kako sam postala Vera

srijeda, 02.03.2016.

Jao koji smijeh cim se toga i danas sjetim.jedan vrlo simaptican dan i cijela prica oko tog.
Nije bilo tako davno, stigla mi je u postanski sanducic obavijest da moram podic paket, narucila nesto jesam, al nije moglo jos doc. Mislim si super, ak je vec doslo, al me zbunio datum na toj obavijesti jer je bio krivi.
Ok, odlucila sam uci u trag tome u Hrvatskoj posti i moram priznat da sam ostala ugodno iznenadena jer je covjek bio jako ljubazan i rekao je da ce istrazit o cemu se radi i javit mi se povratno. Ostavila sam svoj broj, ponovila jos jednom kak se zovem i poklopila.
Zove mene za par minuta covjek i kaze on meni, gospodo Vera, evo saznao sam vam za paket. Ja sam skoro umrla od smijeha jer se tak ne zovem, al s obzirom da je on sve saznao i rijesio nije bilo potrebno da ga sad jos ja poklopim i kazem: pa nisam ja Vera.

To Vera mi se dopalo i moglo bi biti moj neki alter ego.
Zivjela Vera K.

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.