MoonRiver

26.05.2009., utorak

Obavijest!




Najdraži moji,

ispričavam se, ali neko vrijeme vas neću moći redovito pratiti.
Ispiti zahtijevaju predanost...bang

Voli vas vaša Moon!sretan
Pusa svima!


daisy book Pictures, Images and Photos


- 22:39 - Komentari (0) - #

25.05.2009., ponedjeljak

Riječi, suze... Nije li isto?! Prosuto i izgubljeno!


surreal art Pictures, Images and Photos


Pouka danu...


Sunce ima boju Mjeseca kada se okrene naopačke.
Nismo li svi obrnuti onome što trebamo svjedočiti?!
Mukovi uranjaju u vriskove prosutih duša.

Prasak u lice i vidim ono što nije namjenjeno ovim očima.
Zašto mi je ipak dato da vidim?
Neke činjenice na želim upoznati!

Krivnja za sve djela/nedjela kojima sam napisana.

...

Ne volim sebe u ponoć, ali volim tebe u podne.

...

I ne, ne znam što sam htjela reči...

...

Sve što sam željela je ostati nevini sanjar... Možda sam tražila previše.
Bole me snovi otuđenog djetinjstva!


- 10:32 - Komentari (16) - #

24.05.2009., nedjelja

Dah br. 99


Misc. Illustration Pictures, Images and Photos



Ispričat ću se drugi put... u priči.

Danas odmaram riječi od svojih umotvorina,
koje su nadasve šarmantne.
Znam, jer ih dišem!

...

Dah br. 99 u okršaju s trepavicama,
lepezama mog upitnog lica.



- 12:02 - Komentari (13) - #

22.05.2009., petak

Promišljanje u napadu Praznine iliti Punine


photography Pictures, Images and Photos



“... yes, yes, that’s what I wanted,
I always wanted,
I always wanted to return to the body where I was born...”

— Song

...


“Follow your inner moonlight; don't hide the madness.”


Allen Ginsberg


- 09:15 - Komentari (19) - #

21.05.2009., četvrtak

Ljubav kao Pjesma


hearts Pictures, Images and Photos


Volim te na svoj čudan način.
Ljubav nije izmakla stihu...
jer ljubav je pjesma.

Uživaj i vjeruj da su riječi stvorene zbog tebe, a ne ti zbog riječi.
Pjesma je napisana zbog tebe, a ne ti zbog pjesme.

...

Možeš odahnuti.

Udah je već druga priča... jer ga ne pišem ja.


- 10:15 - Komentari (11) - #

20.05.2009., srijeda

Početak kao slika


photography


Mir.
Zora.
Buka.
Bijeg.
San.

Negdje u davnini, lutam predgrađima duša.
Nahereno se klanjam zalutalom šeširu kao da poštujem njegovu starost.

Pišem dugo pismo u kojemu stranice bježe ondje gdje priča ima svoj kraj.

Početak je... obješen na zid.


- 15:42 - Komentari (14) - #

19.05.2009., utorak

pokošena trava miriše na Tvoj rođendan



Grass. Pictures, Images and Photos




Nijema od događaja koji se poredaše po mojoj koži.
Opečena strahom, stojim i čekam da vrijeme kaže ono što sama prosuditi ne mogu.
Strah od sutrašnjice u meni nabija poput drvenog sata.

Otkucaji remete ravnotežu.

...

Miriše na pokošenu travu...


grass Pictures, Images and Photos

...


color splash Pictures, Images and Photos

Sretan rođendan, iako Tvoje oči sada sežu vječnost...
ovi zemaljski sati su prekruti za razigranost Tvog osebujnog duha, uvijek je i bilo tako.
Volim te i mislim na Tebe svaki dan!
Miris pokošene trave me odvodi u onaj dan, kada si umorno ugasio svijeće i zaspao, kao da si slutio da je to posljednji rođendan s ove strane scene.
Zastor je spušten, vječnost je počela...

Sanjaj moj Sanjaru!

P.S.
Nedostaješ mi!

Tvoje Oko
(uplakano)


- 08:37 - Komentari (19) - #

16.05.2009., subota

oko koje plače



Eye Pictures, Images and Photos


Zašto više ne čujem pjesme koje sam nekada voljela, zaživjela i ponosno odživjela?!
Stapanje s maškarom koja vodi trnovit cirkus, trenutno stanje.

Vrtuljci mi nikada nisu bili dragi jer putokaz naznačuje istost,
dana, sata, mene i borbe s kazaljkama umjesto vjetrenjačama.
Još jednom gubim pismenost pri spajanju pijanih slova,
nagnutih kao da potpomažu riječima da se upoznaju i dogovore što je ova mjesečeva duša
doista htjela reči, izustiti, naznačiti, obilježiti, upoznati.
Nepoznanica rađa sliku u daljini, sliku koju sam davno odkupila od Slikara koji bijaše ja.

Oživjela sam taj lik koji je potpisao datu sliku, sliku oka koje plače.
Mojeg oka, nacrtanog crnom bojom, pomalo sivog vidika.
Bal maškare pomalo gasne jer stvarnost želi svoj potez kistom, bez nagnutih vrtuljaka.

Bojim se sebe na ovoj strani, koja nije poštovana kada pogledam obrnuto nebo.
Još jednom molim putujuće boje da zauzmu svoje pozicije.
Slika želi biti oslikana kako bi bila bačena u vrtlog stvarnosti i predočena kritici,
koja vapi da pljesne ondje gdje san još nije odživljen.

Biti će,
jednom,
u davnini mora,
oko koje je plakalo...
oslikano u kamenu stihovima dubina kojima je cijeli život darivalo
svoje note, poteze, suze... sebe.


eye Pictures, Images and Photos


- 00:40 - Komentari (18) - #

15.05.2009., petak

Ubrzano vrijeme?!



Time Pictures, Images and Photos



...

Ne stižem pohvatati vrijeme...
kad krene onda juri...
i ja skupa s njime...


...


- 21:54 - Komentari (6) - #

12.05.2009., utorak


photography



Začarana vlastitim majmunskim umom.
Stavljam na papir stvari koje ne mogu u sebi ostvariti.
Okom se mamim.

Nije li to isto oko koje gleda na moju stranu?!
Podvojeni pogledi i nevjera, ni više ni manje nego u sebe.

Vjerovati je tako lako.
Kada bih samo znala...

Sunce je Sunce i kada nema sjaja.
Ista sam, prepoznata, samo napukla od traganja pogrešnim putevima.
Moj svira pod mojim stopalima...
Vrijeme je da krenem...


- 10:42 - Komentari (35) - #

11.05.2009., ponedjeljak



photography


Prodisala sam s dozom gorčine.
Teško je nanovo zavoljeti svijet.

Stare mane postaju nove,
jedinstvenije i voljenije...

Raskorak u meni traži svoj korak;
ulov, teško shvatljiv i meni samoj.



- 08:35 - Komentari (14) - #

09.05.2009., subota






- 00:05 - Komentari (15) - #

07.05.2009., četvrtak

warning!



Warning Pictures, Images and Photos


Spavam!
Pomalo učim...
moguće je kad se probudiš...
Da sam barem to prije znala!



- 08:27 - Komentari (23) - #

06.05.2009., srijeda



Solitude Pictures, Images and Photos


Učim stare sadržaje koje sam stoljećima potiskivala.

Vrijeme ne postoji...
U nama vječno bije,
trenutak isprepleten novim bitkom.

Zakašljala sam kao onda dok sam se prepoznavala u sebi.
Onda, sada, istoća se nazire...

Trenutak isti, drugačija ja... Čak i vesela...


- 09:47 - Komentari (19) - #

05.05.2009., utorak

ples?!



Dance Pictures, Images and Photos

Dosta je tišine,
hoću sunce.

Teška sam sebi.
Teška danu oplakanom mojim suzama.

Druga percepcija me jede...
Obroci obilni po vlastitom navođenju i svjedočenju.

Haljina i dalje visi,
čeka mene,
kao i Gospoda koja palicom dirigiraju moj ples.


- 10:57 - Komentari (14) - #

04.05.2009., ponedjeljak

posrnula?!



photography


Novi dan ne piše nove riječi... niti sam drugačija zemlji u koju sam zasađena.
Bivam, mislim i teško dišem.

Predočena oku vlastitom da svjedoči ono što vriskom ne mogu izbaciti.

Posrnula...
obrnutim očekivanjima...


- 07:46 - Komentari (21) - #

02.05.2009., subota







- 11:13 - Komentari (10) - #

01.05.2009., petak


Odmor u ovoj glavi!
Bar na tren...

Riječi ispustile dušu, u pokušaju svoje obrane.



- 08:14 - Komentari (15) - #

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2014 (1)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (6)
Travanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (18)
Travanj 2009 (29)
Ožujak 2009 (42)
Veljača 2009 (16)

On/Off

Wonderland Pictures, Images and Photos

Poetic Overlay


Tragačica vlastitog života, s ponekom pjesmom da obznani moje postojanje i tragikomičnost.
Sve ono što nisam, a mogla sam biti. Život piše neke svoje pjesme, a ja mu bezuspješno kontriram.


Copyright © 2009 - 2014 by MoonRiver
All rights reserved.






Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.
Two drifters off to see the world.
There's such a lot of world to see.
We're after the same rainbow's end--
waiting 'round the bend,
my huckleberry friend,
Moon River and me.

© 1961 Paramount Music Corporation, ASCAP


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape




“Follow your inner moonlight; don't hide the madness.”
Allen Ginsberg

"Every act of creation is first an act of destruction."
Pablo Picasso




Leptiri:


Nina

Toni

E.T.

Zauzeti

Orion of Love

Poeta*

Nisa vas gleda

Z.OKI

Ivana

vidrin smijeh

teuta

Zarina

zoccao

promatram, razmišljam

Treće oko i 3 treptaja

Raj nije na Zemlji

Tiha Sjena

Lips of tragedy

Dežurna Vještica

slatka paprika

nadripjesnik





raining Pictures, Images and Photos