sdrugestrane

utorak, 28.06.2011.




..."kakav to prostor odjeljuje čovjeka od njegovih bližnjih i čini ga samotnim?

....samoća se ne mjeri kilometrima prostora koji se umeću između čovjeka i njegovih bližnjih"...

henry david thoreau - walden





ove riječi govore o onom što sam već danima željela ovdje napisati,
o toj beznadnoj dubokoj samotnosti koja me obuzima.

osjećam je dok sam među ljudima koji u životu samo zastanu kraj mene,
pored onih koji prođu i ne zastanu, pored onih koji me i ne primijete.

u njenoj sam vlasti i dok dijelim svoje sate, dane, godine.
s ljudima koji su mi najbliži i najvažniji, koje volim.

kao da postoji jedan veliki nedostatak, neka prazna odaja u meni
nešto neispunjeno,
sanjano u davno vrijeme djetinjstva, nikad ostvareno.

govorim si, sve je dobro, sve je u redu, sve imaš, puno si postigla.
ali unutra je neka tuga,
napuštenost iz davnina uvijek se vraća.

uvijek ostaje u nama trag djeteta koje je neshvaćeno od svijeta odraslih.

ta neshvaćenost,
gledanje iz drugog kuta, druge visine;
ti strani glasovi i nepoznate riječi.

neki drugi svijet,
neki drugi svemir.

gdje i kome pripadam?



Photobucket




- 22:48 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>