Brojke koje govore koliko vas je svratilo na ovaj blog!

GDJE SE NALAZIMO

MALA DVORANA
Osnovne škole "Nikola Tesla"
Matetićeva 67
PREČKO-ZAGREB



===========================
GRUPE:

RITMIKA
3-4 godine
5-6 godina
.............................................................
KIDS JAZZ DANCE
7-11 godina
..............................................................
JAZZ DANCE
11-13 godina
14-17 godina
18 i stariji
..............................................................
PLESNA REKREACIJA
za sve koji žele rekreativno
vježbati i plesati uz dobru
atmosferu, za svoju dušu.
OVO JE NEŠTO ZA VAS!
..............................................................


Informacije na:

098/260-986

091/522-0914


MAIL ADRESE:

plesni.studio.pegaz@hi.t-com.hr


BITNE INFORMACIJE



VODITELJI
* SANJA KOCON
* NATAŠA VILUPEK
* MILKA MATAVULJ

Plesni studio Pegaz

29.10.2005., subota

Mam@PsP u "inspekciji" ;-)


Jučer sam malo išla u posjetu jazz grupi, naravno da to djevojke nisu znale pa sam ih maaaaalo iznenadila, očito. Nevjerojatno kako jedna ovakva posjeta može učiniti rad učinkovitijim i ozbiljnim. Naravno da to nisam namjeravala, niti sam ikoga mislila prestrašiti (a neznam niti čega se ko ima plašiti, pogotovo ne mene!). Mislim, kaj ja izgledam tak strašno???? Jel to možda zato jer sam ja Mam@ Pegaza???

No, na stranu što su cure bile tihe kao nikada do sada, bilo ih je lijepo gledati kako vježbaju. Bilo je još bolje gledati sve njih koje su počele plesati pred mjesec dana i one koje već neko vrijeme plešu sa nama. One nove, stvarno se trude, i još bolje je to što se taj trud i vidi i ima rezultata! Što se treninga tiće, normalno je da je svaki slijedeći sve teži i da svaki nosi nove spoznaje o pokretu. To je onaj začarani krug kad shvatiš da što više znaš, više trebaš učiti i uvježbavati. Nadam se da će uskoro uvidjeti koliko toga divnog ples daje i koliko te može podignuti kada ti je dan totalno nikakav i jadan. Za vrijeme treninga ne stigneš o tome misliti, niti nakon toga jer su ti misli pune pokreta i muzike koja ti je punila uši...

Cure drage, želim Vam svima da što više radite na sebi, što više upijate znanje koje dobijate od Tajane, da iskoristite što više i da pitate što više. Isplatit će vam se!

A svima želim i još nešto reči, iako ja jesam Mam@PsP, ne znači da grizem ;-) svi koji su bili i još jesu kod mene imaju sve na broju na svome tijelu!

Nažalost na slikama nedostaje pola grupe. Petak je i još pred blagdane i već su se ljudi razišli, ali drugi puta ću opet nenajavljeno doći pa možda zateknem sve na broju!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za kraj, Tajana!



- 14:38 - Pitanja-komentari? (6) - Printaj - #

27.10.2005., četvrtak

PINOCCHIO u Trešnji


PINOCCHIO
Carlo Collodi



Trešnja, premijera: 28.10.2005
redatelj: Saša Anočić

cast & crew
Režija & dramatizacija & scenografija & oblikovanje svjetla & koreografija: Saša Anočić
Kostimografkinja: Doris Kristić
Glazbu odabrali: Saša Anočić I Mario Mirković
Glazbu skladao: Mario Mirković

Glume: Rakan Rushaidat, Bojan Navojec, Saša Anočić, Krunoslav Klabučar, Radovan Ruždjak, Božidar Koščak, Ranko Stojić, Aleksandra Naumov, Hrvoje Barišić, Ivana Bakarić, Đuro Rogina, Dragana Marković - roić i ostali članovi Trešnjinog ansambla.

o predstavi
Pinocchio Carla Collodija, remek djelo talijanske i svjetske dječje literature bilo je predmetom mnogih dramatizacija i ekranizacija, a na repertoaru Trešnje naći će se u dramatizaciji redatelja Saše Anočića i izvedbi gotovo cijelog Trešnjinog ansambla. Ova priča prožeta je ljudskošću i toplinom, a govori o drskom i neposlušnom lutku koji je skupo platio svoje odrastanje. Ponuditi djeci ovakvu priču ne znači samo zabaviti ih, zainteresirati i fascinirati, nego ih potaknuti i na razmišljanje, jer upravo je drski i neposlušni Pinocchio lik s kojim se ne bismo smjeli poistovjetiti, a opet ga simpatiziramo, volimo i prepoznajemo u svakome od nas. Pinocchio je svoju lekciju o ljubavi i poštovanju tegobno naučio, a putovanje je okončao ostavljanjem svog drvenog tijela.


- 14:01 - Pitanja-komentari? (2) - Printaj - #

Uživajte!

Moj poklon svima vama koji uživate u muzici i plesu, i podrška svima koji kao i ja pokušavate spojiti što više plesnih stilova uz muziku koju volite!!



- 13:12 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

26.10.2005., srijeda

Predstavljam vam i njih!

Jazz-erice koje vodi Tajana





- 13:58 - Pitanja-komentari? (4) - Printaj - #

24.10.2005., ponedjeljak

oblačenje, prerušavanje, maske, šminka, mašta

Nemogu a da ne spomenem barem jednu od ovih riječi koristeći je za potrebe plesa jer su sve vezane uz dotični.
Ima toliko načina kako se uljepšati, bilo odjećom obućom ili šminkom. Gledajući neki dan izvješća sa naše modne scene, neznam kako ih Vi gledate, ali svakako ću reči da su neke modele obukli ko vanzemaljce, a druge ko vile, a treće recimo prihvatljivo mojem oku. Nisam tip koji prati modu i povodi se za njom, ja imam svoju vlastitu shemu oblačenja i tu i tamo detalj koji je, nazovimo ga, "in" ali samo zato što paše uz moj stil, a ne zato i isključivo što je sad u modi i jer se to TREBA nositi. Ja sigurno neću nikada napraviti pearcing na koži između prstiju na ruci jer je to MODA i jer se time dodaje detalj koji upotpunjuje neku haljinu i veže suknju s rukama! I neću sigurno hodati u prozirnoj haljini uz uvjet da ispod nemam ništa, za mene su to krajnosti u kojima me nitko niakda neće vidjeti u javnosti. Odjeća je za mene nešto osobno i govori o onome tko je nosi. O obući sam rekla svoje isto tako prije par dana. Šminka istiće ili prekriva, kao i odjeća i obuća, naše nedostatke ili istiće ono lijepo na nama. Koristimo je svaki dan i svakim danom postajemo sve veći majstori za prerušavanje, prikrivanje i isticanje sebe samoga.
Scena je jedan divan "kontinent" u kojem ljudi mogu postati štogod im se prohtje. Mogu postati čudovišta, ljepotice, kraljevi, životinje, predmeti, bezlični ili snažno karakterni ljudi. Možeš pretjerivati, plakati, urlikati, bjesniti čak i umrijeti i ponovno oživjeti. Scena dozvoljava gotovo sve.

Šminka mi i dalje ostaje pred očima...koliko može jednostavna šminka biti lijepa...





A koliko intenzivna upečatljiva i opet lijepa na svoj način.

Od pamtivjeka ljudi vole ukrašavati svoje tijelo. Neka afrička plemena su stavljala prstenove oko vrata jer se ljepota mjerila duljinom vrata. Neki su brusili zube da bi im oblik bio kao u zvijeri-šiljat. U Indiji ukrašavaju ruke, noge, prste i lica bojama, istiću oči. Negdje su nokti ljepota, negdje odražavaju ne higijenu. Različite kulture nose totalno različite pojmove o modi i ljepoti. Svaka od njih smatra svoju lijepom, a drugu manje lijepom kulturom. Negdje su deblje žene obilježje plodnosti i zdravlja. Negdje se teži vitkoći...
Muškarci su bili poželjniji (a čini mi se po mom skromnom mišljenju i dnas) ako su imali razvijene mišiće, a s druge strane ljepota muškaraca se u nekom periodu gledala kao lijepa i kroz crte lica koje su nalikovale na žene. Ma svašta se mijenjalo kroz desetljeća i tisućljeća kao moda. Ali jedno je oduvijek stajalo. Ljudi se vole ukrašavati i pretvarati da su netko drugi. Srećom danas postoje karnevali, maškare i slične manifestacije koje dozvoljavaju ljudima da izbace sve te svoje skrivene ličnosti van i postanu netko tko nemogu biti u svakodnevnom životu.

Ja koristim druge ljude za vlastitu maštu koja me vodi kroz svijet bajki, životinja i događaja. Naravno sve uz veliku prisutnost sveopćeg ukrašavanja, od frizura, šminke, kostima, cipela, tijela! Dal postoji itko tko nevoli izaći iz svog tijela i postati netko drugi?
Pa makar samo za MAŠKARE bit opet dijete! Ludo i otkaćemo, bez ograničenja i bez okvira koje nam društvo postavlja.





- 14:39 - Pitanja-komentari? (1) - Printaj - #

23.10.2005., nedjelja

The Full Monty / Skidajte se do kraja

Kazalište Komedija
24. 25. i 26.10.2005.


Predstava je primjerena za sve uzraste.
Trajanje: oko 180 minuta (stanka uključena).
Pune cijene ulaznica: 100, 80 i 40 kn.

Priča o šestorici nezaposlenih radnika čeličane iz Sheffielda u filmskoj verziji za koju je scenarij napisao Simon Beaufoy doživjela je svjetski uspjeh. Film je nominiran za nagradu Oscar, a priča je zainteresirala broadwayske producente. Pisanja libreta prihvatio se Terrence McNally, jedan od vodećih američkih dramatičara, a za skladatelja je izabran mladi David Yazbek. Premijera mjuzikla "The Full Monty!" održana je 1. lipnja 2000. u Old Globe Theatreu u San Diegu, Kalifornija. Premijera na Broadwayu bila je 26. listopada 2000. u Eugene O'Neill Theatreu. Predstavu je producirao Fox Searchlight Pictures Inc., i gotovo da je preko noći postala hit te je izvedena u većini europskih zemalja.

Više o predstavi možete pročitati ovdje!

Kritike:
Ovacije za hit-mjuzikl nove generacije: predstava za pun užitak i odličnu zabavu!
(Jutarnji list)
Odličnan primjerak timskog rada koji osigurava dobru zabavu!
(Večernji list)
Mamac za urnebesni smijeh: skupina danas vjerojatno u nas najboljih darovitih i entuzijastički raspoloženih teatarskih profesionalaca.
(Vjesnik)
Šarmantna i zabavna glazbena komedija, profesionalno odigrana i glazbeno sigurno vođena, kojoj nije teško predvidjeti dug i uspješan život na veliko zadovoljstvo publike.
(Slobodna Dalmacija)
Striperi izmamili uzvike oduševljenja!
(Novi list)




- 02:34 - Pitanja-komentari? (3) - Printaj - #

21.10.2005., petak

SLAVUJ ( SLA-WOOY)


by Hans Christian Andersen

Trešnja, premijera: 21.10.2005
redateljica: Nana Šojlev

CAST & CREW
SCENOGRAF: DINKA JERIČEVIĆ
KOSTIMOGRAF: DŽENISA PECOTIĆ
TEKSTOVI SONGOVA: OZREN FELLER
GLAZBENI SURADNIK I AUTOR GLAZBENIH PRILAGODBI: MILORAD STRANIĆ


IGRAJU I PLEŠU:

GLUMCI – ČLANOVI ANSAMBLA
ALEKSANDRA NAUMOV
VANDA VUJANIĆ ŠUŠNJAR

GLUMCI – VANJSKI SURADNICI
BRANKO BANKOVIĆ
ANA JURIĆ ŠAŠKOR
IVANA MILETIĆ PIŠKOR
ANA MRAK
MARTINA NEVESTIĆ
ANDREJA ŠIROKI
BOSILJKA VUJOVIĆ MAŽURAN


O predstavi
Starom Kinom, bajkovitim Kitajskim carstvom upravlja silni car. U prekrasnom vrtu oko njegovog dvora raste najneobičnije cvijeće, a taj se vrt prostire u nedogled... Okružen nezamislivim bogatstvom i pokornim slugama, car ne sluti da je najveća dragocjenost njegova carstva - mala ptica slavuj. Glas o kitajskom slavuju pronio se svijetom. Za njega su čuli svi osim našega cara i pomodnih stanovnika njegova dvora. Slavuja dovode na dvor gdje postaje zvijezda. No, kada silni car japanski pošalje na dar skupocjenog mehaničkog slavuja - započinju neprilike. Predstava SLAVUJ (SLA-WOOY) govori o životnim vrijednostima, o snazi prirode i vrijednosti iskrenoga nadahnuća - u usporedbi s mehaničkim svijetom strojeva i umjetne inteligencije. Premda je čovjek stvorio stroj oponašajući prirodu, stroj nam nikada ne može prirodu u potpunosti i zamijeniti. Otuženi od prirode venemo i postepeno gubimo svoju ljudskost - moralna je pouka predstave, koja o tim značajnim temama govori duhovito i živopisno, plesom i pjesmom. SLAVUJ (SLA-WOOY) je ujedno i susret s kineskom tradicijskom kulturom. Tek kad naučimo uvažavati one što se od nas razlikuju, moći ćemo istinski razumjeti sebe i cijeniti kulturu svojeg naroda... U predstavi plešu, pjevaju i glume plesači Studija za suvremeni ples i glumci kazališta Trešnja.

- 02:30 - Pitanja-komentari? (3) - Printaj - #

20.10.2005., četvrtak

Kontinuirana Radionica Plesa i Pokreta


Utorkom 21-22:30
Centar Mladih Ribnjak, Park Ribnjak 1

Cijena: 120 kn mjesecno

Vodi: Sonja Pregrad, diplomirani plesac,koreograf i pedagog

Prijave i informacije: sonja.pregrad@gmail.com

Radionica za one koji žzele osvijestiti vlastito tijelo kroz pokret koji ples vide kao kreativnu aktivnost koji hoće upoznati sebe na nove načine koji žele raditi s pokretom do zdravlja i ravnoteže.
Pokret
Ples
Kreativnost kao izraz osobnosti
Proživjeti trenutak
Pitati se (´pjesnici su čudjenje svijetu´)

Živost kao prisutnost u svome doživljaju svijeta, ples kao izraz tog doživljaja. Postoje razna mjesta u nama samima koje možemo otkriti kroz pokret, glas i mirovanje. Istražit ćemo potencijal vlastitog pokreta, kako je stanje osluškivanja vlastitog tijela drukčije od svakodnevnog iskustva i može nas dovesti do unutarnjeg mira.
Svatko od nas "nastanjuje" svoje tijelo na jedinstven način. Upoznati svoj način bivanja u svom tijelu i osloboditi pokret. Ideja je uživati u plesu, a i dotaknuti neke nove granice sebe.

Materijal radionice: meridijanski stretchevi, postava tijela, rad s vizualizacijom, kontakt improvizacija, improvizacija, igre s pokretom i glasom, release, floorwork i flying low tehnike, kreativno pisanje.

Kroz godine plesanja prepoznala sam pokret kao put do unutrašnje ravnoteže i razvoja, zdravlja. To želim prenijeti drugima kroz svoj rad.

Plesati je slušati muziku svoje duše i pustiti je da svira naglas.

Platforma mladih koreografa - Sonja Pregrad



- 23:59 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

19.10.2005., srijeda

O čemu razmišlja i brine jedna plesačica

Stranica jedne mlade plesačice

1. Take care of my body

a. Eat healthy
b. Get enough sleep and rest
c. Warm-up before every rehearsal
d. Treat injuries sensibly
e. Take ballet class everyday...if none is offered, give myself one

2. Develope my role

a. Practice the individual movements that need technical improvement until they are consistently stronger
b. Analyze the meaning, motivation or musicality of each step or group of steps
c. Practice the arms in fromt of a mirror until the line & style of them suits the individual role i am performing
d. Ask questions of myself about patterns, musicality, specific por de bras....if not sure of the answers ask the choreographer
e. Research my role by having other dancers perform it, reading about its history and by listening to the music until it is a part of my body

3. Develope a classical ballet style

a. Look at pictures & watch videos of Classical Ballet and study the dancer's style.
b. Choose a dancer whose style makes me love the way he or she moves and try to put some of that line or style into my dancing
c. Be a classical ballet dancer
d. Don't keep taking off the mantel of being a dancer and putting it back on when it's convenient...wear it 24 hours a day. If i believe I am a dancer, I will be a dancer.


4. Respect the choreographer and rehersal proces

a. Communication during a rehearsal should be reserved for questions before I begin and questions when I end...never during the actual dancing
b. Don't sigh, roll my eyes and make comments about the length of time something takes to get started or how much after the schedule the rehearsal ends
c. Remember that performing requires patience and practice
d. Remember that the joy is in the process, the reward is in the performance
e. Don't wait for the magic to just happen...work and the magic will be there every performance
f. Remember that this is a group effort...it requires everyone to work at a professional level...there are no free rides
g. The more often I conduct myself as a professional dancer, the more likely it is that my choreographer and fellow dancers will teach me as one
h. There is never an excuse for rudeness
i. Leave my ego at the door

5. Personal contributions to the rehearsal process

a. keep track of corrections and bring an awareness of them into the rehearsal
b. treat my costume with respect
c. have my pointe shoes and ballet slippers ready and on my feet before rehearsal is to begin
d. make sure that my shoes are in good condition and will not contribute to an injury or poor performance
e. dress appropriately for rehearsal...hair up, no jewlery, neat ballet clothes worn so that the choreographer can see my body
f. be quit in rehearsal especially when I am not being used and attend to my own special details...warming up, practicing a movemnt, creating a character, sewing costumes, observing other dancers, and learning from their success and failures
g. don't voice complaints or unsolicited opinions
h. trust the choreographer's judgement in casting, altering choreography, and corrections
i. focus on the now...use every minute of rehearsal to improve my own performance
j. if it is necessary to work out technical problems with a fellow dancer take it to the side or into another studio so that the complete run through rehearsals are not disturbed
k. never make anything in a rehearsal. Remember that only doing every rehearsal
l. remember that technique is important only because it is a tool to be used to free the body for a greater range of expression. Dancing from the heart and speaking to the audience through movement is my first priority. I have to learn to trust that what I practice everyday will support the choreographer's visual intent as well as their artistic voice.



"The dance is a poem in which each movement is a word." - Mata Hari




- 10:48 - Pitanja-komentari? (3) - Printaj - #

18.10.2005., utorak

Nove snage Pegaza

Evo, nakon mjesec dana uspjela sam uhvatiti gotovo sve male plesačice u elementu (neke nisu bile raspoložene za kamere, a neke su bile isključivo i samo za slikanje)! ;-D
Predstavljam Vam male Pegazice




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 19:51 - Pitanja-komentari? (2) - Printaj - #

17.10.2005., ponedjeljak

Predstava "Uroni Tišina"


Trupa To vas poziva na premijeru nove predstave Uroni tišina koja će se dogoditi u ponedjeljak 24.10.2005 u 20 sati u velikoj dvorani kazališta ITD u sklopu ovogodisnjeg programa pogona WARP2.

Plesačice: Valentina Čebušnik, Rina Kotur, Ivana Levanić
Autor, koreograf: Iva Pavičić
Glazba: Jeanne Frémaux
Ton: Vlado Horvatic
Scenografija i kostimografija: Josipa Štefanec
Dizajn svjetla: Miljenko Bengez, Iva Pavičić
Produkcija: Trupa TO

Projekt je realiziran uz financijsku potporu Ureda za kulturu Grada Zagreba, Grada Samobora i Ministarstva kulture Republike Hrvatske.

Realizirano kroz radnu platformu EkS-scene.

O predstavi:
Predstava „Uroni tišina“ barata pojmovima začudnosti, bajkovitosti, fantastike i introvertiranosti.
Postoje dvije osnovne postave: site-specific verzija, te kazališna verzija.

O autoru:
„TRUPU TO“ osniva 2000.g. Iva Pavičić, koja je i autor slijedećih predstava i performansa:
performance na otvorenom "VISEĆE ŽENE", Samobor (2001.), cjelovečernja kazališno-plesna predstava "DIPTIH (BITI/SJAJ)", izvođena u dvije verzije tijekom 2001. i 2002. godine u Samoboru i u Zagrebu, performance "SNAGA" izveden na festivalu "GRLIMO SE MOREM" u Splitu (2001.), te u Samoboru i Zagrabu (2002.), TRUPA "TO" sudionik je u predstavi «EUROKAZ GALA» u režiji Željka Zorice, izvedenoj na Eurokazu 2001. godine, kazališno-plesna predstava "ŽABOKREČINA ILITI BABINA KAŠA", Teatar Exit, Zagreb (2003.), kazališno-plesna predstava TRUPE TO, premijera, 22.08.2004, otok Zlarin, Festival ZLATNI ZALASCI SUNCA NA ZLARINU.

- 23:52 - Pitanja-komentari? (2) - Printaj - #

Umro baletni umjetnik Frane Jelinčić


Hrvatski baletni umjetnik, koreograf i pedagog Frane Jelinčić umro je 14. listopada u 84. godini u mjestašcu North Wildwood na istočnoj obali Sjedinjenih Američkih Država (SAD), izvijestilo je Hrvatsko narodno kazalište (HNK) u Zagrebu.


Frane Jelinčić rođen je 5. srpnja 1922. u Tisnom na Murteru, a podrijetlom je iz Postira na Braču. Balet je učio kod baletnih umjetnika Ane Roje, Oskara Harmoša, Marije Zibine i Margarete Froman. Plesati je počeo 1944. u Hrvatskome narodnom kazalištu u Splitu, a već sljedeće godine postao je član baletnoga zbora HNK u Zagrebu, a kasnije i solist. Tijekom 1952. studirao je na Visokoj baletnoj školi Nikolaja Legata u Londonu.

Posljednju baletnu ulogu - Princa u Labuđem jezeru - odigrao je u Philadelphiji u dobi od 50 godina.

Od 1970. do 1972. bio je direktor Baleta HNK u Zagrebu gdje je kao koreograf postavio na scenu balete "Trnoružica" Čajkovskoga i "Raymondu" Glazunova, a u suradnji s Borisom Ulrichom i Zlatkom Bourekom kreirao je balet "Multiple Vision".

Kao baletni majstor surađivao je s nacionalnim baletnim kućama u Londonu i Philadelphiji, a bio je i direktor baleta u Pittsburghu, Oslu, Garden State Baletta u Kaliforniji te baleta hamburške Staatsopere i Joffrey Baletta u New Yorku.

Od 1997. radio je na Baletnom odsjeku Akademije lijepih umjetnosti Sveučilišta u Radfordu, američka savezna država Virginia.

Iste je godine u zagrebačkome HNK-u koreografirao i režirao balet "Ščelkunščik" što je bila i njegova posljednja suradnja sa zagrebačkim Baletom.

Frane Jelinčić kremiran je 15. listopada bez formalnoga ispraćaja, a njegova je posljednja želja bila da njegov pepeo bude prosut u Atlantski ocean ispred njegove kuće u North Wildwoodu.

Hina

- 20:43 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

16.10.2005., nedjelja

Žuljaju me cipele...

Pred mjesec dana izašla sam van i obukla cipele na petu. Rijetkost kod mene ali desi se, pogotovo ako postoji i prilika koja te na to prisili (ma prije te vuče izazove nego prisili). To je bio zadnji put da sam ja obukla cipele na petu! Al definitino zadnji! Osim što sam planirala biti u njima ne više od 3 sata, sve skupa se produljilo i mučenje je trajalo gotovo 10 sati. Da me ne shvatite krivo, bilo mi je super, samo, ja nisam tip za pete, pa su žuljevi nikli u rekordnom roku, počeli mi trnut prsti, a onda mi i postalo nepodnošljivo stajat. Sjedit sam još mogla donekle ali samo ako bi skinula cipele. Nakon olakšanja skidanjem "sprava za mučenje" negdje ispod stola, još veća muka je bila ponovno ugurat nogu u cipelu (nakon nekoliko sati stiskanja-noge su se odlučile malo proširiti...). Jedva sam čekala da dođem doma, skinem ih i bacim negdje na dno ormara.


Stvarno se divim ženama koje mogu cijeli život hodati po prstima sa peticama od 10 cm (+/-) i tako provodit dane, tjedne, mjesece i godine svog života. Ja sam sama sebi zacrtala da si takvu noćnu moru (kao tada) više neću priuštiti. Jedno je plesati u petama,to sam prošla i nije mi problem, i nije mi bitno koliko su visoke pete kad znam koliko traje točka ili koreografija i psihički se pripremim na to. Uhvatim se tada čak i da guštam. Ima neka ženstvenost u petama, priznajem ali definitivno sam tip koji živi za udobnost cipela i da noga i stopalo što manje pate. Ako je ženstvenost samo u u modelu cipela, i isključivo se gleda visinom petica, duljinom špicevima, ili koja će jače stisnut sirote prste u uskoj cipelici (ovo me podsjeća na Pepeljugine sestre) onda se ja odričem svake ženstvenosti po tome pitanju. Ja volim komociju za svoja stopala. Mislim da su to sa svojim godinama skakutanja i svime što su preživjela, otplesala i prohodala, definitivno zaslužila.

Hrpa djevojaka i žena imaju problema na raznim plesnjacima (od Salse do...) jer ih nagaze u gužvi (euforija plesa i muzike) petama po prstima, listovima (žene imaju visoke kickove ;-D) a rezultati su hematomi i masnice koje traju mjesecima, a o bolovima da i ne govorim...
Koliko se samo sve žrtvuju za tu ženstvenost.

Ja sam presretna što postoje, ja ih volim zvati, cipele za inflantilne roditelje, kao što su Frodove cipele (i ostale cipele koje nosi recimo moj 18 mjesečni sin) i tenisice, bez kojih valjda nebi mogla hodat svijetom. Za razliku od Koki koja je kao mala sanjala o crvenim lakastim cipelicama, ja takvih snova nisam imala. Lažem, jesam, sanjala sam o Nike tenisicama. Crnim niskim. I sreća je da sam si taj sam ostvarila, zahvaljujući očito modi koja se bar po pitanju tenisica nije puno mijenjala. Još uvijek rade tenisice koje spadaju u neku vrstu klasike (kao moje crne jednostavne i UDOBNE prije svega) bez kričavih boja i raznih, meni barem, suvišnih dodataka!


Drago mi je za sve Vas koje možete živjet na "visokoj noze", skidam kapu i poštujem vas, ali ne zavidim Vam uopće. Meni su moje NISKE tenisice čisto dobre.

- 01:37 - Pitanja-komentari? (14) - Printaj - #

13.10.2005., četvrtak

Sreća naše djece



Koliko je bitna sreća naše djece? I dali je bitna sreća samo i isključivo našeg djeteta?
U najmanjoj grupi Ritmike imam jako puno djece, no o tome sam već i pisala. Sad nije bitna brojnost, već je bitan rad s njima. Koliko je bitno da svako dijete dobije pažnju ne moram vam reči ako ste roditelj ili ako imate ikakvog kontakta s djecom, sigurno znate da svakog poimence morate pohvaliti, svakoga poimence pitati i svatko od njih mora dati svoje mišljenje. To je pravilo mog rada jer ne želim niti jedno dijete uskratiti pažnje niti ga uskratiti svog znanja koje mu dajem. Ima različite djece, srećom pa je tako (bilo bi dosadno da su sva djeca ista i karakterom i mogućnostima i interesom). Neka djeca su rođeni talenti i sve im ide što god probaju, neka su uporna i sve će upornošću napraviti, neka djeca skrivaju svoje mogućnosti iza sramežljivosti, pa ih treba malo pogurnuti da se otvore i pokažu svima koliko mogu. Ima djece koja vole pažnju i po svaku cijenu će je tražiti u što većoj količini, a ima i onih koji neznaju kako pokazati svoje želje i zanimanja.

Obzirom da je moja grupica najmlađih stvarno raznolika, ja moram napraviti savršeni balans da svako dijete dobije sve ono što treba i koliko treba. Ja sam napravila ovakvu podjelu mojih malih Ritmičarki:

¤ One koje su pune energije i trebaju je naučiti kontrolirati. Istina, teško je to objasniti nekome tko ima 3 ili 4 godine, ali ako se pronađe način i koncept sata da se koncentracija ne raspline, rezultata će biti, pogotovo ako se vidi veselje koje zrači iz njih kad su u dvorani.

¤ Djece koja sve slušaju i prate, na njima se vidi da ih interes vodi. S tom je djecom najlakše raditi jer su motivirani sami po sebi, a uz dobrog voditelja, cijeli sat se diže na sve veću razinu i kreativnost.

¤ Ima djece koja vole aktivnosti bilo koje vrste i društvo. Njima je bitno da su okruženi poznatim licima jer im to daje osjećaj sigurnosti i lakše prilagodbe. Kod ove djece je teže dobiti povratnu informaciju samo zato što je njihova glavna okupacija prijatelj-tj. njihova grupa, a ne ono što se dešava oko njih. Najčešće se dešava da cijela grupa prijateljica prihvati program koji im se nudi, ali postoji i situacija 2. kada se cijela grupa odluči za "samostalni rad" i jednostavno ignorira program, i situacija 3. kada grupa odluči odustati od programa jer im to zapravo nije interesantno. Situacija 4. je najrijeđa, a to je da se iz grupe samoinicijativno izdvoji dijete koje unatoč grupi želi pratiti program.

¤ I zadnja skupina djece su ona koja zapravo ne pokazuju interes u dvorani za program. Igraju se posebno, izmišljaju svoju priču. Na pozive reagiraju samo ako im voditelj daje posebnu pažnju i više komunicira s njima. Razlog tome je traženje pažnje, nekad i neshvaćanje pojma igre u većoj grupi. Njima treba više vremena da se prilagode i upoznaju novi način igre i programa u koji se uključuje.

Kod svih ovih gore navedenih grupa djece, uvijek postoji iznimka koja ima svoj karakterno različit stav i način poimanja društvenih igrica. Isto tako postoji još tisuću različitih karakterna djece, ali ja sam ih stavila u ove, po meni bitnije 4 grupe.

Ono najvažnije što sam zapravo htjela reči ovim tekstom je, da se voditelj mora posvetiti svakome djetetu ponaosob, i da nemože i nesmije, jednom djetetu davati više šažnje od drugoga. Takav stav se može tolerirati samo u slučaju da je npr. današnji dan određeno dijete nenaspavano, ili razdražljivo, ili se udarilo, ali to su rijetke situacije kada se pažnja daje jednom djetetu više od drugih.
Satovi se sastoje od davanja, velikog davanja i isto tako velikog primanja koje dobivamo od djece povratnim informacijama. Ako povratne informacije nema, nastavljati program za to dijete nema smisla. Nekad je dovoljno da prođe godina dana pa da se isto to nezainteresirano dijete totalno promijeni i pokazuje ogroman interes i potencijal, a ponekad je to ipak interes za neku drugu aktivnosti kao što je engleski, plivanje ili pjevanje.

Nadam se da će ovo koristiti svim roditeljima koji su u nedoumici kako reagira njihovo dijete na program, a isto tako, molim sve roditelje da pokušaju razumjet ako im kažem da dijete ne daje povratnu informaciju, da je to za dobrobit i djeteta i cijele grupe. Nikada neću to napraviti zato što ne želim dijete u svojoj grupi, već iz razloga što u dvorani trebam puno malih pojedinaca koji prihvačaju grupu i prilagođuju se radu u njoj, a isto tako znaju pokazati i svoju osobnost i individualnost.

Meni nije bitno da je veliki broj djece na mojim satovima i da pojedina djeca budu sretna. Želja mi je da od GRUPE dobijem vesele pojedince koji će svojom kreativnošću graditi svoje znanje i mogućnosti, a time mi pomoć da ostvarimo kvalitetu a ne samo "skakutanje" koje nema nikakvog napretka za niti jedno dijete kao ni grupu.



- 11:13 - Pitanja-komentari? (8) - Printaj - #

WORKSHOP by KELKOPE production

29/10/2005/ – Subota

13,00-14,30 – Tamara Savićević - MTV jazz dance
14,45-16,15 – LJ.City (Peter Tausanović & Jernej Serjak) – Streetdance session
16,30- 18,00 – Igor Barberić – Napredni Moderni jazz



30/10/2005/ - Nedjelja
11,00 – 12,30 - Igor Barberić – Napredni Moderni jazz
12,45 – 14,15 – Tamara Savićević - MTV jazz dance
14,30 – 16,00 - LJ.City (Peter Tausanović & Jernej Serjak) –Streetdance session




• 1 class = 50,00 kn
• MTV jazz /2 classa/ = 90,00 kn
• Napredni Moderni jazz (2 classa) = 90,00 kn
• Streetdance session (2 classa) = 90,00 kn
• Kombinacija bilo koja 2 classa (npr. MTV jazz+Napredni moderni) kroz 2 dana =160,00 kn
• Kombinacija 3 classa kroz 2 dana =240,00 kn

• Grupa popust za 2 dana /3 classa/= 200,00 kn
(grupu čini 5 osoba iz ansambla-grupe)


Dvorana 11.gimnazija, Savska 77, Zagreb

Kontakt osoba /rezervacije/ Maja Korman 091/578-7615
Napomena: obavezno doći pola sata prije



PLESNI PEDAGOZI

TAMARA SAVIĆEVIĆ
• Profesionalna koreografkinja i plesačica – radila je sa mnogim plesnim koreografima i ansamblima (Plesni studio Ritam, Plesni studio Mare Serdarić, Zagrebački plesni ansambl).
• Trenutno drži satove u matičnom ansamblu Kelkope gdje koreografira, pleše i vodi otvorene satove. Radila je i na najstarijem plesnom seminaru u Hrvatskoj održanom u Malinskoj (2002.-2005.god.) te po čitavoj Hrvatskoj (Osijek,Rijeka,Pula...)
• Začetnica profesionalnog plesnog jazz pokreta u Hrvatskoj.


LJ.CITY /Peter Tausanovič & Jernej Serjak/
• Osvojili su brojne medalje na svjetskim i europskim prvenstvima. Jedni od početnika New style-a na ovom području.

• Surađuju sa koreografima i plesačima Justina T., Pink, Mariah Carey, Janet Jackson...

• Plesali su za Mariah Carey na Echo Awards 2005 u Berlinu.


IGOR BARBERIĆ
• Igor je započeo svoju plesnu karijeru u podmlatku Studija za suvremeni ples, a nakon završene Klasične gimnazije plesno školovanje nastavlja na Vlaamse Dansacademie u Belgiji.
• Prvi angažman dobio je u Nizozemskoj u mjuziklu “A chorus line” (Mike). Slijedile su uloge u mjuziklima Cats (Rum Tum Tugger), Les miserables, Grease (Danny, )Saturday night fever i Chicago (Fred Casely) većinom u Njemačkoj.
• Koreografirao je mjuzikle Kosa (Brno, Češka), Joseph... (njemačka turneja), West Side Story (HNK Zagreb), Chicago, The Full Monty i Aida (Komedija, Zagreb).
• Za Chicago je dobio Nagradu hrvatskog glumišta.


- 10:57 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

11.10.2005., utorak

Post za naše najvrijednije!

Drage naše malobrojne i vrijedne mame. Kako smo ipak odlučili zadržati Vas na okupu bez obzira na (ne veliku) brojnost, eto jedan mali znak pažnje i na blogu!

Dajem Vam prostora da se ispušete, izjadate, iskomentirate svoje jade koji vas prate u dvorani. Tko ili što vas ljuti? Tko vas tjera? Tko vas tješi ili iscrpljuje!? Šta je dobro, što je loše, što bi htjele ili nebi!

Evo Vam jedinstvena prilika da kažete sve što imate za reči!

- 13:17 - Pitanja-komentari? (7) - Printaj - #

10.10.2005., ponedjeljak

Što je bitno da se ime "proda"!??


Što je zapravo bitno da se ime dobro "proda"? Kod nas u plesnom svijetu-najbolje prodavani način imena je definitivno TV! Svatko tko se uspije pojaviti na televiziji, ima zajamčen upis polaznika (sigurno 30% ljudi za grupe) koji će se povedeni prikazivanjem na TV-u odmah upisati u nadi da i oni postanu jednog dana isto tako lice sa televizijske scene.

1. Kako pomoći onima koji su zainteresirani ali neznaju točno gdje bi i kod koga krenuli na neki ples!?
Izbor studija je sve veći iz dana u dan, trenutno mogu jedino reči gledajući sa svoje perspektive da je to lokacija.
Praktičnost blizine održavanja plesnih satova.

2. Na što potencijalni polaznici gledaju i što im je bitno?
Ovo bi voljela čuti od Vas!

3. Dali cijena igra presudnu ulogu?
Prvo sam mislila da igra, no onda sam shvatila da ako ideš sa simboličnom cijenom-svi misle da nevaljaš, a ako staviš višu cijenu-onda si nekima preskup. Uglavnom se uvijek prate standardi među studijima. Da cijena ne odskače premalim iznosom a opet da nebude niti previsoka. Masa ljudi i dalje misle: ako je cijena veća-više vrijedi (masu puta se potvrdilo netočnim), a uglavnom su to ljudi koji su dobrog imovinskog stanja pa im nije bitno koliko daju za rekreaciju ili razonodu svog dijeteta, već je bitno da je dio IMENA.

4. Dali je bitna blizina prostora?
Ako je kvalitetan rad-udaljenost nebi trebala biti bitna. Naravno da to ovisi o tome na kojoj stepenici se nalazi plaznik, jer ako je predškolac-vjerojatno će biti manje bitno, no s godinama-sve je bitnija kvaliteta i osjećaj koji ti daje voditelj u dvorani.


5. Kako zainteresirati nekoga tko i nije baš pretjerano zainteresiran?
Iz iskustva mogu samo tvrditi da je to posrednik. Primjer: "Moja prijateljica ide na xy-ples, ja ću otići s njom pogledati jedan sat kako ona tamo vježba i pleše, možda mi se dopadne pa ću i ja krenuti". I uglčavnom tako i bude, iz totalne nesigune zainteresiranosti-izrodi se mala pa veća ljubav prema plesu.

6. Koliko je bitan pristup prve kontakt osobe?
Ja mislim da je jako bitan. Od načina na kojio pričaš sa roditeljem ili zainteresiranom osobom, do toga koliko si daš truda objasniti sve što ih interesira + reči sve što ti smatraš da bi trebali znati.

7. Koliko je bitna preporuka nekoga od poznatih?
Činjenica je da je to najbolja reklama. Barem sam do sada ja imala samo super iskustva sa onima koji su plesali kod mene i tako doveli još ljudi koji su htjeli vidjeti gdje se to tako dobro zabavlja i vježba i pleše.

8. Koliko vam znači reklama u tramvaju ili autobusu? Flayeri? Plakati na autobusnim i tramvajskim stanicama?
Ovisno kojim prevoznim sredstvom putujete i na koji uzrast želite najviše utjecati. Mislim da je za školarce najbitnije da se vidi ili po školi u koju idu ili putem kojim idu u školu.

Smatrajte ovo kao malu anketu, a tko zna?!-možda to i pomogne Pegazu da se još više omasovi! ;-)

Dajte vi meni svoje odgovore! Zanima me sve!

- 13:05 - Pitanja-komentari? (9) - Printaj - #

09.10.2005., nedjelja

PLESNA RADIONICA

Trešnjevačka plesna scena – "Treps" Centra za kulturu Trešnjevka organizira novu,
PLESNU RADIONICU – SEMINAR IZ POVIJESNIH PLESOVA – razdoblje BAROKCilj ove plesne radionice je podizanje kvalitete programa rada s djecom, kao i stručno usavršavanje plesača, koreografa ili pedagoga.
Stoga Vas molimo da ovu plesnu radionicu preporučite Vašim mladim suradnicama, kao i učenicima plesnih škola.

Autor i predavač PLESNE RADIONICE je Mary Collins, Velika Britanija a tema je rad s partnerom i grupom

Mjesto održavanja:
Centra za kulturu Trešnjevka - POZORNICA
Park Stara Trešnjevka 1, 10000 Zagreb,
tel. 3027 411 ili 3695 457
fax. 3024 247

Termin održavanja:

22. listopada 2005. (subota)
9-10,30 i 16-17,30 sati učenici pl. škola
11-13 i 18-21 sati plesači, pedagozi, koreografi

23. listopada 2005. (nedjelja)
9-10,30 i 16-17,30 sati učenici pl. škola
11-13 i 18-21 sati plesači, pedagozi, koreografi

Ciljne skupine :
Grupe do 15 polaznika, ponijeti prigodnu odjeću i obuću za vježbanje

MARY COLLINS, utemeljitelj je nacionalne Udruge za povijesni ples u Velikoj Britaniji, The Earrly Dance Circle. Omiljena među polaznicima nastave povijesnog plesa na Birmingham Conservatoire, University of Warwick i Royal Academy of Music u Londonu.
U Hrvatskoj je prisutna niz godina radeći na Međunarodnoj ljetnoj školi barokne glazbe i plesa Aetas Musica, te u sklopu Međunarodne škole proljetne škole Luka Sorkočević .

Istraživanje povijesnih plesova iz razdoblja baroka namijenjeno je u jednom dijelu učenicima plesnih škola, a posebno plesačima, pedagozima i voditeljima-koreografima.

Iznos kotizacije za seminar:
učenici plesnih škola: 100,00 kuna
voditelji – koreografi: 200,00 kuna

možete uplatiti na:
Centar za kulturu Trešnjevka, Park Stara Trešnjevka 1, 10000 Zagreb
Za plesnu radionicu
Na žiro račun : 2360000-1101429565
ili na blagajni u tajništvu Centra prije početka seminara

Ukoliko trebate dodatne informacije vezane uz plesne radionice, slobodno kontaktirajte voditeljicu Treps-a, gđu Vladimiru Vrhovšek na telefon 01/ 3695 457 ili 098 88 29 13

Prijave možete poslati do 15. veljače 2005.
Poštom, faxom ili e-mail poštom



- 22:11 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

07.10.2005., petak

Događaji u vrtiću i dvorani

U srijedu smo pokrenuli novi sistem oko i u dvorani.
Naime, da pojasnim šta se događalo u zadnja 2 tjedna od kako je počela ritmika.
Osim što su se uredno javljali roditelji koji su svoju djecu htjeli upisati u neku od 3 grupe ritmike (svaka grupa ima oko 15 polaznika), i doveli svoje dijete u određeno vrijeme, pojavili su se i oni koji su smatrali da to nije potrebno (naravno, meni bi kao, trebalo biti svejedno dali u dvorani imam 15 ili 30-tero djece i od kuda su se stvorili meni pred očima!??). Moje veliko zaprepaštenje je bilo i kad se taj broj počeo još povečavati-naravno bez mog znanja jer bi mi djecu samo doveli u dvoranu!? Ok, možda je moja greška što nisam rekla da je grupa popunjena i da nemogu primiti niti jedno dijete više, no kako to reči djevojčici od 3 godine čije prijateljice iz vrtićke grupe isto idu na ritmiku, a i nije ju mama dovela već teta iz vrtića k meni... neznam, ja to nemogu napraviti i uvijek ću se potruditi da svima bude dobro i da svi budu zadovoljni. Čak kad treba i preokretat grupe da djeca budu sa svojim prijateljima iz vrtićke grupe i na ritmici.
I opet se vraćam na prvo, a to su roditelji. Apelirala sam roditeljima, molila ih i objašnjavala. Najgore od svega je što imam osjećaj da su roditelji ili gluhi ili im jednostavno uopće nije bitno što govorim?!! Došla sam do zaključka da se valjda na jih treba izderati kao na malo dijete koje gura ruku u utičnicu makar si mu 150 puta rekao da to nesmije raditi-zato i zato! Jel mi tko može objasniti kakav je to način da se dijete dovede negdje i bez da se pita voditelja ritmike-SAMO OSTAVI???!!!! Vidim novo lice u dvorani, pitam djevojčicu za ime, a ona osim imena nezna niti kako se preziva a kamoli nešto više! NAPOMINJEM da je svima na vidljivom mjestu u vrtiću oglasna ploća na kojoj stoje brojevi telefona na koji mogu nazvati i interesirati se za neki od programa koji vrtić ima, tako i za ritmiku! I ko je sad tu zbunjen a ko ne sluša i ne obrača pažnju (ako već postoji interes-znači ima i mjesto gdje se to može saznati a ne ostaviti dijete kao da nemate veze s njime).

I nakon 4 sata pokušaja, pao je dogovor da se sa nađem s tetama i ravnateljicom vrtića i da zajedno pokušam naći neko riješenje, jer jedan dio djece dolazi iz vrtičke grupe s svojom tetom direktno u dvoranu umjesto da ide u dežurstvo.
Bacali smo prijedloge i ideje i uspjeli smo iskombinirati sve. Ali sve što je u mogućnosti vrtića kao objekta i naših među odnosa. Ostali su samo roditelji koje treba, ne samo obavijestiti već i upornošću podsjećati što sve treba napraviti da bi bilo manje gužve kad se djeca presvlače, kad dolaze u dvoranu... i još hrpu toga. Ovo je jako bitno jer smo nekoliko puta tražili djecu koju su roditelji ostavili na hodniku i rekli im da idu u dvoranu a dijete se zaputilo "svojim putem" i završilo u drugom dijelu zgrade. Možete mislit u kojem je stanju bilo dijete kad smo 1. shvatili da netko nedostaje, 2. pa pokrenuli potragu, i 3. našli malo uplakano lice koje se izgubilo u labirintu hodnika i sobica...

Još uvijek mi nije jasno kako roditelji ne uviđaju svoju neodgovornost prema vlastitom (ili tuđem) djetetu a voljni su satima govoriti kako je njihovo dijete nezadovoljno ovim ili onim, a kako se oni brinu-ili ne brinu o njegovoj sigurnosti-to im nekako uvijek promakne s uma kad je ovakva situacija na tapeti.

Dakle, uspjeli smo srediti prostoriju gdje će se sva djeca na jednom mjestu skidati.
Roditelji dovode, presvlače djecu i odlaze iz objekta za vrijeme trajanja sata ritmike (vrata se zaključavaju kako bi izbjegli krađe i cirkuliranje ljudi po objektu koji nemaju što tražiti u to vrijeme).
Kad ritmika završi, otključavaju se vrata i puštaju roditelji u garderobu da obuku dijete i odvedu.
Između svake grupe je 15 minuta vremena da izbjegnemo gužvu i traženje odjeće i ostalih stvari, i onda tek ulazi druga grupa.
Kad i druga odradi cijeli gore navedeni "ritual", sve se ponavlja i sa trećom grupicom djece.

Nadam se da ću napokon uvesti red među roditelje a tako imat i svu djecu pod okom kad dolaze i odlaze iz dvorane.

I sad kad mi neko kaže da osim što vodi dijete i ostavi ga na nekoj od aktivnosti nema nikakve brige-pitam se dal je to stvarno tako mislio ili postoji sve ovo što i ja prolazim s mališanima i njihovim roditeljima.

Dodatak:
Obzirom da sam možda nedovoljno jasno završila, pa da pojasnim svoj kraj;
Koliko je zapravo roditeljima bitno što njihova djeca rade na nekim tečajevima ili grupama?! Dali je to samo korištenje vremena da bi oni otišli na kavu i imali malo mira od svoje djece ili im je ipak bitno da se dijete bavim nečim i da nešto nauči!??

Slušajući neki dan komentare na poslu od jedne kolegice koja svoje dijete vodi u neku od naših baletnih škola, ostala sam zapravo iznenađena njenim stavom:
"ja svoju malu odvedem na balet (curica ima 4 godine) i ona tam hoda po prstima ko i doma, al ja barem nemoram to raditi s njom. Ionak nebu niš novo naučila, niti oni nekaj pametnog tam rade..."
Meni je to omalovažavanje mog rada (mislim na ples a ne direktno na moj rad jer nemam veze s osnovnom školom za balet i ritmiku osim što sam je i ja polazila). Pogotovo ako oni STVARNO ništa ne rade osim što hodaju po prstima (što sumnjam, ali uvijek postoje iznimke), onda je to sramotno za sve voditelje koji rade i trude se da djeca koja dolaze na ritmiku ili balet (ili bilo koji ples za predškolski, školski ili bilo koji uzrast), jer ima nas koji dajemo znanje i učimo druge i uvježbavamo tisuću pokreta sa svojim polaznicima da bi napredovali u svim smislima. I onda se nađe neko ko ovako komentira i normalno da se pretvorim u zmaja! Al isto tako znam da ima hrpetina takvih roditelja i sa istim takvih stavom... i moram se pomiriti s time. Nadam se samo da ću imati puno više onih roditelja kojima je bitno što mu dijete radi i koji će se interesirati za rad studija u koji dovodi dijete.


- 09:13 - Pitanja-komentari? (11) - Printaj - #

05.10.2005., srijeda

"Goli" ples

sa ili bez navodnika. Prije par dana dobila sam obavijest da dolazi jedna predstava, i naravno da je tu bio i link koji malo pobliže govori o predstavi, o koreografu, o izvođačima... Ma i na tjednu suvremenog plesa je također bilo predstava gdje su polugoli ili potpuno goli plesači pokretom pričali svoju priču (ili priču koreografa, tak svejedno). Ono što meni jednostavno nije po nekom mom ukusu je baš ta, nazovimo je "golost". Možda sam previše konzervativna, možda samo moj način razmišljanja nije dovoljno dalekosežan da shvati priču za koju je potrebno da plesači budu goli. Iskreno, ne vidim koji je tu gušt, i što se to nemože dočarati pokretom i sa nekim kostimom na sebi!? Koji dio odjevnog predmeta ti smeta dok plešeš ako imaš na sebi triko, uski ili široki kostim, krpicu ili bundu (ok, ovo zadnje shvaćam zašto bi bilo suvišno :-) ) ali kostim je jedan od velikih stavki u plesu! Kao i muzika i koreografija, scenografija i ono najvažnije izvedba i ekspresija plesača. Namjerno sam stavila najbitnije na kraj jer se opet vracam na početak koji je ponovno-zašto goli ples?! I opet razmišljam, ne treba se sramiti svog tijela, i to kužim, ali zašto to pokazivati u predstavi? Pa onda još, obzirom na prirodu plesa i kretanja u svim mogućim pozama... mislim, znate kaj oču reči, kaj se sve vidi ili ne...

Ja jednostavno to neću nikada shvatiti, sigurno neću nikada napraviti koreografiju niti idejno niti ikako a da mi plesači budu goli. Ja obožavam boje, kostime, šminku koja radi čuda. Nezaboravne su mi produkcije koje smo imali (i još neki imaju) sa po 3 kostima na sebi jer je premalo vremena između plesnih točaka da se presvučeš pa onda samo skidaš sa sebe te krpice natopljenje znojem... ali sve s osmjehom na licu jer znaš što ljudi vide kad se pojaviš, a to je pregršt boja i lepršavih (manje ili više) komadića odjeće koju ste baka, mama, susjeda i prijateljica krojile i slagale da ispadne kostim kakav je zamišljen. Naravno, govorim o amaterskim produkcijama, no i predstave profi plesnih ansambala isto bi trebale biti življih kostima. Primjećujem da se sve predstave (čast iznimkama, kojih je malo) svode na zemljane boje kostima, crne ili neke sive nijanse uz svoj stav-da se treba gledati izvođenje i pokret a ne kostim, on nije bitan. Ma vraga nije bitan! Uvijek je izgled bitan. Gdje god dođeš, gdje god se pojaviš uvijek će te svatko prvo odmjeriti, pogledati, prokomentirati tvoju odjeću, obuću, frizuru... a kako to isto nebi ljudi radili na sceni na kojoj si dominantni dio ti-plesač sa svojim pokretima i svojim tijelom koje je golo ili obučeno u nešto.
Ja ću se radije diviti bojama kostima i šminke uz koreografiju, nego gledati gola tijela i slušati sa strane komentare raznih gledatelja o tome kakve ko ima cice od plesačica i koliko je kojem plesaču dugačak i kako se klati njegov "ponos" dok pleše.
Sjećate se filma "Moulin Rouge"? Prva stvar na koju sam pomislila kad sam gledala film je bila: koja scena! Kakvi kostimi! KOJE BOJE! Dočarali su cijelu priču savršenim kombiniranje boja, kostima i plesa... mora da je projekt koštao ko Svetog Petra kajgana. Istina da me više projekt oduševio nego film kao film i njegova tematika, ali mora im se priznat megalomanski trudu oko scenografije, šminke i kostima.


Cijenim svačije mišljenje o tome što je za koga ples, ali stojim čvrsto kod svog stajališta: za mene je ples spoj muzike, pokreta plesača, kostima, rasvjete i scene! Želja mi je napraviti koreografiju čiju će priču svi shvatiti, a ne da se na kraju predstave pitaju (hodajući doma nakon predstave): Što je "pisac" time htio reči!??

Svako smišlja svoju plesnu sekvencu!
A ako tko ima kaj za dodat-nek izvoli.

- 10:32 - Pitanja-komentari? (6) - Printaj - #

04.10.2005., utorak

Flor Kilah Inmemoriam Jam



Flor Kilah Inmemoriam Jam
(07.10.2005. Klub Aquarius)


Godinu dana nakon tragične pogibije Gorana Kolareka aka Flor Kilah, približilo se i ponovno održavanje Flor Kilah Inmemoriam Jam. Flor Kilah, najbolji Hrvatski breaker, jedan od začetnika break dance scene u Hrvatskoj, stvorio je cijelu novu generaciju Bboya na našim prostorima. Bio je zaštitno lice hrvatskog break dance-a, nastupao u mnogim spotovima, te svugdje gde se vidio break, vidjelo se i njega.
Od jeseni 2004. godine radi se Flor Kilah Inmemoriam Jam, koji postaje Hrvatski hip-hop festival, a prošle godine taj događaj oborio je posjećenost kluba Aquarius. Ove godine događaj se ponavlja
u petak 07.10. također u klubu Aquarius u organizaciji FreeStyle Kings-a i Black Out-a. Ovaj događaj počinje u 21h, a svojim bogatim programom zadovoljit će sve ljubitelje hip-hop-a.
Na stage-u će se izmjenjivati najbolji MC-i, DJ-i i breakeri. Izvođači poput Ede Maajke, Generala Wooa & Nereda, Bolesne braće, Stoke i Targeta, Ivane i Marije Husar, XL-a kao i 15 najboljih domaćih i stranih break dance grupa jednostavno će zapaliti Aquarius i definitivno držati sve posjetitelje na nogama cijelu večer. DJ-i poput Phatt Philli-a, Frx-a, Carlita, Bizze i Chilla, začiniti će atmosferu dobrim beatovima hip-hop-a, R&B-a, break beata i dance halla, dok će Vas bboy Atomic na mikrofonu voditi kroz cijelu večer.
Uz sve izvođače moći ćete vidjeti i "Don Kolarek Wear Show". Prema idejama koje je njezin sin započeo, majka Gorana Kolareka nastavila je kreirati modnu liniju.

Vladimir Smud aka Atomic
FreeStyle Kings
web.:www.freestylekings.org
contact: mobile: +385 (0)98 501 181
email: contact@freestylekings.org


kupus-odlazak Velikog
lupiga.com


- 09:27 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

03.10.2005., ponedjeljak

GRUPE-TERMINI-CIJENE

--------Grupa-------------------Dani---------Vrijeme-----Cijena/mj.

RITMIKA 1 (3-4 godine): PON & SRI = 16:45-17:30 = 150kn

RITMIKA 2 (4,5-5 godina): PON & SRI = 17:45-18:30 = 150kn

RITMIKA 3 (5,5-7 god): PON & SRI = 18:45-19:45 = 150kn

JAZZ-RITMIKA (8-12 god): UTO & ČET = 20:00-21:00 = 180kn
Grupa nije formirana - još uzimamo predbilježbe.
Kad se skupi 10 polaznika grupa se otvara.


JAZZ (stariji od 15 g.): UTO & PET = 21:00-22:30 = 200kn

JAZZ - REKREACIJA: PON & ČET = 21:00-22:00 = 180kn
Cijena probnog sata:
=20 kn za polaznike plesa i ritmike
=30 kn za polaznike ritmika-jazz, jazz i jazz-rekreacija

* Uplata probnog sata oduzima se od pune cijene u slučaju kada se polaznik odluči na pohađanje tečaja.

Cijena za pola mjeseca:
=75 kn za polaznike programa plesa i ritmike
=90 kn za polaznike ritmika-jazz, jazz i jazz-rekreacija

* Minimalni broj polaznika je 10 za otvaranje grupe, a maksimalni 15 kako bi satovi bili kvalitetni i kako bi voditelj svakome od polaznika mogao posvetiti dovoljno pažnje.

PLAĆANJE:
* Svaki mjesec uplate se vrše do 15. u mjesecu za tekući mjesec.

POPUSTI:
* Sestre (braća) 10%
* Mama i dijete 10%
* Djeca djelatnika i djelatnici vrtića 10%

Kontakt broj: 091/522-09-14 Nataša

DOBRO DOŠLI K NAMA!!

- 09:41 - Pitanja-komentari? (4) - Printaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari ON/OFF
Ovo je izlog
Plesnog studija Pegaz
i svih članova, plesač i voditelja koji ga čine.

NASTUPI:
Hrvatski sabor kulture, Trešnjevačka plesna scena, Dani Silvije Hercigonje, Sajam plesa, Božićni Velesajam, Cest is'd best, Advent u srcu Zagreba, F=M...


Video Pegaz:
Youtube - PS. Pegaz

SLIKE s nastupa i iz dvorane
Pegaz-FACEBOOK
Treps - 5/2010.g.
U dvorani 2/2010.g.
Advent - 12/2009.g.
Velesajam - 12/2008.g.
Advent - 12/2008.g.
Jazz dvorana/2008.g.
Karlovac - 11/2008.g.
Ritmika - 11/2008.g.
Jazz - 11/2008.g.
Trešnja - 2008.g.
Treps 1 - 2008.g.
Treps 2 - 2008.g.
Pokazni satovi 2007.g.
Treps 1 - 2007.g.
Treps 2- 2007.g.
F=M - 2007.g.
Pokazni satovi - 2006.g.
Jazz 1 - 2006.g.
Ritmika - 2005.g.
"Cest is'd best" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
"TREPS" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
Ansambl - 2004.g.

Pridružite se našem stvaranju, bez obzira dali ste mali ili veliki. Svi koji volite ples, muziku i druženje, zaplešite i vježbajte s nama.