U šumarku skrivenom...

10 listopad 2020

Svaki drugi vikend u desetom mjesecu je rezerviran za branje (skupljanje) kestena.



Danas nisam išao skroz rano pa sam tek u osam sati bio u šumi. Oko pola devet su se stariji lokalci već i vraćali.
Na tren mi je mir bio narušen zbog napada psa po imenu Pahulja. Nije ni malo bio pahuljast.
Ne razumijem ljude koji ne znaju kontrolirat svog psa i ne drže ga na lajni.
No ništa mi neće ovi dan pokvarit...



Ovu malu ne poznajem pa sam joj samo namignuo i produljio dalje...



Ovo sam pokušao u više pokušaja uhvatiti no nikako mi nije uspjelo kako sam htio pa na kraju odustao i ostavio ovu fotku...



Trebalo je malo i odmoriti.... Živjeli!



Na kraju je vaga pokazala 17 kg... spakirano po kilu većina je bila spremna za podijeliti...





<< Arhiva >>