kako god

četvrtak, 09.02.2017.

onak kad skuzis da ti dolazi u zivotu sve ono kaj si prije htio, silovito, hirovito..
pa si to nekak prebolio jer eto, nije stiglo, nisi to dobio, pustilo te, fajlirao taj kakti neuspjeh
ko malo dijete koje je izgubilo borbu jer ga je mama matirala..hahaha..
i sad mene stizu te stvari, stvaraju se šanse, saznanja, otvaraju se kombinacije ničim izazvane
kao da se svemir sjetio vratit sve one zelje i zamolbe jer je konačno dosao trenutak kad ja to mogu primit
u vreći zaborava nasle su se sve neostvarene pobjede i ajmo mi izac da nagradimo zrelost, ustrajnost, put zivota kojim hoda…
mda, fala, u svakom slucaju, svida mi se, shvacam koliko sam spremna tek sad, a ne onda
tja, to je to, taj proces odrastanja, spoznaje, rada na sebi…
eto, dobrodoslo.
Hvala

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.