tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

ponedjeljak, 07.08.2006.

Traffic report

kao sto sam rekla, danas slijedi izvjesce s dalmatinske rute.

planirani itinerer bio je: zagreb-split-dubrovnik-split-matajna(pag)-zadar-split-sibenik-zagreb

slijedom raznih dogadjaja pag i zadar su otpali ali je zato sve ostalo ostalo.

Petak, 04.08.2006

nadobudno krenuh u 15 sati put splita. cemu se gnjaviti starom karlovackom. odrapit cu taj komadic autoputa za 16 zvjercica, pa onda laganini starom cestom do splita.
mjuza je naravno - depeche mode :) odusevljeno krenuh od rotora, vidjevsi da nema guzve. super :) bit ce to put kao od sale. e onda slijedi iznenadjenje. ispred mene kolona - stoje u obje trake. pogled desno - a s nadvoznjaka kolona vozila koja se NE MICE!!! huh! nice....trebalo mi je 47 minuta da uzmem bloody karticu i izadjem na autoput. nagazis gas i pojuris cim prije, samo da se skinem s autoputa. konacno karlovac. laganini krecem starom cestom, nema puno vozila. cestu iskreno zaboravih, pa nisam pretjerano jurila. 100 km/h. pristojna brzina, a da me ne bi iznenadio kakav preostri zavoj, pa da ne izletim ili ugrozim one koji mi dolaze u susret. vozim laganini, a idiota na cesti svako malo. najbolji je bilo lik u kamioncicu koji je doslovno 17 km blebetao na mobitel koji je drzao izmedju uha i ramena, stisnuvsi ga tako da mu glava doslovno lezi na ramenu :) vrluda cestom lijevo desno, ono gledas i ne vjerujes. halo 92 - molim vas kamioncic ugrozava promet na tom km nakon tog grada rega je ta i ta. heh - mislim da mu se osmjeh ukiselio kad je naletio na murjaka koji se iza njega vozio 5 km nakon mog poziva :) onda je upalio rotirku i zaustavio ga :) izraz lica murjaka bio je - e sad ces shvatiti zasto je handsfree potreban :) LOL burninmad

uspjela sam krivo skrenuti umjesto za udbinu lijevo, produzila ravno i sad smisli kako da se vratis. ok, ljubazni ljudi iz obliznje kuce preporucili da vozim samo ravno pa cu izbiti na gracac i sve pet. pet km duze se vozite ali dodjete na istu cestu - one su vam paralelne :) cooool :)

e kod gracaca iznenadjenje - KRAVA! ne dvonozna, vec ona rogata, tupopogledavajuca bestija na 4 noge, s ekstremno dugim trepavicama. skrenem prema kninu kad iza zavoja - krava stoji mrtva hladna nasred ceste i uziva. pocnem kocit, vidim krava se ne mice, ubit cu ju. smotam volan da cu lijevo, ma vraga idem desno. izletih s ceste ko piloti f1. rezultat - krava i dalje preziva ne mrdnuvsi niti cm od mjesta gdje je prouzrocila izlijetanje mog zmaja s ceste.
jos nabijena adrenalinom jer nisam ubila kravu i nisam ubila sebe, izasla sam iz auta vidjeti sto je od njega ostalo. SVE! NISAM UDARILA NI OSTETILA NITI JEDAN CM SLATKE BESTIJE! proletila sam izmjedju stupica i kamena rubnjaka (one ogromne stare kamene oznake kojima su prije obiljezavali rub ceste). najvise 50ak cm bilo je izmedju auta i kamena. cool!
auto nece zarostati. nista. daje iskru ali ne pali se motor. huh! nazovem hak i pitam za savjet. pricekajte par min, sve bu ok. fakat, pricekah pet min i auto normalno radi. ubacim u rikverc, polako izvezem auto s livade i opet pred kravu. potrubim lagano jednom. nis, gleda mene ona i dalje tupim pogledom. potrubim malo jace, izvirim kroz prozor pa ono "ish!". ma ni makac! stoji, gleda i ni glasa ni pomaka. izadjem van i viknem - ajde! ish! i zatrubim na trubu kroz otvoren prozor automobila. e sad izlijece od nekuda ludi seljanin i urla da sam mu kravu prepala i sad ona nece mlijeko dati! ma molim te, a to stoje tvoja krava na sred ceste i preziva ko krava, a ja se skoro ubih da ne ubijem i nju i sebe - to nikome nista.

sjednem u auto, vec lagano luda od krave koja ne trza i zatrubim. valjda ju je onaj seljak urlanjem konacno prepao, jer se glupa krava konacno udostojila, i dalje zvacuci, prosetati do livade na koju sletih. aleluja!

krecem dalje, a ono pastir s ovcama. ajde, taj bar ovce ne drzi na cesti. u svakom slucaju - krave su glupe i nitko me nikada necu uvjeriti da imaju imalo pameti u tim svojim velikim glavama :)

ostatak puta bio je super. okupah se u rijeci da se malo ohladim, ali to je bilo ono u vodu, iz vode i brzo susenje pa nastavak puta. u split stigoh tocno u 20.00.

ne bi provod bio provod da me zbog glupe regulacije prometa nije htjela oglobiti murja. no papa strumf je bio mlad pa me pustio. uglavnom da bih skrenula lijevo moram voziti umalo do omisa. na prvom semaforu zabranili polukruzno. uzas. no zabranili i skretanje lijevo. mozes desno a kad skrenes desno onda opet vozis u nedodjiju prije nego se mozes okrenuti pa vratiti natrag. nije da sam bahata purgerka koja nema pametnijeg posla nego radit prometne prekrsaje diljem lijepe nase :)

uglavnom o vecerima pisati bilo bi dosadno i monotono, jer sto reci osim - bilo je super, kratko i zaista obilno zaliveno hranom i picem (istina sokovima, ali vozacka mi je draga srcu).

Subota 05.08.2006

jutarnje budjenje - huh. gdje je kava? koliko sam to ubila oko? gdje sam? tko to spava sa mnom u krevetu?

ups :) mala curica :) ne ne, sram vas bilo, nisam pedofilka vec se prijateljicina kcerkica zavukla meni u krevet jer joj je bilo hladno, pa je dosla spavat kod mene. aj dobro. mala je super. tisucu pitanja i tipicno - volim biti u centru paznje, ali kad joj kazes dosta - prestane :) super. u moru moze biti satima, pa smo se super slozile. odmah u 9, nakon kave i dorucka spakirasmo se na plazu. gdje cemo - a u duce naravno, pa necemo se valjda u splitu kupat?! :) ok, duce. dosli tamo a na plazi ni zive duse. bilo nas je tocno 12 na cijeloj plazi. koja uzivancija. oko podne razmiljela se ekipa i doslovno je bilo covjek na covjeku. ne mozes stat, a kamo li rucnik ispruzit. pokupile se mi dalje. makarska je blizu. autom naravno, ne pjesice :)

planirana ruta do paga je otpala uslijed toplog gostoprimstva mojih domacina. nema sanse da ljude zahebem i odem na janjetinu u matajnu kad se oni tako potrudishe oko mene. i tako je dionica split-matajna-split koju prvotno planirah - otpala :) ma bit ce jos janjaca nije da je ono za umrijet :)

ne bih ja bila ja kad ne bi isprobala svoje granice koliko daleko mogu veslati. odluka je pala - rentah neki camac koji likovi rentaju kao morski kajak (kad to spomenuh drzavnom kajakaskom sucu, mame me popljuvao da to ne postoji i da je to sigurno neka varijacija sandoline gumene). ma sto god to bilo, super je. krenuh s dva tipa koji su takodjer isli rentat to nesto za veslanje :) kao kamo ces ti - pa ja bih do krvavica. ajmo...i uputili se mi troje do tamo. igrali malo picigina. ali trebas se sad ti vratit kako si i dosao - morem :) e na povratku malo zatezali misici na ledjima, rukama i sake malo vec bile umorne. aj nije 9,5 km macji kasalj :) cool biciklom je ta ruta nis, ali buduci da ne veslam meni bilo super :) ides ko po staklu, valovi te ne smetaju niti najmanje. kaze lik koji ih renta da se taj model u kojem veslah moze kupiti za 5300 kn. pa nije neka cifra. ispuses ga, stavis u auto, napuses na odredistu i odveslas gdje god hoces. kaze jedino on je samo za mora i jezera, jer nema jako dno da moze podnijeti neke druge brze vode. aj nek mu bude, meni moze izrentati i kadu i rec da je to novi model camca :) jedino sto znam prepoznati je kanu jer u tome veslah u usa. istina ne u onim sportskim natjecateljskim vec u onim amaterskim :) bili su super fora i zanimljivi.

dan je tako brzo prosao i proletio da ostatak rute dubrovnik i metkovic jednostavno su se cinili kao stanka za kavu. nedjelja se polako pocela prikradati pa smo se uputili kucama zijev

Nedjelja 06.08.2006

zadar otpao iz plana no. ne odmah ujutro, vec kasnije popodne. ujutro nakon budjenja svrnuh do frape pozdravit prijatelja koji je tamo pristao sa svojima kako bi se malo odmorili i ujutro nastavili dalje jedriti. popili kakao pa dalje za sibenik ja, a oni dalje na jug :)

sibenik. destinacija se malo izmijenila. umjesto kupanja u sibeniku bilo je kupanje u zaboricu. cool malo mjestasce. jedina zamjerka - jezevi. uh ne volim ih jos od kad se naguzih ispred argentine prije dosta godina. vadjenje jezevih iglica iz vritnog dijela pravi je pakao. boli uf....

ali zato je kupanje bilo gust. more se uskomesalo pa su nas valovi dobro ispljuskali. vjetric koji je puhao taman je stvarao ugodu, da ti na suncu ne bude prevruce. a ni pogled nije bio los :) plocice u lezecem i stojecem stavu huh :) meni bilo lijepo gledat :) casna pionirska nisam dirala :) samo gledala :)

na povratku smo prijatelj i ja svratili do vodica po sitnice za njega i njegovu curu. zavrsilo je tako da mi je pukao lancic, pa sam hitno trazila zlatarnu da kupim novi i objesim svog delfina kojeg skoro 10 godina nisam skinula s vrata. akcija je uspjesno okoncana - delfin dobio novi lancic i ugodno se njise oko mog vrata, prijatelj si nabavio zracni pistolj s laserskim nisanom a curi je kupio krasnu crvenu ogrlicu. covjek voli crvenu boju, pa sto sad :)

umjesto zadrzavanja od 15 min u vodicama se zadrzasmo podulje :) nista, via plitvicka jezera. na kraju su i ona otpala. dosli smo tamo prekasno jer smo iz vodica krenuli tek oko osam sati :)

lagano 80-100 na sat do zagreba. uletali u kolone, ali boze moj - dosli u ponoc u zg. ko pepeljuge zakucali na mcshit, ali nece se otvoriti. probali magicnu lozinku "sezame otvori se", no ni ona nije upalila. ok, u auto, pa na prozorcic matovilki da pusti kosu. na zalost, matovilku osisase pa smo dobili papicu, ponovno se parkirali i sjeli za stol dok je kisica skropila po nama.

onako siti, ko dva pajceka uputili se kucama. dosavsi kuci, samo se strovalih u krevet i zaspah. plavooki ljubavnik me pokusao umilno probuditi, no bezuspjesno. umor, sunce, more i pregrst dojomova ucinili su svoje. zaspala sam sanjajuci zeleno i plavo.

bilo je kratko, slano i napunilo mi je baterije. jedva cekam deveti mjesec i odoh ja dolje opet :) zatvoriti sezonu kupanja :)

07.08.2006. u 11:53 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON