draga moja (na dobrom putu da postanes) prijateljice

srijeda, 03.02.2016.

eto draga moja, ne znam gdje smo, jesmo li blizu, daleko, na pocetku, sredini, ali znam da smo na dobrom putu, da postanemo prijateljice.
iako ces ti reci, moje su prijateljice i moja prijateljstva stara preko 20 godina..ok, postujem to, sve to stima, al prijateljstvo je kao ljubav, vise kao zaljubljenost.
taj proces radanja neceg novog, ispitivanja, propitivanja, testiranja, kada, kako, zasto..a sve se svodi na ljubav, neupitnu i bezgranicnu, nesebicnu i lijepu, jer sve je zapravo ljubav pa ne postale mi te prijateljice, haha, ja tebe svejedno volim.
nemoj samo, molim te nakon ovoga pobjec, nije mi namjera, ugusiti te sa svim tim, naprotiv, dajem ti veliki prostor, volim te iz mog malo svemira, a ti kako hoces.

tu sam, za tebe, uz tebe, uvijek...makar nemam uvijek vremena kada bi to trebalo.

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.