MoonRiver

12.03.2009., četvrtak

...čekanje?!

Lovee, (:


Čekanje!
Sada sam u toj fazi... koja traje već neko vrijeme, ali udara pečat u ovom darovanom trenutku.
U čekanju sat odmiće svojim sporim, nesportskim otkucajima. I baš mi nije drag.
Vrijeme je razvodnjeno i dosadno, gotovo bezvoljno.
Uhvatila sam sebe kako udišem teži zrak, znam da nije od cigareta kojima se bezuspješno davim.
Svodim priču na barem mali otplet zapetljane situacije.
Kako dalje kad me sat ne prepoznaje?!
Otkucava vrijeme paralelno okršaju samnom.
Dvojim da li kavu popiti odmah ili je produžiti na cijeli dan, iako je kratka.
Ispijam njenu gorčinu koja nalikuje na tekučine života. gorko...

Ali opet, zašto ne uživati u išćekivanju?
Možda donosi nešto pozitivno na ovoj stranici koja ne biva pročitana.
Od čekanja sam urezala sebe na mjestu.
Svi jure za svojim životima, kao da ih jedva stižu.
Ja čekam, čekam sebe još jednom iza naznačenog ugla.
Postoji mogućnost da se konačno i ugledam!
A i da stranica bude konačno okrenuta.




- 08:15 - Komentari (12) - #

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2014 (1)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (6)
Travanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (18)
Travanj 2009 (29)
Ožujak 2009 (42)
Veljača 2009 (16)

On/Off

Wonderland Pictures, Images and Photos

Poetic Overlay


Tragačica vlastitog života, s ponekom pjesmom da obznani moje postojanje i tragikomičnost.
Sve ono što nisam, a mogla sam biti. Život piše neke svoje pjesme, a ja mu bezuspješno kontriram.


Copyright © 2009 - 2014 by MoonRiver
All rights reserved.






Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.
Two drifters off to see the world.
There's such a lot of world to see.
We're after the same rainbow's end--
waiting 'round the bend,
my huckleberry friend,
Moon River and me.

© 1961 Paramount Music Corporation, ASCAP


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape




“Follow your inner moonlight; don't hide the madness.”
Allen Ginsberg

"Every act of creation is first an act of destruction."
Pablo Picasso




Leptiri:


Nina

Toni

E.T.

Zauzeti

Orion of Love

Poeta*

Nisa vas gleda

Z.OKI

Ivana

vidrin smijeh

teuta

Zarina

zoccao

promatram, razmišljam

Treće oko i 3 treptaja

Raj nije na Zemlji

Tiha Sjena

Lips of tragedy

Dežurna Vještica

slatka paprika

nadripjesnik





raining Pictures, Images and Photos