Nepoznati Zagreb

24.08.2018., petak

U zapovjednom stilu za najšire potrošačke mase


Zanimljivo je ponekad osvijestiti kud se sve proteže komercijalni "instrumentarij" velikih proizvođača robe široke potrošnje, a pogotovo kada se radi o nekom području na kojem je velika gužva i gdje se ne biraju sredstva, kao što je to slučaj npr. sa tržištem piva. Glavni domaći igrači, Zagrebačka pivovara (odnosno njen vlasnik, Molson Coors, najveća pivarska korporacija na svijetu) i Karlovačka pivovara (odnosno njen vlasnik, Heineken, druga najveća pivarska korporacija na svijetu) se natječu na sve moguće načine kako privuću čim više korisnika svojim bocama, limenkama i buradi i to se ne vidi samo u reklamama na TV-u, webu i kojegdje drugdje, već i u raznoraznoj "galanteriji" s kojom opskrbljuju lokale gdje se toči pivo.

Suncobrani i svijetleći natpisi su vrlo uobičajena "reklamna roba", čaše, podmetači za čaše, stoljnjaci, posljednjih godina su tu i stalci za parkiranje bicikala i još kojekakve druge sitnice se natječu za oko posjetilaca lokala ... a jedan od najprezrenijih takvih artikala su natpisi što činiti sa vratima pred ulazak, da li ih gurnuti ili povući. Priznajte da ih više uopće i ne uočavate, a pogotovo ne marku piva koja se reklamira na njima! wink

A ja sam pred nekoliko dana na jednom zatvorenom lokalu na tržnici Prečko uočio ova dva konkurentska natpisa, jedan do drugog, i tokom slijedećih dana i tjedana ću pokušati obratiti više pažnje na njihovu rasprostranjenost po gradu (kojeg ima više, tko im je još takmac na vratima itd) pa da vidim kakvi će biti rezultati. A vas molim da isto nabacite vaše komentare i opažanja (unaprijed hvala!)!

Za početak, obratite pažnju na drugačiji oblik poruke, Ožujsko nam poručuje "Guraj!", a Karlovačko "Gurni!"! wink

A za kraj posta - veseli me kad se takve tržišne priče ne završavaju na "duopolu" dvaju velikih takmaca već postoji i mnogo drugih malih, što je sa pivima baš i slučaj .... nek živi tisuću pivskih okusa! wink



Tržnica Prečko. Snimio: Vanja


P.S. Sviđa mi se raznobojnost pivskih brendova: Žutilo asortimana s imenom Ožujskog piva, crvenilo onoga od Karlovačkog, zelenilo svega povezanog sa Zlatorogom ... a tu su i Heineken i Staropramen (zeleno!), Union (crveno!), bihaćko Preminger pivo (crveno!), Jelen pivo (također žuto!), Nektar (crveno!), beogradsko Lav pivo (plavo!), Zaječarsko (crveno), bečki Ottakringer (žuti!), austrijski Schwechater u salzburški Stiegl (crveni!), gracerski Gösser (zeleni!) ... nastavite niz! wink

P.P.S. Bacite pogled i na neke moje prethodne postove na ovu temu: Ovdje i ovdje!

Oznake: pivo, reklame, vrata, preko, trešnjevka


- 12:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2018 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2024 (2)
Srpanj 2024 (1)
Lipanj 2024 (4)
Travanj 2024 (1)
Ožujak 2024 (6)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (2)
Studeni 2023 (7)
Listopad 2023 (5)
Rujan 2023 (2)
Kolovoz 2023 (6)
Srpanj 2023 (8)
Lipanj 2023 (11)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (5)
Veljača 2023 (6)
Siječanj 2023 (3)
Prosinac 2022 (7)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (3)
Rujan 2022 (2)
Kolovoz 2022 (3)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (10)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (8)
Studeni 2021 (3)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (9)
Kolovoz 2021 (6)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (8)
Travanj 2021 (6)
Ožujak 2021 (10)
Veljača 2021 (4)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (6)
Srpanj 2020 (3)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)

Tema bloga:

Linkovi