Plastično je fantastično

nedjelja, 14.04.2013.

Ako želiš stići prvi, trči brže, ne podmeći noge protivnicima

To je davno meni rekao moj otac, a kasnije i ja svom sinu sportašu. Uvjek sam se trudio ukazati mu da ukoliko želi biti brži, jači, spretniji, kvalitetniji onda mora biti bolji od konkurencije, od suigrača, raditi, trenirati i učiti više. Istaknuti se svojom sposobnošću, znanjem, snagom, svojim kvalitetama. Jednostavno, biti bolji. A ne podmetati noge i slavodobitno sam protrčati ciljnom crtom.

Neki dan je ponovno internetom prostrujala forwarduša o navodnim opasnostima plastičnih boca, konkretnije PET plastenki. I to me je podsjetilo na ono što mi je otac davno govorio.

Prof.dr. Igor Čatić i autor ovog bloga zamoljeni su da daju svoj komentar na tvrdnje navedene u toj ppt prezentaciji. Pa pogledajte:












































- 13:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #