto...konačno

11.Da naučim bolje kuhat.

12.Da Barack Obama bude pametniji nego njegov predhodnik i da vuče prave poteze.

13.Da se više požnje posveti očuvanju i poštivanju prirode majčice nam zemlje.

14.Da se u Poreču postave temelji za gradnju gradskog bazena.

15.Da si kupim novu gitaru....ili bar polovnu.

16.Da terasu stana preuredimo u kuhinju.

17.Da u stan postavimo nove prozore i škure

18.Bolje staviti u red osobni život.

19.Da Ameri ne prave previše sranja.

20.Da Rusi ne prave previše sranja.

21.Da Arapi ne prave previše sranja.

22.Da Židovi ne prave previše sranja.

23.Da ostali ne prave previše sranja.

24.Da mi ova godina ne prođe ko prošla i predprošla.



- 02:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.