Petrusijan

srijeda, 11.04.2007.

Ritam tvojih koraka...

Stvarno sam jadan kad mislim da sve na ovome svijetu nečemu vodi, i gdje nam je mjesto, da ćemo se tamo i naći... Jednostavnije bi bilo sigurno da je sve ovo programirani i da smo u životu sigurni u svoje postupke, da će biti pravilni i dobri i ispravni... Nekako ovih dana razmišljao sam o svemu što sam prošao, a smatram da sam na početku puta i govorim si biti će bolje i sve će se posložiti, ali iskreno baš i nevjerujem u to... Ne da mi se učiti i to me najviše ubija, jednostavnije bi bilo da se ispiti polažu sami, da ja ne razbijam glavu sa glupom metodikom tjelesne i zdravstvene kulture koju ću ionako kad počnem raditi morati opet gledati, ili teorija treninga nakon koje čovjek apsolutno ništa ne zna, a pravi se da zna... i tak... malo me hvata ovo proljeće, i lijepe žene prolaze kroz grad... a znate dalje tekst i sami, i bilo bi lijepo prošetati zagrlje negdje, pustiti misli da same lutaju i isprazno brojati po parku golubove... e da, da mi je ova pamet i da sam srednjoškolac, ni brige ni pameti... sve je to prebrzo prošlo, da ponekad razmišljam kako nisam niti stigao uživati u svemu tome i pitam se, a i sve vas koji ponekad pročitate nešto iako vas je sve manje a i mene kod vas, da li će uvijek biti tako? da li ćemo uvijek žaliti za time što nismo više uživali u nečemu što je prošlo? Ja imam osjećaj da da, jer valjda je čovjek takav da tek kada nešto proživi razmišlja o tome što je još mogao učiniti...
e stvarno sam bedara... katastrofa... valjda će biti bolje kad se zaljubim.... valjda... SIGURNO, MORA BITI BOLJE...

Sutra je novi dan
a naša ljubav polako
odlazi
ostaje samo slika
u mom albumu sjećanja
na usne vraćaju
osmjeh
tako poseban i svet
koji samo ona
iskreno razumije
i sve buduće
budit će
sasvim novo proljeće
dok beskrajem tražimo
Iskreni happy end...

- 20:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #