Biba i Štef - Sretan Božić!

22 prosinac 2020

Neka vam Badnja noć izbriše sve što želite zaboraviti a Božićno jutro pod borom osvijetli poklon ispleten od zdravlja, sreće, mira i ljubavi.
Svim ljudima ove blogozajednice želim sretan Božić! :)




MM: Pa dobro di si do sad!?
JJ: Ma joooj nemoj me niš pitat, opet su mi...
MM: (prekida ju u govoru) baaaaaa, nećem slušati o poslu, Božić je!
JJ: kak to misliš Božić je, pa nije još!(?)
MM: nema veze! E, oš da odemo na jedno lijepo mjesto?
JJ: a kam to?
MM: pa neću ti reć jer onda nije fora...
JJ: ajde... može...
JJ: (prčka po radiu u autu)
MM: kaj si smanjila ton?
JJ: kakav ton?
MM: bonton heheheheh
JJ: joooj, znaš kaj ti jedan zmazek... (ipak se smije)



Na odredištu;
JJ: ooo M., pa ovo je baš romantika...
MM: pa znaš mene hehe...
JJ: jeje samo si ti romantik :P
MM: pa tak nekak hehe
JJ: baš je lijepo!
MM & JJ: (zaključuju zajedno kak je super i kak se to sve još radi... kak je super kaj uopće nema ljudi jer skoro niko ne zna za to osim lokalaca... i kak to nije uređeno samo za ovo doba godine već će biti i jezerce, šetnica, tribina...)







MM: Umoran sam..
JJ: Naporan dan?
MM: (pjevuši) prijatelju umoran, i od žena i od vina, umoran... hehe
JJ: aham, od žena, dat ću ti ja od žena... u top ću te stavit hihi... ti nisi normalan!
MM: pa kad sam lud za tobom hehe!
JJ: haha, znam ja, stavit ću te u kuglicu iiiiihihihihihi, wiiiiiiiiiiiiii...
MM: ok, to nema smisla!
JJ: imaima hihihih... puffffffffffff



MM: J. kaj je ovo? Daj prestani se zaj.... i pusti me van!
JJ: iiiihihihihi neeećuuuneeećuuu :P
MM: daj J. ljudi me gledaju čudno!
JJ: hihihi tak ti i treba kad si najnormalniji čovjek na svijetu hihihi :P... odo se ja slikat s medom!
MM: ma di ćeš, vraćaj se sim i pusti me van... zima mi je... Đej? Đeeeeeeeej?



Nakon završetka drame;
MM: a? Sam skupio bodove?
JJ: kakve bodove, znaš da tog nema kod mene...
MM: ma dobro, to se tak veli...
JJ: pa bilo je lijepo, nemrem reć da nije... evo imaš plusić...
MM: kaaj? Jedan plus? I to mali? Pihh...
JJ: sretan
MM: sretan





<< Arhiva >>