tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

četvrtak, 03.08.2006.

mjesec

koji ludi dan danas. prvo se promrzla probudih kraj otvorenog prozora, koji u nadi i iscekivanju zatopljenja ostavih otvorenim preko noci, zatim se umalo ne ubih popiknuvsi se preko sestrinog psa, koji je odlucio spavati na podu bas ispred mog kreveta...da bi me prometna guzva totalno zbunila. problemi kad drugima vjerujes kad su u pitanju financije, ma sve se danas urotilo protiv mene. sto god pokusala uz malo vise napora, uspjelo je. hm....prodaje li se optimizam negdje, doza bi mi dobro dosla?! yes

ok, nema sanse da mi danas ista pokvari dan. wink

na danasnji dan prije tocno 22 godine dobila sam veliko deriste zvano sestra zujo moj mali monstrum cupavac, prerastao me je odavno, ego joj je do prekosutra, ali cuj - ne mozes s njom, ali ne i bez nje. ponekad je lijepo znati da imas nekoga svog, pa cak i da se posvadjate.

i tako ovo cupavo deriste danas puni 22 ljeta od kada uletila u moj zivot kao mali drecavi uragan yes razlicite smo kao nebo i zemlja, no ponekad ipak osjetim bliskost s tom tvrdoglavom djevojkom. nisam puno mozgala sto joj pokloniti, jer je svoj poklon dobila prije nepunih mjesec dana. pozeljela je guessov sat smijesnog naziva "paisley". bijelog koznog remena i cvjetnog uzorka, no iskreno prevelik za moju ruku. sam sat prekrije mi skoro pa cijeli rucni zglob wink no sestri se bas taj sat jako jako dopao, pa sam zivkala i trazila dok napokon ne iskopase u novoj posiljci jedan s bijelim remenom samo za nju. ruzicasti je preobican, ovaj je lijep.

i tako za vrijeme jedne shopingholicarske groznice, odvela sam ju do timea. nije vjerovala kad sam ju najprije pitala - je li to taj sat jer na slici izgleda manje, a uzivo povece. cakljenje okica koje su ugledale ono sto zele, bilo je dovoljan odgovor. sat se ubrzo nasao u vrecici, a zatim i na njenoj ruci. kiss hehehe, zar nisam najbolja sestra na svijetu? yes

no danasnji mi je dan super iz jos jednog razloga - mjesec. htjela sam nadugo i nasiroko ispricati zasto mi je danasnji dan super, no necu. mjesec, mjesec dana, danas weeeeeeeeeeeeeeeee cerek





03.08.2006. u 16:00 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON