mda

srijeda, 28.12.2016.

ej,
Da, da..budem probala, da, da, promijenit ću,
Da, da, znam, slažem se, potpuno si u pravu,
Radim na tome, teško je, da, da...
(khm, je li doista u pravu, trebam li poraditi na tome, a na onome od neki dan kaj je pak onaj bio u pravu?!)
- Znam da je u pravu
I to ne samo on nego i još par njih..ne znam čemu to.. Kao da im je bitno, kao da im je stalo...
Možda i je bitno, njima ne, meni svakako, al se postavlja pitanje, tko to kroz njih progovara..
Zašto kroz njih par i zašto baš oni iz mene izvlače to nešto da tako razgovaram?!
-Želim li ja nekog impresionirat, zašto su mi baš oni bitni
..ma da, tak je.. Budem.. A, da, stvarno
Dobro, budem to promijenila, zaključujem u sebi
Znam da želim to, već duže, ali nije bilo želje za to.
Sad kad vidim da me čitaš, da, da, dozvolila sam ti to.. Zvucis kao da ti je istinski stalo..
Kao da se znamo godinama, a u biti se ne znamo i nije ti istinski stalo..
Al hvala ti, godi mi čuti takav zabrinut i koreci glas kojim odajes da postoji razlog da to trebam promijeniti..
Falaaaaa, budem, čujemo se, čuvaj se..

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.