Sve šta može krenut krivo..ide krivo.To je jedna od osnovnih regula Murphy-evog zakona.Pa si stoga čovjek postavlja mnoga pitanja,a evo i nekih odgovora kod nekih situacija vezanih za Murphiy-ev zakon koje susrećemo u svakodnevnom životu
Zašto kruh uvjek pada na namazanu stranu?
Kruh ima kod padanja toliko vremena da se okrene za točno 180 stupnjeva,kada ga ispuštate sa jedne uobičajene visine,kao što je visina stola ili iz ruku.Zbog toga uvjek pada na namazanu stranu....ali ako se baci namazan kruh u zrak,na zemlju će pasti više-manje podjednako puta,koliko na namazanu,odnosno na ne namazanu stranu
Kad kupujem u supermarketu,zašto uvjek stanem u red pred najsporiju kasu?
Iako većina kupaca gotovo uvjek treži najkraći red pred kasom,to ne mora značiti da je i najbrži.Često se zna desit da najkraće redove traže kupci sa većim brojem artikala...i tu onda nastaje problem....Statistike pokazuju da u 50 posto slučajeva kase s najdužim redom brže funkcioniraju nego one s najkraćim.
Zašto se dim cigarete uvjek proteže u onom smjeru gdje stoji nepušač?
Ovaj fenomen može se fizički objasniti.U prostoru gdje se dimi zrak postaje nešto gušći.Time i kod pušenja,odnosno dima cigarete u zadimljenom dijelu dolazi i do povećanog tlaka.Tako kod sudaranja normalnog i zadimljenog zraka dolazi do strujanja koji dim cigarete dovede pred nos nepušača.
Zašto nam se uređaj često puta pokvari odmah nakon isteka garancije?
Na žalost sa ovim ubrzanim tempom mnogi uređaji ne mogu više imati dug životni vijek.Za to ima i nekoliko razloga.Proizvodnja je danas brza i masovna.Proizvodi moraju biti jeftini,jer jedan od glavnih uvjeta kupnje pri odabiru proizvoda je njihova cijena,na što mnogi kupci obraćaju pažnju.Nov proizvod i niska cijena utječu na to da kvaliteta proizvoda pati.Stoga ne treba se čuditi ako su neki od takvih proizvoda čak i namjerno tako konstruirani da se nakon isteka garancije pokvare.
Zašto je neki proizvod mojeg broja ili veličine,koji želim kupit u nekom modnom butiku često puta rasprodan?
Ono što u početku izgleda kao subjektivna percepcija,u biti je stvarnost.Ako uzmemo u obzir neki ženski odjevni predmet,po statistici se računa da najveći broj žena određene starosne dobi nosi broj 40,pa će se vjerovatno taj broj ili oni najbliži njemu u vrlo kratkom razdoblju nakon dobave rasprodati,pa ko stigne-stigne.Ali zato će brojevi 34 i 46 dugo vrijeme visiti na vješalicama.
Kad kupujemo u dućanu,zašto često zaboravimo stvari koje su nam najportebnije?
Ovako...stvari koje kupujemo u nekom supermarketu ili manjoj trgovini dijelimo na dvije vrste.To su na proizvode koje koristimo svakodnevno i na one koji nam hitno trebaju.Od proizvoda koje koristimo svakodnevno izdvoio bi kruh,mlijeko,jogurt...i sl, a od onih koji nam sad momentalno trebaju to su Wc papir,deterdžent,žarulja...i sl.Zna se desit da stvari iz ove druge kategorije zboravljamo prilikom kupnje gotovo uvjek ili vrlo često.Zašto?Vrlo jednostavno.Prilikom traženja raznih artikala koje namjeravamo kupit,a uz to i razgledavanja,na nas djeluje više različitih osjeta.Mozak počinje automatski razmišljat,pa s toga kupujemo ono šta uvjek kupujemo,a tek kad dođemo doma vidimo da smo ono najvažnije zaboravili.Međutim i tome ima lijeka......olovka i papir.
Text preveden iz Welt der wunder
|