utorak, 23.08.2011.

U čijim sve krevetima spavam

bez suvišnih zašto...


__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Image and video hosting by TinyPic

(kraljevna na zrnu praška)



prije nego su otputovali na jug,
kao posljednju stvar
dali su mi precizne upute kako se ponašati noću,

a iz ozbiljnosti glasa
i netremičnih pogleda koji su upinjali isčitati kanim li možda varati,

shvatila sam da ovaj put naprosto moram poslušati;




pa ulazim krotko svaku noć u drugi krevet...



i iako mi je stradala ona sigurnost lunatičara zbog koje mi zavide i mačji koraci,
iako više ne znam s koje strane ulazim, a na koju nogu izlazim iz kreveta,
iako su buđenja noću postala opasna jer na zidu s prozorom tražim za sebe mala vrata,




ovaj put sam poslušala...







__________________________Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic__________________________








i zbilja... zbilja...


Image and video hosting by TinyPic


spavam.





( tessa k od tesara)



| 22:22 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>