ljudi na našem putu

četvrtak, 04.05.2017.

pisala sam o sličnoj temi, da, fascinira me činjenica da svakodnevno spoznajem zašto su nam ljudi iz našeg trenutnog vremenskog stanja dani.
također se to odnosi i na sve one koji su prosli kroz naš zivot pa makar ga samo i okrznuli.
od svih smo tih ljudi nešto morali naučiti, trebali spoznati kako o sebi, tako i o sveukupnim odnosima, ljudima, osjećajima, stanjima i mnogo čemu drugome.
nevjerojatno je kako tek sada s odmakom mnogih godina prepoznajem da su mi u datom trenutku događaji i ljudi bili dani da mogu ić dalje, koračat u nove životne i radne pobjede.
s tom spoznajom veselo koračam u nove dane jer znam zašto su mi dani današnji dragi zapravo predragi ljudi, mojji dragulji.
to treba znat ocuvat i veseliti se s njima svim novim spoznajama.
treba znati prepoznati na koga usmjeriti svoje osjećaje i energiju koja je toliko dragocjena.
eto, ljudi moji..toliko o spoznaji...a još je toliko lekcija koje moram savladati..
radujem se, o daaaaaa živote, radujem.
hvala Ti.

ALWAYS AND FOREVER

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.