tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

četvrtak, 31.08.2006.

jedan od onih tupih dana....

ovu pricu dobih od kolege mailom...vidio me natmurenu kao olujno nebo ispred hrpetine papira i jos uvijek na poslu... odlucio me malo nasmijati...evo price pa mozda i vama izmami koji osmjeh na lice :) ili barem bolan grc :)

Dio prvi

"Za sve vas koji ponekad imate los dan, kada vam je stvarno potrebno da se na nekome ispraznite! Nemojte vrebati one koje znate, ispraznite se na nekome koga NE ZNATE!

Sad obratite paznju na ovo:

Sjedio sam za radnim stolom kada se sjetih da moram obaviti jedan telefonski razgovor. Nasao sam broj i nazvao.

Neko je sa druge strane digao slusalicu: "Hallo?", a ja sam ljubazno uzvratio:

"Ovdje Ivan, mogu li razgovarati sa Lidijom, molim vas?"

Odjednom mi je tip zalupio slusalicu! Nisam mogao vjerovati da neko moze biti tako nepristojan.

Potrazio sam Lidijin telefon preko informacija i pozvao je. Slucajno mi je dala pogresna zadnja dva broja.Nakon sto sam zavrsio sa Lidijom, primijetio sam na stolu papiric sa pogresnim brojem.

Nazvao sam taj broj jos jednom. Kad mi se ista osoba javila, proderao sam se "Kretenu jedan!" i zalupio sam mu slusalicu.

Pored njegovog broja telefona napisao sam "Kreten", a papiric odložio u ladicu radnog stola. Svakih nekoliko tjedana, kada sam placao racune ili kad bih imao stvarno los dan, pozvao bih ga.

On bi odgovorio, a ja bih povikao "Ti si kreten!" To bi me uvjek razveselilo.

Kasnije tijekom godine telefonska je kompanija uvela "Caller ID".

To je za mene bilo pravo razocarenje, jer mi se učinilo da vise necu moci zvati "Kretena". Onda sam se jednog dana sjetio: nazvao sam njegov broj, i kada se tip javio rekao sam izmjenjenim glasom:

"Dobar dan," zatim sam rekao neko izmisljeno ime: "Ovdje referent za odnose s javnoscu vase telefonske kompanije, zovem da vas pitam da li ste upoznati sa nasim 'Caller ID' programom?"

Tip je zagrmio u telefon "NE!" i zalupio slusalicu. Brzo sam ga ponovo nazvao i rekao: "To je zato sto ste kreten!"

Razlog sto vam pricam ovu pricu je da vam pokazem da, ukoliko vas nesto tisti, ipak mozete uciniti nesto s tim u svezi. "


Dio drugi

Staroj gospođi ispred supermarketa stvarno je trebalo vremena da izade sa parkinga.
Već sam mislio da nikada nece izaci. Konacno, njen je auto počeo polako izlaziti sa parkinga i ja sam se cak vratio par metara unazad da joj dam dovoljno prostora.

"Super ," mislio sam, "konacno odlazi!".

Iznenada se neka crna skoda zaleti sa druge strane parkinga iz suprotnog pravca i uleti pravo na njeno mjesto.

Poceo sam trubiti: "Ej, mladiću, ne mozes tako! Ja sam prvi stigao!" Tip je izasao iz svoje skode totalno me ignorirajuci.

Otisao je u supermarket praveci se da me nije cuo. Pomislio sam u sebi da je i ovaj tip kreten.

Izgleda da na ovom svjetu stvarno ima puno kretena.

Primjetio sam da na autu ima zaljepljen papir sa natpisom "NA PRODAJU".

Zapisao sam njegov broj telefona.

Onda sam "lovio" drugo mjesto za parkiranje. Nakon par dana, ponovno sam, sjedeci za svojim radnim stolom, nazvao i viknuo u slusalicu:

"Ti si kreten!"(Sada ga je stvarno lako zvati, jer sam njegov broj stavio na "speed dial".)

Primjetio sam u adresaru broj onog tipa sto vozi crnu skodu. Pomislio sam da je bolje da i njega nazovem. Nakon par zvonjenja netko se javio:

"Halo?" upitao sam "Da li vi prodajete crnu skodu?" - odgovorio je: "Da, ja sam."

"Kažite mi, molim vas, gdje mogu pogledati auto?"

"Ja zivim u Istarskoj 3, to vam je ona zuta zgrada, a auto je parkiran ispred."

Onda sam pitao: "A kako se vi zovete?" - odgovorio je - "Ivan Maric"

"Kad mogu navratiti, kad ste kuci, Ivane?"

"Pa, većeras sam kuci."

"Slusajte Ivane ... Nesto bih Vam rekao?"

"Da?"

"Ivane, Vi ste jedan običan kreten!" I zalupio sam mu slusalicu.

Zatim sam i njegov broj dodao na "speed dial".

Sad sam, kad god imam neki problem, mogao zvati dva kretena."


Dio treci

"Nakon nekoliko mjeseci skoro mi je prestalo biti zabavno zvati kretene i zalupiti im slusalicu. Ozbiljno sam razmotrio taj problem i nasao rjesenje.

Prvo, nazvao sam Kretena br.1. Tip je ljubazno rekao "Halo?", a ja sam povikao "Kretenu jedan!", ali nisam zalupio slusalicu.

Kreten je pitao "Jesi li jos uvjek tu?"

"Jesam."

"Prestani me zvati!"

"Necu!"

"Kako ti je ime, prijatelju?"

"Ivan"

"Gdje zivis, Ivane?"

"U Istarskoj 3. To je zuta kuca, a ispred nje je parkirana moja crna skoda."

"Slusaj! Sad dolazim k tebi! Bolje ti je da se pomolis, zadnji put..."

"Da, da, baš si me uplasio, KRETENCINO!" - onda sam mu zalupio slusalicu.

Nazvao sam Kretena #2. "Halo?"

"Halo, Kretenu!"

"Hej, ako ikada saznam ko si ti..."

"Sta ces ako saznas?"

"Isprasicu te ....!"

"Pa, evo baš imaš priliku: upravo dolazim do tebe KRETENCINO!"

I njemu sam zalupio slusalicu.

Onda sam nazvao policiju i rekao im da idem u Istarsku 3 isprebijati ljubavnika moje žene.

Zatim sam pozvao lokalnu TV stanicu i rekao im uzbudeno da se u Istarskoj upravo dešava obracun bandi.

Sjeo sam u auto i odvezao se na mjesto dogadaja. Fenomenalno!

Trebalo je vidjeti dva kretena kako lome kosti jedan drugom ispred policijske patrole sa dugim cjevima uperenim u njih, dok sve to snima televizija i promatra okupljena gomila ...

Za uspomenu, snimio sam događaj na vecernjem dnevniku . ..."

Mislim da je ovo kraj !?"


obozavam sretne krajeve, a vi :)

31.08.2006. u 18:06 • ŠaputanjaOtisak#

srijeda, 23.08.2006.

Muke po Khanu

plavooki mi je na poklon donio nocnu moru - buhe! katastrofa! ove godine, za razliku od svih prethodnih, iako se kupa svakih 2 mjeseca, a frontline stavljamo svaka 4 tjedna, crne skacuce krvopije mu zagorcavaju zivot, a samim time moj pretvaraju u nocnu moru.

sve normalne zivotinje znaju da kad buha grize, ti se fino poceses nogom ili rukom ovisi sto ti je prakticnije. no, moj plavooki je preveliki genijalac, da bi tako trivijalnim metodama rjesavao se tih krvopija na bombonima. on ih prvo lize, lize, dok mu dlaka ne pocne izgledati kao frisko nauljen talijan, a zatim - trk. sprinteri mu nisu ravni kojom brzinom se jadnik nada pobjeci od buha. no

uglavnom, jucer sam se prije svega opskrbila strpljenjem i odlucnoscu da u dvoboju buhe vs moj ego, pobijedi naravno - moj ego yes

najprije posjet pet centru - lista za kupovinu glasi:
sampon protiv buha, krpelja i inih napasnika
ampule frontline komada 3 (tako sam 3 mjeseca mirna)
sprej za stan buduci se svakih 3-4 tjedna mora presprejati parket i sva mjesta na kojima dlakavci spavaju

cim sam dosla, presvlacenje u kupaci kostim. ako mislite da macka mozete okupati bez da okupate i sebi, gadno se varate. kako bi on bar malo bio mirniji, oboje ulazimo u kadu. on ce biti mokar do koze, a mozda meni ostane dio suhe koze yes kada - hm...plavookom se to nimalo ne svidja. pogotovo kad me vidi da sjedam na rub kade naoruzana nekom bocicom. lose mu se pise. wink izbacuje svoje kandze, odlucan u namjeri da pobjegne. a-a! nece moci! danas se kupamo i ubijamo buhe. slijedi tusiranje kako bi plavooki bio smocen do koze. koliko glasan moze biti saznali su i oni tri kvarta dalje yesyesyes

jedino je rika lavova iz obliznjeg zooloskog vrta glasnija od rezanja i mjaukanja koje proizvodi plavooki. vjesto izbjegavajuci kandze i bijesne poglede kojima superman smrzava protivnike, plavooki je nasapunjan iliti nasamponiran. sad slijedi cekanje da bestije crknu.

ajoj!eekeek nakon 5 min nastaje bijeg u borbi za zivot buhlje nacije! kad su se razmilile, strava...srecom sampon djeluje odmah, bez obzira sto jos imaju snage izaci na povrsinu krzna, mrtve su i to je to. njihova smrt samo je pitanje sekundi thumbup ubojica na djelu ih likvidira nemilosrdno. dizem plavookog na noge kako bih vidjela emigriranje s trbuha. uzas... 25 debelih mesnatih odvratnih crnih krvopija s debelim smedjim dupetima marsiraju put repa. aha! krivi smijer. tu ima hrpa pjene od sampona yesyesyesbang

ispiranje prvi puta. plavooki se dere kao da mu pincetom cupam dlaku po dlaku, rezi ko lav kojem netko upravo krade but ispod sape, i zavija kao bijesni tigar kojem je plijen pobjegao. slijedi drugo samponiranje kako bismo pobili jos one koje su odlucile emigrirati na vrh glave. gusti cesalj i friziranje. e sad je konacno utihnuo. mrzi cesljanje, ali zna ako se umiri i prestane otimati uz urlikanje, cesljanje brzo prodje. sve su ubijene. pocesljan je od glave do repa. sve smo ih izbacili iz dlake. ispiranje i zadnja provjera. nema vise niti jedna krvopije. sve su odstranjene.

plavooki izgleda zaista jadno. onako mokar je polovica macka kakav je inace. sijamci nisu neki debeljuce osim ako ih takvima ne napravite, ali sad je fakat kao sijamac iz aristocats-a :) uzimam rucnike i umatam jadnicka ne bih li ga bar malo osusila za pocetak. slijedi trljanje rucnicima sve dok mu dlaka ne pocne strsati kao da sam ga upravo istekala iz uticnice yes uredno se oprao i zalizao strsecu dlaku.

uvrijedjeno se popeo na orbitrek i okrenuo mi svoju prepostovanu. komunikacija je na nuli. ili preciznije - danas ne razgovaram s tobom jer si ti okrutna. okupala si me!!!! ludludlud si ti malo luda? tko ti je rekao da se macke vole kupati? zar ti ja izgledam kao dupin ili kit mozda? izgledam li kao netko tko voli imati mokre sape? NE! burninmad

umoran od borbe sa mnom i buhama, smjesta se na kornjacin tank, sklupca i sniva snove u kojima bjezi od vode yesyesyes

spavao je na tom tanku do navecer, kad sam ga preselila k sebi. zadovoljno predenje, puse i mazenje znacilo je - ok, oprostio sam ti, ali samo zato sto te tako puno volim. drugi put necu ti oprostiti tako brzo i lako. cerekcerekcerek nda...zahvalan je jer ga bestije vise ne grizu. a i nece slijedeca dva mjeseca, bar se nadam.

laku noc, plavooki, sorry ali sat do novog kupanja je poceo otkucavati. ako padne snijeg, neces se kupati dok ne okopni yes

23.08.2006. u 09:25 • ŠaputanjaOtisak#

ponedjeljak, 21.08.2006.

Istarski traffic report

kao sto rekoh, dragi moji, cetiri luda dana istre su prosla i evo mene opet medju svekolikim pucanstvom, da vam zagorcavam pijenje jutarnjih kava svojim piskaranjem na blogu.

Dan 1. cetvrtak 17.08.2006

najbolja zema na svijetu pokupljena je mojim autom i tako se n2 putise put istre. planirano vrijeme polaska bilo je 7.00 AM no dragi banditic i njegova skvadra odlucili su mi pomrsiti planove. stoga uzalud nuvi napisao vrijeme dolaska, jer je ono istog casa kad startah put bilo zaglavljeno, prolongirano i pretvoreno u polusatno kasnjenje. za osobu koja ne kasni, tih pol sata su bili koma.

mantra "idemo na godisnji, na more, nista mi ne smije i nece pokvariti raspolozenje" polako je posustajala i nekako mi vise nije drzala osmjeh na licu, vec su se obrve pocele skupljati u ljutito V, dok su mi munje pocele sijevati ka banditicevom obitavalistu. steta sto opet nije bio na tramvajskoj stanici gdje ga vidjam svakog jutra, jer bih mu priustila voznju na haubi s ukljucenim metlicama brisaca wink

uglavnom, probivsi se konacno do palme, sparkirah se drsko i bezobrazno upalivsi cetiri zmigavca cool odbirah trazeni broj i ubrzo se moja kompanjonka u zlocinu spustila natovarena prtljagom. ruksak s odjecom za 10 dana (ne, ne, nije jedna od onih koja na put od cetiri dana nosi cijeli ormar, vec cura nakon naseg druzenja produzuje svoj godisnji za jos 7 dana boravka u drugom mjestu u drustvu brata i necaka svoga). tezak, mogu reci poprilicno. papica (dva sendvica i sokici). smjeh - stara, ponijela sam kavu u vrecicama, mlijeko, sokove, red bull i kekse. mislis li da ce nam to biti dosta za po putu ? njami

uglavnom, kad se konacno smjestismo, prvo morah demonstrirati kako bestija ima nove zvucnike straga, pa su basici konacno fiiiiini. ubacujem putnu kompilaciju by nina i n2 krece put motovuna.

nuvi je dobio odrediste i sad nas umilna teta dzipiesa navigava kamo da vozimo. unijele smo i zaustavnu tocku (pazin) te konacno krenule, ali zaista krenule. vrijeme polaska 7.49 AM. ok, kasnimo 49 min ali koga briga, nikamo nam se ne zuri. i onako smo za 2 sata na odredistu i idemo na kupanje cim se smjestimo.

vozile smo se autoputom, pa je voznja vise manje bila uobicajena - malo preticemo mi njih, malo oni nas, malo masu oni nama, malo trepcemo mi njima i tako sve do naplatnih kucica. tunel ucka je bio komican. ej nina dodaj mi novcanik, trebamo platiti tunelarinu. evo evo....e gle onaj auto...evo evo wink

jos malo pa smo u pazinu. dogovara se jutarnja kava. pa tek je 9 sati ujutro. ajmo ekipa, kakvo je to nejavljanje. uf...kamion sa smecem. na moju veliku zalost stoka se ukrcala ispred mene. kud bas ispred mene i jos stave punu crtu da ga ne mogu zaobici no u medjuvremenu smo se teta dzipiesa i ja pocele svadjati koja od nas zna kamo ide, jer je ona stalno nesto htjela kalkulirati. u prijevodu - nemam pojma gdje sam, pa cekam da ti ciko satelit sapne gdje si zujo

uglavnom, pejzaz kroz koji vozimo tesko je opisati. inace bih jurcala i cajger zabijala do dna, ali tako smo nekak se ufurale obje da nam se nikamo ne zuri, da imamo vremena, godisnji i tako to, da je cajger uglavnom na autoputu bio 130 dok je nakon toga pao na 80-100 ovisno o cesti i smecekamionu :)

ziva uzivancija. kruzanje onako laganini, mjuza taman prilagodjena ukusu. drustvo u autu - SAVRSENO kiss

dolazimo u pazin, i pazi sad - trebas negdje parkirati. ok idemo na placeni parking jer je najblizi saxu gdje se nalazimo na kofeinu s haloterom, nesudjenim zenikom (ako prezivi vlastito vjencanje) i tko zna koga ce jos jutarnja kava izmamiti iz kreveta.

ako ikada budete placali parking u pazinu, ono sto vam izadje kao tzv. parking karta, poslije se moze koristiti kao zavoj, plahta za pokrivanje, wc papir itd. uglavnom dobila sam bez pretjerivanja pola metra parkirnu kartu. bit ce da je od sunca aparat za naplatu parkiranja malo popidija, pa pljuje pol metra papira, da bi nakon toga napisao "automat ne radi. nema papira" kak nema? pa imam ja plahtu evo... bang

kava konacno :) e kad odete u pazin i sretnete ekipu iz zga, e to je onda fakat smijesno. no eto, i to nam se desilo.

ugodno procavrljasmo s haloterom, linom, dragom i ekipom. docekasmo i taju s njenom novom jurilicom, pa se koke otputishe put motovuna, ili preciznije motovunskog ranca, u vlasnistvu popularnog kuma. kum je inace umjetnik, pa ga kao takvog mozete i vizualizirati. otkacen covjek srednjih godina. opicen suncem yes

ni nuvi nam nije pomogao locirati ranch. izgubile smo se jedno dva puta prije nego izbismo na pravi makadam. a makadam - e to je zaista offroad iskustvo. dum dum krrrrrrrrr (grebanje kamenja po podvozju)... bam! pogodio je kamen u podvozje....prasina se dize....a mi se i dalje smijemo yes

konacno kuca, ranch i konji na vidiku. uparkiravam na prvo slobodno mjesto. iskrcat cemo se kasnije. vani parkirana dva automobila. ok, znaci ima nas jos. ulazimo u kucu i tamo zaticemo big man S-a. covjek je legenda. skompale se n2 s njim i njegovom curom odmah. stanje u kuci - u jednoj sobi boravi neki par iz zagreba, ali oni su cudni i uglavnom izbjegavaju sve zive osim vodje naseg harema the big S-a. prva zena kaze da i onako oni sutra odlaze pa eto...ostaje kuca na nas 5 cura!!!! eekeekeekeekeek ajoj! pet zena...to meni zbilja prevec. ne bi n2 bio face da nismo uspjele ekipu S&S nagovoriti da ostanu i druze se s nama sva cetiri dana ilitiga do nedjelje.

brzinsko iskrcavanje prtljage i ajmo se kupati. more, more, more, more! kako bi N rekla "idem se baciti u more i cekati green peace da me vrati natrag u more jer se nasukah!" idemo! potrpasmo se u tri auta i picim, picim, picicu, a do mora stici cu!

prvi dan kupamo se u novigradu. plaza - veliko kamenje ostrije, kamenje obraslo travom i lagama, betonirani mol. more izrazito valovito. ma koga smetaju valovi, bitno da smo na moru, u moru yes vodja harema uci svoje hanume "pozdrav valu". vrlo efikasna metoda kojom skacete kad je val pred vama, i vjesto izbjegavate moguce gutanje slane vode. ok, trebalo mu je podosta puta pokazivanja, prije nego svih 6 hanuma proskakase i pozdravishe valove.

brzinsko susenje i onda opet kava. pa kebab, pa prezivljavanje. ajme...umrijet cu. kebab je bio turbo zasitan.

pidarija s bestijom. sprica ulje. hm...rolleyesrolleyesrolleyes ubit cu servisere. ne bi serviser bio serviser kad nesto ne bi bilo zasrano burninmadburninmadburninmad ponavljam si mantru "na godisnjem si, ne nerviraj se, to ces rijesiti u zagrebu"...slabo pali, ali ajde...sef harema uspio me umiriti pa nastavljamo put motovnuna. vozimo se vozimo, neznamdaljetekstpjesme.... ali super nam je...

vecer - rostilj. kuca ima kameni rostilj u kuci. prva liga. kad je meso i prilozi konacno bilo peceno, prionuli smo hranjenju. jedino vrijeme u koje bi u kuci vladala tisina bilo je spavanje ili klopanje. u protivnom svi brbljavi yes

oko ponoci, kad smo vec nazderani, postali umorni - odlucujemo se uputiti u krevete. mislim da sam zaspala cim mi je glava jastuk dodirnula. sanjala sam ....nesto....valjda

Dan 2. petak 18.08.2006

nakon budjenja u prilicno ranu uru, valjda posljedica mira i tisine oko nas, a i sunca koje temperaturu u sobi dize previsoko, spustamo se u prizemlje na kavu. dorucak u tzv. tisini... prokrmeljavamo. usput pada dogovor da opet idemo na kupanje. n2 je htio ici u rovinj, ali kuknjava i zapomaganje "ja ne ovo ono" nas je odgovorila pa idemo u umag.

pakiramo se u dva auta i krecemo. nuvi opet navigava. teta dzipiesa se odljutila pa nas uredno dovodi od parkinga u umagu. ostavljamo aute, nakon uredno placenih tri sata parkinga. odlucili ga ipak platiti jer smo ugledati uhapsen bmw yes ak hapse velike aute, kaj ce napraviti mojoj bestijici zujo

potraga za plazom nije uspjesna od prve. 365dnevnapmsa nam svima pocinje zagorcavati zivot. mislim zaista ne kuzim zasto ljudi ako znaju da su u banani, jednostavno ne kazu - evo ja bum tu sjedila i citala, a vi landrajte okolo. meni se ne hoda, ne volim sunce i more i hocu glumiti gljivu u hladu. niti bi se tko bunio, niti bi joj tko predbacio, ali histeriziranje mi dize tlak na visoko, a trosi toleranciju pretjeranom brzinom. s izrazito hladnim i mirnim tonom kazem da trazimo vlakic koji ce nas sve skupa odvesti do plaze. nitko je nece nositi, daklem mora hodati. ako ne, moze sjesti i cekati nas slijedecih nekoliko sati dok se mi okupamo i vratimo.

365dnevnapmsa ne posustaje, vec kuka i dalje. iskljucujem ton i ostavljam sliku, okrecem se i hodam dalje. gle, moramo pronaci vlakic i onda smo na konju. vlakic vozi do plaze, a tamo se zabij u hlad i kaj se mene tice ne moras izaci do navecer. blabla

plaza je ok, covjek na covjeku, ali sto drugo ocekivati od kolovoza na moru wave prvi iskrcaj neuspjesan. plaza je betonirana!!! halo?! sorry, ali ja idem na onu drugu, ne kupa mi se na betonu. hocu imati osjecaj da sam u moru a ne na bazenu. vecina zeli ici na plazu pokraj koje smo prosli, ali pmsa kao prvo ima platforme u kojima jedva hoda, suknju koja definitivno nije ni za sto osim za sjedenje, kuka i dalje da ce ona riknuti, da ne moze hodati ovo-ono, svima vec ide ne na zivce nego beyond, uglavnom....konacno smo na plazi od sljunka i pijeska. pmsa se sklanja u hlad, no dupe ne bi otislo samo po suncobran, nego kad sam donijela suncobran za skloniti stvari koje ne smiju na sunce, pogotovo ne direktno, odmah se parkirala ispod. trebalo je dic dupe i donijeti suncobran, ali zato mi je kvocala cijelo vrijeme da vjetar okrece suncobran! burninmadburninmad zeno, zar ne shvacas da sam izraziti zenomrzac, ne podnosim pmse i sad mi ti jos seres?! sorry, stara ali igras se sa zivotom. mogla bih te utopiti u kapljici znoja koja mi upravo curi niz vrat.

kako ne bih ubila zenu, odlucujem pobjeci i plivati dok ne crknem. drustvo je za. pmsa nam se pridruzuje headbang pa pobogu! ako neces na sunce, ne da ti se kupati, koji qrac i isla s nama????

mi smo se potapali, skakali, nabacivali kamencicima, plivali, uzivali. pmsa nek nas pusti na miru.

S&S su definitivno po mojoj mjeri. n2 i taja u kompi s S&S mogu bilo kamo, pmsu treba ostaviti doma, jer lose utjece na maloljetnicu. stovise, maloljetnica se iz normalne mazne curice, pretvara u histericnu goropadnicu ala pmsa blablablabla

uf...konacno je prosao jos jedan dan. upucujemo se doma. zbog pmse se kuhaju dva obroka, i zamisli sad - pmsi se ne da sici na veceru pa bi valjda da bacimo hranu. a u tri pikse marmelade! naporno je njoj samoj sa sobom.puknucu

pocinak. n2 odlucuje sutra u rovinj. bez pmse i prikolice. iznijela sam prijedlog i prvoj zeni harema. ujutro cemo utanaciti dogovor.

Dan 3. subota 19.08.2006

n2 je nakon budjenja utanacio plan. idemo u rovinj posjetiti mormyja i kos. to je bio plan za jucer, ali eto...zbog jutarnjeg zapomaganja kak ne podnose ljude koje mi idemo vidjeti. uglavnom, taman nakon jutarnje kave, dorucka i toalete, nadjemo ih kako se oblace u badice. idu - nikada necete pogoditi gdje - u rovinj!!! halo?! pa tko je sad tu lud, kukate, i zapomazete dok mi ne otkazemo put u rovinj, i sad kad mi idemo ali bez vas, e onda odjednom i vama se ide....nda...blablablablablabla

uglavnom, pokvarile su izlet u rovinj, ali ajde....bar je nekaj ispalo od svega skupa. okupale se u moru i na kisici ljetnoj, dobro nasmijale, a sve ostalo... ma tko ih shisha. i pmsu i prikolicu koja nema pojma ali bitno da ulijece s glupom izjavom o temi koja nema veze s vezom pa onda pizdi jer ju se ne razumije....

ma kad su pazinjani dosli na kraju sve je ispalo totalno ok. ljudi koji se ne podnose su sjedili skupa. pekle su se i jele palacinke. neki sklapali saveze, neki brakove, a neki jednostavno uzivali u odmoru yes za svakoga ponesto.

igranje covjece ne ljutise oduzilo se do sitnih jutarnjih sati. steta sto je danas vec nedjelja. sutra je zadnji dan i povratak za zagreb. pozdravljamo se, oprastamo do ponovnog susreta i s nekom melankolijom u srcu, i totalno strgani odlazimo na pocinak. smrc...sutra idemo....brzo je proslo....zjev....zijev

Dan 4. nedjelja 20.08.2006

vec nakon budjenja zapocelo je pakiranje stvari. nakrcasmo se u svoje automobile, pozdravismo s tajom i pmsom, a prikolica je glumila uvrijedjenu primadonu. a tak vam je to kad ste u pubertetu a druzite se sa starijima. onda ispadate smijesni kad se durite jer vam je netko u lice rekao da pricate gluposti kad vas nitko nista nije pitao, pa kad se vec ubacujete u razgovor, bar pratite temu a ne pricajte totalne nevezane gluposti samo da bi se ubacili u razgovor cool tak je to kad si mali, a zelis biti veliki, a jos si premali da bi bio veliki. hoce to hoce...puknu te hormoni pa budes ko pmsa.

n2 se pozdravlja sa sefom harema i prvom zenom. padaju dogovori za susret u zg/samoboru. jos jedna kava u pazinu, pa onda svak na svoju stranu. nakon nekoliko gadnih prometnih prekrsaja parkiramo se na dogovorenom mjestu za kofein. ekipa nas ceka. smrc...nekak je bed, znas da odlazis...ali vidjet cemo se mi svi ubrzo.

opet oprastanje, pozdravi i rastanak. moram priznati ljudi su mi super sjeli. bed je sto je vec vrijeme za povratak kucama. da bar mozemo nas kvartet produziti jos malo na par dana no ali ne, mora se doma...

N mora u novi vinodolski. zamislite ovo. hotel koji su uplatili ona, buraz i necak napravio je overbooking pa ih zato smjestaju u apartmanskom naselju Novi (www.novi.hr, pa provjerite sami o cemu govorim) u apartmane s 4 zvjezdice po cijeni placenih aranzmana thumbupthumbupthumbup to se zove biti faca.

vozni park ispred apartmana je impresivan. osim 4 vozila hr tablica i 2 susjeda ih bih-nebih, sve stranci ili bar ljudi sa stranim tablicama na svojim vozilima. vozni park - impresivan. cak sam i ja ostala impresionirana, a nije me bas lako zadiviti.

blizi se moje vrijeme za povratak put zagreba. programiram nuvija za put kuci. procjenio je vrijeme na 1,5 sat. nema sanse. stajem kad mi se stane. stala sam dva puta - jednom uzivajuci u pogledu na pejzaz s uspavanim kravicama koje mi ovoga puta nisu pretrcavale put, vec se lijeno izlezavale na suncu. drugi put uzivajuci u veseloj igri pustenih konja. nisam nosila fotic sa sobom, pa slike nisu pale, jer bijah prelijena izvaditi SE i uslikati koju fotku. radije sam gledala zdrijebe kako nesigurno skakuce uz svoju mamu, jednogodisnjake kako se sepire, pastuhe kako ponosno kaskaju....

polako krecem dalje... ogulin pa zagreb. uzivam u muzici, pejzazu, vijugavoj cesti kojom se vozim, fantasticnim zavojima, mirisu borovine oko mene i suncu koje probija kroz krosnje. gotovo da se gubis u sanjarenju. bestija je napravila hrpu kilometara, zadovoljno prede i vozi me kuci.

ovaj produzeni vikend, bio je kratak ali sladak. N s tobom bilo kuda bilo kada - uvijek! zeno, zakon si, najbolji suputnik kojeg imah u posljednih 4 godine! ma prva liga thumbup

21.08.2006. u 14:40 • ŠaputanjaOtisak#

srijeda, 16.08.2006.

istarska lutanja

dragi moji,

ljeto jos traje, pa ga treba iskoristiti do maksimuma :) tako odlucih produziti vikend. uzeh cetvrtak i petak godisnji pa se s dragom imenjakinjom upucujem put pitoresknog motovuna. tamo nas ocekuju jos dvije frendice (dvije sestre preciznije), pa cemo sve cetiri put mora :)

za subotu je planiran izlet na konjima (za sve perverznjake s prljavom mastom, radi se o 4onoznim zivotinjama koje na ledjima nose ljude ili teret ili kako zelite). ako prezivimo, u ponedjeljak cete citati istarski traffic report, ako ne.... uzivajte u tracanju mog lika i djela thumbup

16.08.2006. u 15:33 • ŠaputanjaOtisak#

četvrtak, 10.08.2006.

umjetnik

Jednog dana UN-ova svjetska zdravstvena organizacija WHO raspisala je
natjecaj na temu "Zivot na planeti u novom mileniju", nagrada je bila
milijun dolara. Stiglo je mnogo prijava i radova.

Na glavnoj sjednici UN-a, Mujin rad proglasen je najboljim.Njegov
izlozak je bio covjek u gacama s gas-maskom koji u jednoj ruci drzi ruzu,
a u drugoj kondom.

Izlazi Kofi Annan i cestita Muji, objasnjavajući publici zasto su bas njega
izabrali pa kaze: " Vidite postovani gosti, gosp. Mujo je vidio danasnji
svijet vrlo bistrim ocima... gas-maska predstavlja zagadjeni okolis,
kondom predstavlja pojavu mnogih spolnih zaraznih bolesti, sama nagost
osobe naglasava siromastinu koja nas je zadesila, no ruza u ruci ipak ukazuje
da za sve nas postoji nada i da ce ipak nastupiti bolja vremena, da cemo
sve to prebroditi.Ali evo dajem rijec gosp. Muji:

"Postovane dame i gospodo, mislim da je doslo do nesporazuma, ja sam
ovu sliku uradio s drugom porukom koja glasi - Jebati s kondomom isto je
sto i mirisati ruzu preko gas maske"

10.08.2006. u 14:47 • ŠaputanjaOtisak#

srijeda, 09.08.2006.

broken trust

svakome se barem jednom u zivotu desi da vas netko povrijedi tako da izgubite povjerenje koje ste do sada davali toj osobi.

e pa nakon dvije i pol godine desilo mi se ponovno. i sto je najkomicnije, svi bi pretpostavili da se radi o muskoj osobi, no wrong! zensko. sa ili bez krilaca, ali uvijek zemsko usere. ne bez razloga prozvase me najvecim muskim sovinistom u zenskoj kozi, ali eto. upoznah prije dvije i pol godine zenu s kojom se od prve sprijateljih. jednostavno imale smo hrpu dodirnih tocaka, smijale smo se i plakale zbog istih stvari i tako se rodilo jedno prijateljstvo. i sve je bilo ok, dok se u to prijateljstvo ne upetljase financije. e, uvijek zbog novca nesto pukne, pa tako prvi puta malo zagundjate, drugi puta ste vec ozbiljno ljuti, no kad vam zbog druge osobe blokiraju karticu - e onda popizdite.

jedan jedini put povjerujete zeni da ce sama uplatiti troskove ucinjene na mojoj kartici, i sto se desi - uplate O! pocetkom mjeseca dobih obavijest da mi je zbog neplacenog racuna (iznos njenih troskova je dva i pol puta veci od troskova koje ja obicno cinim po kartici) blokirali su mi karticu. ne da sam popizdila, nego mi je tlak skocio do stropa. u 10 godina koliko imam tu karticu nikada nije bila blokirana niti ista drugo. besprijekorno clanstvo. najvise sto bih zakasnila s placanjem racuna je jedan do dva dana i to samo zato sto se moje razmazeno dupe naviklo placati racune drito u dinersovoj poslovnici u praskoj, pa ako nisam nasla parking, racun bih platila sutra yes
nije da mi je to jedina kartica, amex imam od svoje 18. godine i isto tako besprijekorna reputacija glede placanja racuna. no kako sam ju manje koristila, ove godine ju otkazah kad mi je istekla clanarina. cemu placati toliko clanarina kad diners peglam kad mi treba (npr. za kupovinu benzina, speceraja ili uveseljavanje svog ega nekom sitnicom). eto, sad mi je vec 9 dana kartica u blokadi jer ne zelim trositi svoj novac da bih placala tudje troskove, a moja krasna "prijateljica" mi je do sada prodala price i price.

zman, kakav seinfeld, ovo je ko u spanjolskoj sapunici - ne znas tko koga, ali znas tko je nahebao burninmadburninmadburninmad

daklem nazovem ja doticnu mladu damu i kazem dobih opomenu da nije placen racun, kako to, rekla si mi da si ga platila kad i ja? pa jesam, dala sam novac rodjaku i on je uplatio u posti. ok, posalji mi slip jer ce mi blokirati karticu. e sad pocinje dinastija, santa barbara, i ine sapunice.
ode ona rodjaku kad se konacno pojavio s puta, da pronadju slip o placenom racunu (dala sam joj originalnu uplatnicu koju mi isprintashe u dinersu, s upisanim iznosom koji treba uplatiit). traze oni njega, kao pizde ovo ono, ne mogu ga pronaci. ok, radi se o malenom papiricu dimenzija 6x10 cm. oko ponoci ju nazovem opet, kao ne mogu naci slip javit ce mi se ujutro. ok, zeludac mi se vec frce, ciro blazevic radi prekovremeno, i vec mi postaje jasno da uplatu nisu izvrsili. pitanje je samo koliko su dugo spremni zavlaciti me.
ujutro naravno nisu pronasli slip, kao idu u postu traziti potvrdu da je novac uplacen. e u posti nista nisu sredili, ide ona sad posuditi novac da plati racun. i tako se to oteglo na dane i dane, i vikend je prosao, i dosla je evo srijeda, a meni jos na racun nije sjeo novac od njene uplate. bas me zanima hoce li sjesti.
sutra joj je rok da mi uplati troskove za novi racun, jer vise ne toleriram niti jedan dan kasnjenja.

naslusah se toliko varijanti prica da vise ne vjerujem niti da je nebo plavo, niti da je more duboko, niti da se zemlja okrece oko sunca. da mi to ona kaze, provjerila bih uz 9 svjedoka i ovjeru javnog biljeznika.

zalostno. u pocetku sam bila tuzna i povrijedjena jer je netko tako zloupotrijebio moje povjerenje. ali sada, sad sam ljuta kao wasabi umak. ubijam pogledom. nemam vise niti zrnce pijeska razumijevanja, povjerenja ili zelje da slusam izgovore od te osobe. f*****' potvrdu o izvrsenoj uplati cekam od petka. srecom u banci sam dobila u subotu stanje u splitu pa vidjeh uplatu dijela novca. jucer je navodno u splitskoj banci uplatila ostatak. ne vjerujem jer mi od jucer nije poslala poruku. da je otisla u postu, vec bi mi dosao fax. stalno price, izgovori, muljanje.

sad je otislo sve nepovratno k vragu. vise se povjerenje ne moze vratiti. do lipnja slijedece godine moram trpiti ovakve pizdarije, ali nakon toga....pa pa....burninmadburninmadburninmad

09.08.2006. u 13:20 • ŠaputanjaOtisak#

ponedjeljak, 07.08.2006.

Traffic report

kao sto sam rekla, danas slijedi izvjesce s dalmatinske rute.

planirani itinerer bio je: zagreb-split-dubrovnik-split-matajna(pag)-zadar-split-sibenik-zagreb

slijedom raznih dogadjaja pag i zadar su otpali ali je zato sve ostalo ostalo.

Petak, 04.08.2006

nadobudno krenuh u 15 sati put splita. cemu se gnjaviti starom karlovackom. odrapit cu taj komadic autoputa za 16 zvjercica, pa onda laganini starom cestom do splita.
mjuza je naravno - depeche mode :) odusevljeno krenuh od rotora, vidjevsi da nema guzve. super :) bit ce to put kao od sale. e onda slijedi iznenadjenje. ispred mene kolona - stoje u obje trake. pogled desno - a s nadvoznjaka kolona vozila koja se NE MICE!!! huh! nice....trebalo mi je 47 minuta da uzmem bloody karticu i izadjem na autoput. nagazis gas i pojuris cim prije, samo da se skinem s autoputa. konacno karlovac. laganini krecem starom cestom, nema puno vozila. cestu iskreno zaboravih, pa nisam pretjerano jurila. 100 km/h. pristojna brzina, a da me ne bi iznenadio kakav preostri zavoj, pa da ne izletim ili ugrozim one koji mi dolaze u susret. vozim laganini, a idiota na cesti svako malo. najbolji je bilo lik u kamioncicu koji je doslovno 17 km blebetao na mobitel koji je drzao izmedju uha i ramena, stisnuvsi ga tako da mu glava doslovno lezi na ramenu :) vrluda cestom lijevo desno, ono gledas i ne vjerujes. halo 92 - molim vas kamioncic ugrozava promet na tom km nakon tog grada rega je ta i ta. heh - mislim da mu se osmjeh ukiselio kad je naletio na murjaka koji se iza njega vozio 5 km nakon mog poziva :) onda je upalio rotirku i zaustavio ga :) izraz lica murjaka bio je - e sad ces shvatiti zasto je handsfree potreban :) LOL burninmad

uspjela sam krivo skrenuti umjesto za udbinu lijevo, produzila ravno i sad smisli kako da se vratis. ok, ljubazni ljudi iz obliznje kuce preporucili da vozim samo ravno pa cu izbiti na gracac i sve pet. pet km duze se vozite ali dodjete na istu cestu - one su vam paralelne :) cooool :)

e kod gracaca iznenadjenje - KRAVA! ne dvonozna, vec ona rogata, tupopogledavajuca bestija na 4 noge, s ekstremno dugim trepavicama. skrenem prema kninu kad iza zavoja - krava stoji mrtva hladna nasred ceste i uziva. pocnem kocit, vidim krava se ne mice, ubit cu ju. smotam volan da cu lijevo, ma vraga idem desno. izletih s ceste ko piloti f1. rezultat - krava i dalje preziva ne mrdnuvsi niti cm od mjesta gdje je prouzrocila izlijetanje mog zmaja s ceste.
jos nabijena adrenalinom jer nisam ubila kravu i nisam ubila sebe, izasla sam iz auta vidjeti sto je od njega ostalo. SVE! NISAM UDARILA NI OSTETILA NITI JEDAN CM SLATKE BESTIJE! proletila sam izmjedju stupica i kamena rubnjaka (one ogromne stare kamene oznake kojima su prije obiljezavali rub ceste). najvise 50ak cm bilo je izmedju auta i kamena. cool!
auto nece zarostati. nista. daje iskru ali ne pali se motor. huh! nazovem hak i pitam za savjet. pricekajte par min, sve bu ok. fakat, pricekah pet min i auto normalno radi. ubacim u rikverc, polako izvezem auto s livade i opet pred kravu. potrubim lagano jednom. nis, gleda mene ona i dalje tupim pogledom. potrubim malo jace, izvirim kroz prozor pa ono "ish!". ma ni makac! stoji, gleda i ni glasa ni pomaka. izadjem van i viknem - ajde! ish! i zatrubim na trubu kroz otvoren prozor automobila. e sad izlijece od nekuda ludi seljanin i urla da sam mu kravu prepala i sad ona nece mlijeko dati! ma molim te, a to stoje tvoja krava na sred ceste i preziva ko krava, a ja se skoro ubih da ne ubijem i nju i sebe - to nikome nista.

sjednem u auto, vec lagano luda od krave koja ne trza i zatrubim. valjda ju je onaj seljak urlanjem konacno prepao, jer se glupa krava konacno udostojila, i dalje zvacuci, prosetati do livade na koju sletih. aleluja!

krecem dalje, a ono pastir s ovcama. ajde, taj bar ovce ne drzi na cesti. u svakom slucaju - krave su glupe i nitko me nikada necu uvjeriti da imaju imalo pameti u tim svojim velikim glavama :)

ostatak puta bio je super. okupah se u rijeci da se malo ohladim, ali to je bilo ono u vodu, iz vode i brzo susenje pa nastavak puta. u split stigoh tocno u 20.00.

ne bi provod bio provod da me zbog glupe regulacije prometa nije htjela oglobiti murja. no papa strumf je bio mlad pa me pustio. uglavnom da bih skrenula lijevo moram voziti umalo do omisa. na prvom semaforu zabranili polukruzno. uzas. no zabranili i skretanje lijevo. mozes desno a kad skrenes desno onda opet vozis u nedodjiju prije nego se mozes okrenuti pa vratiti natrag. nije da sam bahata purgerka koja nema pametnijeg posla nego radit prometne prekrsaje diljem lijepe nase :)

uglavnom o vecerima pisati bilo bi dosadno i monotono, jer sto reci osim - bilo je super, kratko i zaista obilno zaliveno hranom i picem (istina sokovima, ali vozacka mi je draga srcu).

Subota 05.08.2006

jutarnje budjenje - huh. gdje je kava? koliko sam to ubila oko? gdje sam? tko to spava sa mnom u krevetu?

ups :) mala curica :) ne ne, sram vas bilo, nisam pedofilka vec se prijateljicina kcerkica zavukla meni u krevet jer joj je bilo hladno, pa je dosla spavat kod mene. aj dobro. mala je super. tisucu pitanja i tipicno - volim biti u centru paznje, ali kad joj kazes dosta - prestane :) super. u moru moze biti satima, pa smo se super slozile. odmah u 9, nakon kave i dorucka spakirasmo se na plazu. gdje cemo - a u duce naravno, pa necemo se valjda u splitu kupat?! :) ok, duce. dosli tamo a na plazi ni zive duse. bilo nas je tocno 12 na cijeloj plazi. koja uzivancija. oko podne razmiljela se ekipa i doslovno je bilo covjek na covjeku. ne mozes stat, a kamo li rucnik ispruzit. pokupile se mi dalje. makarska je blizu. autom naravno, ne pjesice :)

planirana ruta do paga je otpala uslijed toplog gostoprimstva mojih domacina. nema sanse da ljude zahebem i odem na janjetinu u matajnu kad se oni tako potrudishe oko mene. i tako je dionica split-matajna-split koju prvotno planirah - otpala :) ma bit ce jos janjaca nije da je ono za umrijet :)

ne bih ja bila ja kad ne bi isprobala svoje granice koliko daleko mogu veslati. odluka je pala - rentah neki camac koji likovi rentaju kao morski kajak (kad to spomenuh drzavnom kajakaskom sucu, mame me popljuvao da to ne postoji i da je to sigurno neka varijacija sandoline gumene). ma sto god to bilo, super je. krenuh s dva tipa koji su takodjer isli rentat to nesto za veslanje :) kao kamo ces ti - pa ja bih do krvavica. ajmo...i uputili se mi troje do tamo. igrali malo picigina. ali trebas se sad ti vratit kako si i dosao - morem :) e na povratku malo zatezali misici na ledjima, rukama i sake malo vec bile umorne. aj nije 9,5 km macji kasalj :) cool biciklom je ta ruta nis, ali buduci da ne veslam meni bilo super :) ides ko po staklu, valovi te ne smetaju niti najmanje. kaze lik koji ih renta da se taj model u kojem veslah moze kupiti za 5300 kn. pa nije neka cifra. ispuses ga, stavis u auto, napuses na odredistu i odveslas gdje god hoces. kaze jedino on je samo za mora i jezera, jer nema jako dno da moze podnijeti neke druge brze vode. aj nek mu bude, meni moze izrentati i kadu i rec da je to novi model camca :) jedino sto znam prepoznati je kanu jer u tome veslah u usa. istina ne u onim sportskim natjecateljskim vec u onim amaterskim :) bili su super fora i zanimljivi.

dan je tako brzo prosao i proletio da ostatak rute dubrovnik i metkovic jednostavno su se cinili kao stanka za kavu. nedjelja se polako pocela prikradati pa smo se uputili kucama zijev

Nedjelja 06.08.2006

zadar otpao iz plana no. ne odmah ujutro, vec kasnije popodne. ujutro nakon budjenja svrnuh do frape pozdravit prijatelja koji je tamo pristao sa svojima kako bi se malo odmorili i ujutro nastavili dalje jedriti. popili kakao pa dalje za sibenik ja, a oni dalje na jug :)

sibenik. destinacija se malo izmijenila. umjesto kupanja u sibeniku bilo je kupanje u zaboricu. cool malo mjestasce. jedina zamjerka - jezevi. uh ne volim ih jos od kad se naguzih ispred argentine prije dosta godina. vadjenje jezevih iglica iz vritnog dijela pravi je pakao. boli uf....

ali zato je kupanje bilo gust. more se uskomesalo pa su nas valovi dobro ispljuskali. vjetric koji je puhao taman je stvarao ugodu, da ti na suncu ne bude prevruce. a ni pogled nije bio los :) plocice u lezecem i stojecem stavu huh :) meni bilo lijepo gledat :) casna pionirska nisam dirala :) samo gledala :)

na povratku smo prijatelj i ja svratili do vodica po sitnice za njega i njegovu curu. zavrsilo je tako da mi je pukao lancic, pa sam hitno trazila zlatarnu da kupim novi i objesim svog delfina kojeg skoro 10 godina nisam skinula s vrata. akcija je uspjesno okoncana - delfin dobio novi lancic i ugodno se njise oko mog vrata, prijatelj si nabavio zracni pistolj s laserskim nisanom a curi je kupio krasnu crvenu ogrlicu. covjek voli crvenu boju, pa sto sad :)

umjesto zadrzavanja od 15 min u vodicama se zadrzasmo podulje :) nista, via plitvicka jezera. na kraju su i ona otpala. dosli smo tamo prekasno jer smo iz vodica krenuli tek oko osam sati :)

lagano 80-100 na sat do zagreba. uletali u kolone, ali boze moj - dosli u ponoc u zg. ko pepeljuge zakucali na mcshit, ali nece se otvoriti. probali magicnu lozinku "sezame otvori se", no ni ona nije upalila. ok, u auto, pa na prozorcic matovilki da pusti kosu. na zalost, matovilku osisase pa smo dobili papicu, ponovno se parkirali i sjeli za stol dok je kisica skropila po nama.

onako siti, ko dva pajceka uputili se kucama. dosavsi kuci, samo se strovalih u krevet i zaspah. plavooki ljubavnik me pokusao umilno probuditi, no bezuspjesno. umor, sunce, more i pregrst dojomova ucinili su svoje. zaspala sam sanjajuci zeleno i plavo.

bilo je kratko, slano i napunilo mi je baterije. jedva cekam deveti mjesec i odoh ja dolje opet :) zatvoriti sezonu kupanja :)

07.08.2006. u 11:53 • ŠaputanjaOtisak#

nedjelja, 06.08.2006.

Blue-green

"I Dreamed You"

You walked in the room
and time was standin' still
knew you were my destiny
by the way you made me feel
only you in my life
forever and today
you're everything I ever imagined
my love could be
you for me

Like the stars need the sky
and the river needs it's rain
like an eagle needs it's wings
and the fire needs it's flames
like the sun needs the day
and the night needs the moon
like the air that I breathe
that's how I...
dreamed of you
I dreamed you

It's hard to explain
but when you know you know
I was so amazed by you
you had me and: 'hello'
I need you in my heart
my body, mind and soul
it only took a moment to take my breath away
will u stay?

Like the stars need the sky
and the river needs it's rain
like an eagle needs it's wings
and the fire needs it's flames
like the sun needs the day
and the night needs the moon
like the air that I breathe
that's how I...
I dreamed of you (and I)

Our love can't be denied, no no
there's nothing I can do, nothing I can say
my heart always knew
that's how I dreamed of you

Stars needs sky
river needs rain
like an eagle needs it's wings
and the fire needs it's flames
like the sun needs the day, yeah
and the night needs the moon
like the air that I breathe
that's how I need you

Like the stars, sky
river and rain
like an eagle needs it's wings
and the fire needs it's flames
like the sun it needs the day
and the night needs the moon
like the air that I breathe
that's how I need you
like the air that I breathe
that's how I...
dreamed of you
I dreamed of you
yeah
yes I did
oh baby

06.08.2006. u 10:31 • ŠaputanjaOtisak#

petak, 04.08.2006.

dalmatinske putesestvije

stovano pucanstvo, odlucih emigrirati ovog vikenda iz zagreba. ulovit malo mora, sunca i osladit se kojom ribom na gradele :)

itinerer koji isplanirah samo je kilometarski zahtjevan, inace je macji kasalj. mali srebrnoplavi zmaj ce to odraditi bez mane :)

krecemo zagreb - split - dubrovnik - split - matajna (otok pag) - split - sibenik - zadar - zagreb zujo

zvuci suludo no meni bas otkaceno. ovo vrijeme me malo ubija u pojam, stanje na cestama je komaticno, i frend koji upravo vozi prema zagrebu preporuca "ne juriti, klize se i ekipa proklizava gadno. vozi preporucenom brzinom makar vozila dulje" covjek vozi, pa zna kako je, a sumnjam da ce se prije tri sata vrijeme imalo popraviti u kontinentalnom dijelu. na moru kaze da je sunce i da je jutros popio kavu na rivi bez beda. hajde, povjerovat cemo mu. mms je govorio dovoljno :) a i covjek se slikao s danasnjim novinama tak da ono nije slika stara pet dana :)

jucer flipah novcic dvoumeci se izmedju autoceste i stare ceste. stara cesta ima cari jer ides preko plitvica, a nova...eeee juris ko zmajcek. olaksaju te hrvatske ceste za 157 kunica, ali nema veze. ako putujem krace isplati se. no ako se budem vozila 4-5 sati....ajme, preslusat cu cijeli cd s mp3icama koji vec mjesecima vrtim u autu. depeche mode, of skroz :)

stoga ako se danas upucujete put dalmacije autocestom A1 Zagreb-Split, i naletite na plavushu koja pjeva iz sveg glasa dok iz auta tresti depeche mode - maknite joj se s puta :) wave

04.08.2006. u 11:04 • ŠaputanjaOtisak#

četvrtak, 03.08.2006.

mjesec

koji ludi dan danas. prvo se promrzla probudih kraj otvorenog prozora, koji u nadi i iscekivanju zatopljenja ostavih otvorenim preko noci, zatim se umalo ne ubih popiknuvsi se preko sestrinog psa, koji je odlucio spavati na podu bas ispred mog kreveta...da bi me prometna guzva totalno zbunila. problemi kad drugima vjerujes kad su u pitanju financije, ma sve se danas urotilo protiv mene. sto god pokusala uz malo vise napora, uspjelo je. hm....prodaje li se optimizam negdje, doza bi mi dobro dosla?! yes

ok, nema sanse da mi danas ista pokvari dan. wink

na danasnji dan prije tocno 22 godine dobila sam veliko deriste zvano sestra zujo moj mali monstrum cupavac, prerastao me je odavno, ego joj je do prekosutra, ali cuj - ne mozes s njom, ali ne i bez nje. ponekad je lijepo znati da imas nekoga svog, pa cak i da se posvadjate.

i tako ovo cupavo deriste danas puni 22 ljeta od kada uletila u moj zivot kao mali drecavi uragan yes razlicite smo kao nebo i zemlja, no ponekad ipak osjetim bliskost s tom tvrdoglavom djevojkom. nisam puno mozgala sto joj pokloniti, jer je svoj poklon dobila prije nepunih mjesec dana. pozeljela je guessov sat smijesnog naziva "paisley". bijelog koznog remena i cvjetnog uzorka, no iskreno prevelik za moju ruku. sam sat prekrije mi skoro pa cijeli rucni zglob wink no sestri se bas taj sat jako jako dopao, pa sam zivkala i trazila dok napokon ne iskopase u novoj posiljci jedan s bijelim remenom samo za nju. ruzicasti je preobican, ovaj je lijep.

i tako za vrijeme jedne shopingholicarske groznice, odvela sam ju do timea. nije vjerovala kad sam ju najprije pitala - je li to taj sat jer na slici izgleda manje, a uzivo povece. cakljenje okica koje su ugledale ono sto zele, bilo je dovoljan odgovor. sat se ubrzo nasao u vrecici, a zatim i na njenoj ruci. kiss hehehe, zar nisam najbolja sestra na svijetu? yes

no danasnji mi je dan super iz jos jednog razloga - mjesec. htjela sam nadugo i nasiroko ispricati zasto mi je danasnji dan super, no necu. mjesec, mjesec dana, danas weeeeeeeeeeeeeeeee cerek





03.08.2006. u 16:00 • ŠaputanjaOtisak#

srijeda, 02.08.2006.

Pirati s Kariba

jucer ili preciznije - nocas, pogledah drugi dio famoznog swashbuckler filma, koje je Holywood nekada proizvodio na tone, a danas nam ostaje tek koji primjerak koji zasluzuje zauzeti mjesto u vasoj dvd kolekciji.

nakon sto je povratio svoj crni biser, kapetan Jack Sparrow (kako simpaticno ime za jednog opakog gusara, zar ne?! yes) luta morem zagledan u neobican kompas koji, cini se, ne pokazuje niti jednu stranu svijeta. kompas smo imali prilike vidjeti i u prvom filmu, kada je naseg dragog kapetana i njegove prijatelje odveo do lokacije prokletog asteckog blaga. e da, to je taj isti kompas.

u ovom nastavku doznajemo da se nas dragi kapetan zamjerio svim zivim, nezivima i inim kreaturama koja lutaju morima i spas traze u morskim lukama. legendarni kapetan leteceg holandeza, davy jones (bill nighy, vrlo je prepoznatljiv sa svojim kristalno plavim ocima i specificno obojenim glasom) sklopio je s jackom krvavu pogodbu, prema kojoj mu je vratio crni biser i dopustio mu da 13 godina bude njegovim kapetanom, a nakon toga ce mu dati svoju dusu kako bi sluzila 100 godina pod jarbolom leteceg holandeza. e sad, ne bi nas vrapcic bio nama tako drag lik, kada se i ovoga puta ne bi pokusao izvuci iz ove strasne pogodbe.

film zapocinje pljuskom na dan vjencanja lijepe guvernerove kceri elizabeth swann (ponovno keira knightley) i willa turnera (orlando bloom). vjencanje je neobicno - nema gostiju, nema mladozenje, vec samo pokisla i tuzna mladenka. ubrzo willa privode u okovima, te su i on i elizabeth osudjeni na smrt zbog pomaganja u bijegu, a kome drugome, do nasem dragom kapetanu sparrowu.

sve je zakuhao bezobzirni, gramzivi lovac na pirate, "lord" cutler beckett. iako izgleda da se samo zeli rijesiti bezocnog kapetana sparrowa, njegov plan je puno puno sablazniji - zeli mrtvacevu skrinju. mrtvaceva skrinja je legendarno "blago" koje skriva jedinu "stvar" koja moze kontrolirati davya jonesa - njegovo zivo srce. naime, legenda kaze da je zbog neodoljive zene davy toliko patio kad ju je izgubio, da si je izvadio jos kucajuce srce i zakljucao ga u skrinju, kako vise nikada ne bi osjetio bol niti ljubav niti samilost. skrinju je sakrio na otoku ostrica (ili nozeva kako navodno prevese nasi). kako je i sam proklet, davy na kopno moze krociti samo svakih 10 godina, pa je stoga njegovo najvece blago nezasticeno u periodu izmedju dva posjeta. legenda kaze, da tko ima skrinju, zapovijeda davyjem jonesom, pa nemilosrdni beckett iz istocnoindijske trgovacke kompanije (samo ime zvuci kao veliki plan za brzo bogacenje uz pomoc prokletog kapetana i njegove morske nemani krakena) zeli skrinju. za to je spreman zrtvovati sve i svakoga - billa, elizabeth, sparrowa, sve. tu stravicnu moc skrinje on namjerava upotrijebiti kako bi unistio sve pirate i omogucio nemilosrdno izrabljivanje svih morskih vukova od strane njegove kompanije.

willovi i elizabethini planovi za vjencanje odgodjeni su na neodredjeno vrijeme, jer osim sto moraju spasiti svoje glave, prinudjeni su pomoci svom "prijatelju" kapetanu sparrowu. uvuceni u jos jednu od jackovih nesretnih pustolovinama, izlodjeni pogibelji u sukobu s prokletom posadom leteceg holandeza i njegovog kapetana, morske nemani krakena, ljudozderski nastrojenih otocana, will i elizabeth naci ce se na velikoj kusnji.

na davyjevom brodu will ce ponovno susresti svog oca, bootstrap billa turnera, nesretnog pirata koji je skoncao na dnu oceana, a onda sklopio faustovsku pogodbu s davyjem jonesom, da ce sluziti sto godina na njegovom brodu kako bi izbjegao smrt. zrtvovat ce se za svog sina i umjesto 100 godina sluziti vjecnost na davyjevom brodu.

prorocica tia dalma (naomie harris) prvo ce nase junake uputiti do mrtvaceve skrinje, a zatim rastuzeno drustvo poslati u novu avanturu.

iako sam uglavnom od zena koje su izlazile iz kina slusala komentare "joj, kak je bio bezveze. jedinica mi je super" jasno mi je i zasto je tako. u ovom dijelu nema puno razvucenih romanticnih scena, svega nekoliko i one zaista ne kvare dojam brze radnje. will i elizabeth ne sline jedno po drugom cijeli film, vec gledamo duhovito prepucavanje svakoga sa svakim, replike koje izazivaju provale smijeha, izvrsno izrezirane scene macevanja u svim mogucim i nemogucim uvjetima, kompjuterski generirane likove cija detaljnost u kreiranju mami divljenje i osmjeh kod skoro svakog gledatelja.

cure, zao mi je sto ovo nije slinavi film kakav ste ocekivali, vec dinamicna avantura s pokojom sentimentalnom scenom. stoga ako bas zelite svog muskarca odvesti na film na kojem cete vi sliniti, odite pogledati nesto drugo jer ovo nije film za vas :)

SPOILER!!!!

sad svi koji film nisu gledali, prestanite citati jer cu upravo napisati spoiler, kojim cu vam pokvariti uzitak gledanja filma. daklem, stop ako ne zelite znati kako film zavrsava :)

kako bi spasili kapetana sparrowa i crni biser od krakenovih pipaka, jer film zavrsava jackovim skokom u krakenovo zdrijelo, will, elizabeth i posada crnog bisera morat ce otici do kraja svijeta, suociti se sa stravom nepoznatog i zrtvovati sve, ako zele spasiti svog prijatelja. da li elizabeth osjeca samo griznju savjest ili je willa zamijenila razuzdanim i razigranim piratskim kapetanom jackom, doznat cemo u trecem nastavku. a kako ce nase drustvo stici do kraja svijeta? pa vodit ce ih kapetan barbossa, ciju je posadu upravo krvava pogodba sparrowa i jonesa odvela u propast. u svakom slucaju bit ce zanimljivo gledati kako ce se ova prica raspetljati.

02.08.2006. u 08:34 • ŠaputanjaOtisak#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON