Petrusijan

utorak, 20.12.2005.

Došao je i taj dan...

Danas sam se probudio sav nekako, nikakav... Prvo mi se vrat ukočio, zatim mi se leđa ukočila i otkidala me desna prepona... To je tako kad je čovjek već u godinama... hahaha Ali ipak nekako sam došepao do fakulteta, sjedio na predavanju, malo gledao kolegice i odmjeravao ih jer naravno ništa zanimljivoga nije bilo na predmetu... I tako sam kasnije otišao na ručak sa majkom, sestrom i njenim suprugom koji su btw došli u Zgb... Napokon sam saznao da idem sutra kući što me raduje, koliko i rastužuje, jer ju možda negdje sretnem sa drugim, a da nisam još spreman na sve to... Vidjeti ćemo, u svakome slučaju vi ćete biti prvi koji će saznati ekskluzivno sve što je bilo i što će biti...
Ne volim baš više pisati o tome jer se pomalo rastužim, i netko je napisao u komentaru da sam patetičan... Možda i jesam, ali što ćeš, ne bježim ja od toga svega... jer kad tad čovjeka uhvati nekakva apatija i melankolija i treba se izvući, treba ponovno odustati od takvih misli što je ponekad i teško... I krenuti dalje, sam i sretan, u novi život... Ja dišem......

Negdje

U daljini
Kraj u sutonu
bez riječi otišla si,
I ostavila
Prazninu...
Pust je moj raj
Koji sam sagradio
Tebi
Da ostarimo zajedno
I živimo u sreći
Bez oblaka
Bez kiša
Sretni do kraja
Da postanemo
Jedno
I pričamo o svemu
Kad budemo umirali
Zajedno...

- 17:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #