Barbie i (Heine)Ken |
Kutak mira ... |
U zapovjednom stilu za najšire potrošačke maseZanimljivo je ponekad osvijestiti kud se sve proteže komercijalni "instrumentarij" velikih proizvođača robe široke potrošnje, a pogotovo kada se radi o nekom području na kojem je velika gužva i gdje se ne biraju sredstva, kao što je to slučaj npr. sa tržištem piva. Glavni domaći igrači, Zagrebačka pivovara (odnosno njen vlasnik, Molson Coors, najveća pivarska korporacija na svijetu) i Karlovačka pivovara (odnosno njen vlasnik, Heineken, druga najveća pivarska korporacija na svijetu) se natječu na sve moguće načine kako privuću čim više korisnika svojim bocama, limenkama i buradi i to se ne vidi samo u reklamama na TV-u, webu i kojegdje drugdje, već i u raznoraznoj "galanteriji" s kojom opskrbljuju lokale gdje se toči pivo. Suncobrani i svijetleći natpisi su vrlo uobičajena "reklamna roba", čaše, podmetači za čaše, stoljnjaci, posljednjih godina su tu i stalci za parkiranje bicikala i još kojekakve druge sitnice se natječu za oko posjetilaca lokala ... a jedan od najprezrenijih takvih artikala su natpisi što činiti sa vratima pred ulazak, da li ih gurnuti ili povući. Priznajte da ih više uopće i ne uočavate, a pogotovo ne marku piva koja se reklamira na njima! A ja sam pred nekoliko dana na jednom zatvorenom lokalu na tržnici Prečko uočio ova dva konkurentska natpisa, jedan do drugog, i tokom slijedećih dana i tjedana ću pokušati obratiti više pažnje na njihovu rasprostranjenost po gradu (kojeg ima više, tko im je još takmac na vratima itd) pa da vidim kakvi će biti rezultati. A vas molim da isto nabacite vaše komentare i opažanja (unaprijed hvala!)! Za početak, obratite pažnju na drugačiji oblik poruke, Ožujsko nam poručuje "Guraj!", a Karlovačko "Gurni!"! A za kraj posta - veseli me kad se takve tržišne priče ne završavaju na "duopolu" dvaju velikih takmaca već postoji i mnogo drugih malih, što je sa pivima baš i slučaj .... nek živi tisuću pivskih okusa! Tržnica Prečko. Snimio: Vanja P.S. Sviđa mi se raznobojnost pivskih brendova: Žutilo asortimana s imenom Ožujskog piva, crvenilo onoga od Karlovačkog, zelenilo svega povezanog sa Zlatorogom ... a tu su i Heineken i Staropramen (zeleno!), Union (crveno!), bihaćko Preminger pivo (crveno!), Jelen pivo (također žuto!), Nektar (crveno!), beogradsko Lav pivo (plavo!), Zaječarsko (crveno), bečki Ottakringer (žuti!), austrijski Schwechater u salzburški Stiegl (crveni!), gracerski Gösser (zeleni!) ... nastavite niz! P.P.S. Bacite pogled i na neke moje prethodne postove na ovu temu: Ovdje i ovdje! Oznake: pivo, reklame, vrata, preko, trešnjevka |
Umjetnost odabira pravog sponzora ...Pored tržnice Prečko. Snimio: Vanja Možda je ipak trebao odabrati konkurentskog sponzora? Ili samo promijeniti ime kafića? Oznake: preko, trešnjevka, pivo, Suncobrani |
< | rujan, 2024 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |