Dizači ega

srijeda, 18.05.2016.

Kako nam je svima to potrebno, nevjerojatno
Pogotovo kad smo u knock down fazi
Onak mali dizac ega cisto da nam udahne
Onaj osjecaj da smo ipak na nivou na kojem znamo
Da jesmo, al treba nam ta potvrda
Zene same sebi daju potvrdu, al kad kompliment ili pogled
Od glave do pete dode od dizaca, mmmmmm
Nitko sretniji od nas
Da, da, mislite si kaj hocete, nismo siparice
Nismo strace, samo smo normalne i zelimo to
Potvrdu koja nas dize i daje nam krila, krila kroz zivot
Ja sam dosla do toga da sam postala 'liga prvaka',
Vau, super, al kaj ces, nije mi diglo ni perje nit sam poletila
Krivi tip u krivo vrijeme,
Al svejedno lijepo je cuti tako nesto i biti nekome 'liga prvaka'
Hvala ti H na komplimentu.

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.