MoonRiver

27.01.2011., četvrtak



black and white rose Pictures, Images and Photos



Reci Tko si da Ti sudim!

Da, suditi želim ovim besramnim satima kojima me daruješ.

Bojaznost kojom si me odijenuo ne pristaje mojoj koži u koju si me utrpao i ne želim ju više.
Novu opravu zazidat ću poput tvrđave,
ružičastu zastavu nosit ću umjesto ukosnice,
poput najponosnije pjesme.

Vrijeme je.

Odijeni me.




- 13:08 - Komentari (3) - #

26.01.2011., srijeda










Kiša, jer suza više nema.
Oči peku od prijekora koji Ti sada šaljem.
Vidiš li?!

Sada zatvaram oči jer samu sebe bolim.




- 14:35 - Komentari (4) - #

24.01.2011., ponedjeljak

Oči su naslikane kako bi se spoznale



black and white Pictures, Images and Photos



Zašto skrivam / skrivaš onu mene?
Mene, naopaku i toliko voljenu, savršenu (kako Ti tvrdiš).
Zašto dopuštam / dopuštaš takav nečin?

Izraziti sebe u bolnosti trenutka riječima tvrđim od stijenovite mene, nekada.
Isplakati nepremostivo more zagubljenih riječi, još jednom!
Zbog dodatne dramatke i izgubljenog nadahnuća!
Slobodu svjedočiti dahom, a ne krikom.
Dovršiti najsavršeniju pjesmu ili barem stih.
Kada bi mi samo to dao!
Znam, tražim previše, a Ti tvrdiš premalo.

Neke riječi su zaživljene u bezvremenu vremena, napisane pogrešnom olovkom.
Ili se varam, zavaravam?
Znaš da sam u tome vještija od naoštrene olovke pri nadahnuću.

Sada koristim kist da podeblja pogled i uvod u vidnost mene.

Oči su naslikane kako bi se spoznale.

Slike vidim u interpunkcijskim znakovima i stavovima.
Sjećaš se?
Upitnik, kao vječni suputnik.
Rima je ovdje da razbije dramatiku suputnika u igri riječi upitnika.

?

Savršena pjesma se stvara cijeli život, kažeš.
Upravo se stvaram.

Erupcija poetskog sloja br. 01.


- 10:41 - Komentari (4) - #

21.01.2011., petak



Black and White Pictures, Images and Photos

Upitana i otpitana.
Voljena i odvoljena.
Zakovana i otkovana.
Uronjena i izronjena.
Sada tražim svoj dah... Zahtijevam!

Slojevi riječi ljepljivo strše u dalekom prostranstvu,
nedostajanju same sebe,
možda čak i nestajanju.

Traganje miriše na bijeg,
gorak ili sladak,
svejedno...
Bijeg je bijeg!

Ipak,
vjerujem i dišem,
a i treptaj je na redu.


Dah br. 108.


- 12:40 - Komentari (0) - #

18.01.2011., utorak







Ondje sam gdje nisam.



- 11:09 - Komentari (0) - #

03.01.2011., ponedjeljak

Bajka kao svjedok



fairytale Pictures, Images and Photos


Bajka kao svjedok pred časnim nebeskim sudom.
Osuda je sekundarna kao sekunda bez sjaja.
Bajka - nije li me učila čarobnosti snova?
Životu, ostvarivom bez kajanja?
Sreći, bez straha od gubitka?

Bajka, tilom obavijena u dvoru moje duše...
Čeka...

Bajka mi je svjedok, napisan i potpisan, poput mene, na veličanstvenom životopisu života.

Bajka u meni.
Bajka.
Moja bajka.
Oku nevidljiva, meni obznanjena.


fairytale Pictures, Images and Photos


- 11:02 - Komentari (0) - #

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2014 (1)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (6)
Travanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (18)
Travanj 2009 (29)
Ožujak 2009 (42)
Veljača 2009 (16)

On/Off

Wonderland Pictures, Images and Photos

Poetic Overlay


Tragačica vlastitog života, s ponekom pjesmom da obznani moje postojanje i tragikomičnost.
Sve ono što nisam, a mogla sam biti. Život piše neke svoje pjesme, a ja mu bezuspješno kontriram.


Copyright © 2009 - 2014 by MoonRiver
All rights reserved.






Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.
Two drifters off to see the world.
There's such a lot of world to see.
We're after the same rainbow's end--
waiting 'round the bend,
my huckleberry friend,
Moon River and me.

© 1961 Paramount Music Corporation, ASCAP


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape




“Follow your inner moonlight; don't hide the madness.”
Allen Ginsberg

"Every act of creation is first an act of destruction."
Pablo Picasso




Leptiri:


Nina

Toni

E.T.

Zauzeti

Orion of Love

Poeta*

Nisa vas gleda

Z.OKI

Ivana

vidrin smijeh

teuta

Zarina

zoccao

promatram, razmišljam

Treće oko i 3 treptaja

Raj nije na Zemlji

Tiha Sjena

Lips of tragedy

Dežurna Vještica

slatka paprika

nadripjesnik





raining Pictures, Images and Photos