neam pojma

ponedjeljak, 27.02.2017.

Već danima imam 100 tema koje bih odradila, pričala o njima, stavila ih na papir, al ne da budu ko zakoni, mrtvo slovo na papiru, nego da iz njih pršti divljina, snaga, strast, emocija.. Zapravo ja.
Naslov veli neam pojma, nemam da, ne znam kako sam dovela emociju do te mjere da sam prema njoj sarkasticna, sprdam se, lijecim ju dobrim koncertima, naslikavanjem, ludovanjem.
samo oni najbliži znaju razlog takvog emocionalnog divljaštva, takve razuzdanosti, takve krajnosti u odnosu na smiješna jecanja koja se stvaraju iz banalnih razloga.
Neam pojma o čemu je riječ, al sve sam to ja.
Kad pričam o njemu, o njima, neam pojma jel ih želim, sve manje kad skidaju zvijezdu i bacaju se s kamionima emocija, bljak..
Pojmim zašto, ali neam pojma zakaj sam ja uspjela zadržat konstantnu distancu i ne poletjet kao nekada.
Za mnogo toga ne znam, al znam da za ljubav treba imat dušu i tonu hrabrosti.
Ja ju imam, al neam pojma zakaj su oni takvi papci i glumci.

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.