nedjelja i sport

nedjelja, 10.02.2019.

obično je nedjelja dan odmora, tako su nas učili naši stari, njih njihovi, a sve to potječe iz svetih knjiga raznoraznih.
kod mene je nedjelja obično rezervirana za sport, što trka, što Sljeme, što nešto treće, al nema da nema tog nekog aktivnog so called odmora.
znam, reći će Freš, crvi u guzici...ma ne...samo uzivancija.
Btw. Sretan ti rođendan sa zakašnjenjem i nadam se da si Purgericu lepo počastil---nju ću pitat jer ju poznajem ;)
dakle, danas trka, love run...parovi, ja bila nepar jer moj par ne trči, igra hobi za dječake jel tak Freš???
bilo je to u trci sitnih 5km s hrpom odličnih ljudi i jednom stvari koju uživo nikada nisam vidjela...a stvarno me dirnula.
cura s protezom, kraj mene na startu...nešto fantastično.
Hrabrost, volja, odlučnost i prije svega triatlonka...kapa do poda djevojci...
pa ti kukaj da ne ide...život čini čuda

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.