sdrugestrane

utorak, 06.01.2015.

stanje



i dalje mi je zima. zaleđena sam ne samo zbog stanja u atmosferi, već i unutar sebe.
podhlađena, umirena, kratkog daha, u zatišju.
ne želim da se išta sada događa,
neka vrata za sve stvari budu samo odškrinuta.
u prostoru sam gdje je sve utišano, zaglađene površine
sve miruje u kutovima.

zamišljam da sam u snježnom pejzažu, gdje je sve prekriveno debelim slojem snijega,
zastrto čistom bjelinom i apsolutnom tišinom,
bez tragova stopa, bez svjetla u prozorima
bez dima iz dimnjaka.
samo bijelo noćno nebo
iz kojeg satima pada živa, gusta, bijela koprena koja
prigušuje sve...
sve zvukove koji se inače mogu čuti.
zaklanja sve ...
sve ono što se inače može vidjeti.

tako nekako je sada u krajoliku unutar moje duše.






- 14:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>