subota, 23.02.2013.

Tessa i Scarlett

(... in Pink)



šalje mi G. sliku jutros. kaže... gle, Tessa i Scarlett





...
zvali su me prije godinu dana da pišem za neki portal u nastajanju.
portal sav u roza boji... nešto kao "lijepa i sretna". ili "sretna i bolja". ili "sretna i nova". uglavnom, nešto tako sa srećom upakiranom u naslov. no eto, taj portal namijenjen ženama, koji mi je u jednom podnaslovu otkrio da je otkriven enzim vitkosti, a u drugom da je moje tijelo hram, momentalno je probudio muškarca u meni.

rekla sam;
- ljudi moji nije to za mene. a nisam ni ja za vas... pala bi vam čitanost;
ja sam pothranjena. i moje tijelo nije hram nego perpetuum mobile. i ne volim roza nego neke druge boje. blues. a sreća mi je oduvijek baš jako neinteresantna.
skroz.



ali eto... jutros... ušla mi je ženskost u PINK boji na mala vrata.
pa da žena koja se sve više pretvara u muškarca, ne povjeruje.


...
(to da sam u Storyu smještena između gela i paste... e to je tek Story nad svim mojim pričama)


tessa k

| 15:32 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>